search
menu

هتل آپارتمان آفرین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آفرین مشهد
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان آفرین مشهد

درباره هتل آپارتمان آفرین مشهد


هتل آپارتمان آفرین مشهد هتلی یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر رضوی است که در خیابان امام رضا واقع شده است؛ در واقع این هتل در سال ۹۲ هتل آپارتمان آفرین مشهد به شمار می رود. در ادامه باید گفت که موقعیت مکانی خوب این هتل به همین جا ختم نمی شود؛ دسترسی راحت به جاذبه هایی دیدنی شهر مشهد مثل مسجد گوهرشاد، آرامگاه شیخ بهایی، گنبد سبز، کلیسای مسروپ قدس، مسجد ۷۲ تن، پارک آبی ایرانیان و سرزمین موج های آبی برای گردشگران شهر مشهد اولویت دارد و برای همین اقامت در هتلی مثل هتل آپارتمان آفرین مشهد می تواند گزینه مناسبی برای آن ها باشد.
بازسازی، چهره جدیدی به هتل آپارتمان آفرین داد؛ تا جایی که می توان گفت دکوراسیون و زیبایی اتاق های این هتل دست کمی از هتل های مشهور ندارند. این هتل در ۸۵ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند که این واحدها شامل اتاق های ۲ تا ۳ نفره، سوئیت و آپارتمان های یک خوابه و ۲ خوابه هستند. گفتنی است که اقامت در هتل آپارتمان آفرین مشهد به خاطر دکوراسیون داخلی‌اش تا حد زیادی حال و هوای خانه را برای مهمانان تداعی می کند.
واحدهای اقامتی این هتل مجهز به تلویزیون، مبلمان، یخچال، میز و صندلی، تلفن، اینترنت رایگان و نامحدود، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و سیستم تهویه مطبوع هستند. حمام های اختصاصی هر واحد اقامتی دارای لوازم استحمام، دمپایی، لوازم بهداشتی و حوله بوده و در این واحدها آشپزخانه کاملا مجهزی وجود دارد که مهمانان می توانند غذاهای محبوب خود را همانجا طبخ و میل کنند. ناگفته نماند که از بالکن برخی از این اتاق ها منظره ای دیدنی از حرم و خیابان پیداست.
این هتل ۷ طبقه بخشی از ساختمان را به رستوران ایرانی‌اش اختصاص داده که غذا و نوشیدنی های متنوعی در منویش به چشم می خورد، البته رستوران های معروف شهر فاصله چندانی با هتل آپارتمان آفرین ندارند و به راحتی می توان با استفاده از خدمات تاکسی سرویس هتل خود را به آنجا رساند و طعم بی نظیر غذاهای آن ها را چشید. ضمنا هتل آپارتمان آفرین مشهد پارکینگ مسقفی را با ظرفیت محدود در اختیار مهمان خود قرار می دهد تا کسانی که با وسیله نقلیه به هتل مراجعه کرده باشند از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند و آسایش اقامت از آن ها گرفته نشود.
بعلاوه امکانات و خدمات دیگری نیز در هتل آپارتمان آفرین مشهد ارائه می شوند و کادر مجرب پذیرش به صورت ۲۴ در ارائه آن ها همیاری می کند؛ این امکانات و خدمات شامل نمازخانه، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، لاندری، روم سرویس و گشت غیر رایگان هستند که در طول اقامت، راحتی و آسایش مهمانان را فراهم می سازند.
در نهایت ممکن نیست زائران مشهد مقدس این شهر را بدون سوغاتی برای دوست و آشنا ترک کنند؛ از این رو نزدیکی به بازارها و مراکز خرید می تواند در انتخاب هتل نقش زیادی داشته باشد. از آنجایی که بازار رضای مشهد نام و آوازه‌ای در بین زائران و مهمانان شهر دارد، نزدیکی هتل آپارتمان آفرین مشهد به این بازار می تواند مهمانان را مشتاق اقامت در این هتل کند.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان آفرین مشهد


فاصله هتل آپارتمان آفرین مشهد تا بازار رضا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان آفرین مشهد تا حرم مطهر رضوی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آفرین مشهد تا پایانه مسافربری: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آفرین مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آفرین مشهد تا راه آهن: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آفرین مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آفرین مشهد تا پارک ملت مشهد: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است