search
menu

هتل آدینا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آدینا مشهد
امکانات کلی هتل آدینا مشهد
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل آدینا مشهد
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آدینا مشهد

درباره هتل آدینا مشهد


هتل آدینا مشهد (به انگلیسی: Adina Hotel) از هتل های محبوب، تازه تاسیس و سه ستاره شهر مشهد مقدس است که به تازگی فعالیت خود را در جوار حرم امام رضا علیه السلام آغاز کرده و به اعتقاد بسیاری از گردشگران، در طول همین چند سال نیز توانسته است میزبانی شایسته برای زائران و گردشگرانی که با رزرو آنلاین بلیط هواپیما مشهد راهی پایتخت فرهنگی جهان اسلام می شوند، باشد.

امکانات کلی هتل آدینا مشهد


وجود امکاناتی از قبیل: اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات و آسانسور از ملزومات هتل های سه ستاره محسوب می شود و هتل آدینا مشهد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از چنین امکاناتی برخوردار گشته است. اما امتیازی که هتل آدینا مشهد را از دیگر هتل های هم رده خود متمایز ساخته، ارائه امکاناتی نظیر سونا، جکوزی و دستگاه خودپرداز به زائران و گردشگران است. افزون بر این موارد، هتل آدینا مشهد از رستورانی بسیار باکیفیت برخوردار گشته است. رستوران آدینا که در طبقه منفی یک واقع شده، از فضایی وسیع و دلباز با ظرفیتی برابر با ۱۴۰ نفر تشکیل و به سیستم های تهویه مطبوع و اطفاء حریق تجهیز شده است. منوی رستوران که برخی از محبوب ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی را در خود جای داده، امکان سفارش غذاهایی سنتی و مقوی را برای میهمانان هتل فراهم ساخته و بر لذت اقامت در شهر دیدنی مشهد مقدس افزوده است. گفتنی است چنانچه در یافتن نوشیدنی مورد علاقه خود در این رستوران ناکام ماندید، کافی است سری به کافی شاپ هتل بزنید تا انواع و اقسام نوشیدنی های گوارا و مقوی را در پیش روی خود داشته باشید.

خدمات هتل


اگر تصور می کنید که مزایای اقامت در هتل آدینا مشهد صرفا به برخورداری از امکانات فوق محدود می گردد، در اشتباهید؛ چراکه کارکنان این هتل خدمات بی شماری از جمله خدمات خانه داری، باربری، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی، بیدارباش، تشریفات ویژه، ترانسفر برگشت و حتی ماساژ را به میهمانان خود و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت عرضه می دارد. ناگفته نماند که اینترنت رایگان اما محدود نیز در همان ابتدا در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا میهمانان از لذت گشت و گذار در فضای مجازی محروم نمانند.

واحدهای اقامتی هتل


از آنجایی که ۷۰ گزینه مختلف اقامتی در هتل آدینا مشهد به میهمانان ارائه می شود، دست گردشگران برای انتخاب گزینه ای مناسب برای تجربه اقامتی مقرون بصرفه و مناسب گشوده شده است. گفتنی است که این واحدهای اقامتی با رنگ هایی بسیار دلنشین و گرم طراحی گشته و از دکوراسیونی بسیار جذاب متشکل از وسایلی شیک و مدرن برخوردار گردیده است.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آدینا مشهد


همانند سایر هتل های سه ستاره، در هتل آدینا مشهد نیز وسایل و تجهیزاتی از قبیل تلویزیون، یخچال، آباژور، رخت آویز، دراور، مبلمانی راحت و شیک و همچنین تخت خواب هایی پاکیزه ارائه گردیده تا میهمانان هتل و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت حس حضور در خانه را تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل


به لطف موقعیت جغرافیایی هتل آدینا مشهد و قرارگیری در جوار حرم امام هشتم علیه السلام، زائران عزیز می توانند بدون صرف کمترین هزینه و با پای پیاده از این هتل به حرم مطهر امام رضا مشرف شوند. همچنین میهمانان هتل با اقامت در این مکان قادر خواهند بود به برخی جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی مشهد مقدس نظیر خانه ملک، مقبره نادر شاه، مجتمع توریستی بابا قدرت، باغ گیاه شناسی مشهد و پارک کوه سنگی دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آدینا مشهد


باغ خونی مشهد: ۷۰۰ متر
بازار رضا: ۱ کیلومتر
حرم مطهر: ۲.۳ کیلومتر
باغ گیاه شناسی مشهد: ۳.۷ کیلومتر
مقبره نادر شاه افشار: ۲.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است