search
menu

هتل آپارتمان افرا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان افرا مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان افرا
اتاق های هتل آپارتمان افرا
امکانات اتاق های هتلی آپارتمان افرا
فاصله هتل آپارتمان افرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان افرا مشهد


هتل آپارتمان افرا در خيابان شيرازی شهر مشهد واقع شده است، این هتل آپارتمان دارای دو ورودی مستقل است؛ ورودی یک از خیابان شیرازی، شیرازی ۲۰، جنب هتل خیام، پلاک ۵۸۰ ورودی دو از خیابان شیرازی، شیرازی ۱۰، انتهای کوچه دبیرستان مریم، پلاک ۱/۱۶. این هتل آپارتمان جزو محل های اقامتی در فاصله نزدیک حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) به شمار می رود، بدین جهت همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۰ افتتاح گرديده و دارای لابی و ۶ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی است که در مجموع ظرفیت ۷۲ مسافر را دارد. برای اقامت در این هتل می توانید براساس تعداد نفراتتان سوئیت مورد نظر را انتخاب کنید. هتل آپارتمان افرا در شهر مقدس مشهد با امکانات رفاهی مناسب با کادری مجرب آماده ارائه خدمت رسانی به مهمانان و زائران امام رضاست، بنابراین با خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو این هتل آپارتمان لحظات نابی در انتظار شماست، همچنین لازم به ذکر است اگر به دنبال هتلی با قیمتی مقرون به صرفه در نزدیکی حرم هستید، پیشنهاد ما هتل آپارتمان افراست. در هتل آپارتمان افرا کلیه ضوابط استاندارد زیر نظر کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رعایت می شود و با مجهزترین واحدهای اقامتی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. نزدیکی به حرم و دسترسی آسان به جاهای دیدنی مشهد از نقاط قوت این هتل هستند.

امکانات کلی هتل آپارتمان افرا


هتل آپارتمان افرا دارای پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، خشکشویی، لباسشویی، اینترنت وای فای رایگان در لابی است. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بدین جهت اگر ساعت بلیط شما با زمان تحویل و تخلیه اتاق ها هماهنگی نداشت، در قسمت لابی محلی برای نگهداری چمدان ها وجود دارد تا در صورت لزوم چمدان ها را به این قسمت بسپارید. توجه داشته باشید که در Afra Hotel رستوران وجود ندارد، اما در اطراف آن می توانید به چندین رستوران دسترسی داشته باشید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، این هتل آپارتمان محلی را به عنوان پارکینگ دایر گردیده و دارای ظرفیت ۱۵ خودرو است که در اختیار مسافران قرار می گیرد، آدرس پارکینگ نیز بدین صورت است: خیابان بازارچه سرشور، بازارچه سراب ۸، انتهای حسینی یک. برای افراد با ویلچر و معلول نیز امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است. همچنین برای دسترسی به طبقات متفاوت این هتل آپارتمان می توانید از آسانسور استفاده کنید.

اتاق های هتل آپارتمان افرا


هتل آپارتمان افرا دارای چندین نوع اتاق است؛ سوئیت یک نفره بدون ظرفیت اضافه، سوئیت دو نفره بدون ظرفیت اضافه، آپارتمان یکخوابه دو نفره بدون ظرفیت اضافه، سوئیت سه نفره شامل دو تختخواب و یک کاناپه تختشو و بدون ظرفیت اضافه، آپارتمان یکخوابه سه نفره شامل دو تختخواب و یک کاناپه تختخشو بدون ظرفیت اضافه، اتاق کانکت چهارنفره دارای ظرفیت اضافی ۲ نفر، آپارتمان یکخوابه چهار نفره شامل دو تختخواب و دو کاناپه تختخشو و بدون ظرفیت اضافه و در نهایت آپارتمان یکخوابه پنج نفره شامل دو تختخواب و سه کاناپه تختشو و بدون ظرفیت اضافه.

امکانات اتاق های هتلی آپارتمان افرا


اتاق های هتل آپارتمان افرا چشم اندازی رو به شهر دارند و در همه اتاق ها تهویه مطبوع وجود داشته و به صورت روزانه نظافت می شوند و همیشه مرتب و تمیز بوده دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی هستند، این امکانات عبارتند از تلویزیون، آشپزخانه، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام های اختصاصی با لوازم مورد نیاز، رخت آویز، یخچال و مبلمان هستند. اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان بوده و هزینه کودکان ۳ تا ۸ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس های هتل آپارتمان نیم بها است. برای سرویس خواب اضافی می توانید کاناپه تخت شو از قسمت پذیرش درخواست کنید. آشپزخانه های سوئیت ها نیز بسیار مجهز بوده و با سلیقه خودتان می توانید غذا بپزید.

فاصله هتل آپارتمان افرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه ملک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالان دوز: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی ایرانیان: ۱۳.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است