search
menu

هتل آبشار مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آبشار مشهد
اماکن نزدیک هتل آبشار مشهد

درباره هتل آبشار مشهد


هتل آبشار مشهد از هتل‌ های تازه تاسیس و اقتصادی شهر مقدس مشهد است که با موقعیت مکانی مناسب و قرار گرفتن در فاصله ۵ دقیقه‌ای حرم مطهر، یکی از برترین گزینه‌های اقامتی برای زائران عزیز شهر مقدس مشهد بشمار می‌رود. علیرغم اینکه هتل آبشار مشهد، هتلی دو ستاره است، اما از امکاناتی فراتر از هتلی دو ستاره برخوردار است. هتل آبشار مشهد نه‌تنها از امکاناتی از قبیل نمازخانه، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، رستوران، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری، پرینتر، فکس، دستگاه فتوکپی، سیستم تهویه مطبوع و غیره بهره‌مند است، بلکه خدمات متنوعی نظیر خدمات پزشکی، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات خانه‌داری را به کلیه میهمانان خود ارائه می‌دهد.
میهمانان در طول اقامت خود در هتل آبشار مشهد می‌توانند هرروز صبح به سالن صبحانه‌خوری رستوران هتل آبشار مشهد مراجعه کرده و صبحانه خوشمزه و مقوی خود را انتخاب و نوش جان کنند. برای ناهار و شام نیز رستوران هتل آبشار مشهد هیچ میهمانی را ناامید نخواهد کرد؛ رستوران دل‌نشین و جادار این هتل با گنجایش ۱۲۰ نفری خود قادر است طیف وسیعی از غذاهای لذیذ ایرانی را برای میهمانان هتل طبخ و سرو کند. برای صرف میان وعده نیز میهمانان می‌توانند به کافی‌شاپ و یا چایخانه سنتی هتل آبشار مشهد رفته و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مورد علاقه خود را سفارش دهند و در مدت زمانی کوتاه، درب اتاق خود تحویل بگیرند. بنابراین جای هیچ نگرانی از بابت خورد و خوراک در هتل آبشار مشهد وجود ندارد، زیرا هتل آبشار با نیروی مجرب و خوش‌برخورد خدماتی خود، میزبان شایسته‌ای برای پذیرایی از میهمانان گرامی هتل خواهد بود.
حال اجازه دهید سری به واحدهای اقامتی هتل آبشار مشهد بزنیم تا بدانیم چه گزینه‌های اقامتی پیش روی میهمانان است. گفتنی است که هتل آبشار مشهد متشکل از ۴۰ واحد اقامتی در ۶ طبقه است. پلان‌های اقامتی مختلف دو تخته فولبرد، سه تخته فولبرد، آپارتمان یک خوابه چهارنفره، آپارتمان یک خوابه پنج نفره فولبرد از گزینه‌هایی است که میهمانان با توجه به بودجه و تعداد نفرات خود می‌توانند برگزینند و در آن‌ها اقامت کنند. بنابراین، از حیث گزینه‌های اقامتی نیز دست میهمانان برای انتخاب واحد اقامتی مناسب خود باز است. اما هر اتاق هتل آبشار مشهد از چه امکاناتی برخوردار است؟ در پاسخ باید گفت هر چه شما از هتلی دو ستاره انتظار دارید، در واحد اقامتی خود خواهید یافت. هر اتاق هتل، علاوه بر داشتن معماری زیبا و دکور جذاب، از وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، دراور، رخت آویز، کمد، آباژور و غیره برخوردار بوده و به سیستم‌های تهویه مطبوع و اعلام و اطفاء حریق مجهز شده است. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر اتاق موجود بوده و از این بابت نیز خیال میهمانان آسوده گشته است. با این توصیفات می‌توان به این نتیجه رسید که هتل آبشار مشهد از نظر امکانات رفاهی هیچ کم و کاستی نداشته و حتی فراتر از سطح خود (هتلی دو ستاره) ظاهر شده است.
شاید برجسته‌ترین نقطه قوت هتل آبشار مشهد موقعیت جغرافیایی آن باشد. این هتل را در مکانی بسیار مناسب ساخته‌اند: قرار گرفتن در شرف حرم مطهر و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر مقدس مشهد سبب شده است که بسیاری از گردشگران هتل آبشار مشهد را برای اقامت برگزینند و به راحتی به اماکن دیدنی شهر مقدس مشهد دسترسی داشته باشند.

اماکن نزدیک هتل آبشار مشهد


فاصله هتل آبشار مشهد تا حرم مطهر: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل آبشار مشهد تا راه آهن: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل آبشار مشهد تا پایانه مسافربری: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل آبشار مشهد تا فرودگاه شهید هاشمی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل آبشار مشهد تا پارک ملت مشهد: ۱۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل آبشار مشهد تا سرزمین موج‌های آبی: ۲۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آبشار مشهد تا آرامگاه فردوسی: ۳۸.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است