search
menu

هتل سنتی آب میرزا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی آب میرزا مشهد
امکانات عمومی هتل سنتی آب میرزا مشهد
امکانات تفریحی هتل
انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل سنتی آب میرزا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی آب میرزا مشهد


هتل سنتی آب میرزا جزو یکی از بوتیک هتل‌های شهر مقدس مشهد است. برای طرفداران طرح‌های سنتی این هتل بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. هتل سنتی آب میرزا در سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای دو طبقه در سه ساختمان است، به‌طوری‌که در مجموع ۱۵ واحد اقامتی دارد. قدمت این ساختمان‌ها به دوره پهلوی برمی‌گردد. و با تغییر کاربری به عنوان هتل سنتی شامل تغییرات و بازسازی کامل شده است. برای رفتن به شهر مشهد می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما سفرمارکت اقدام کنید و سپس با رزرو این هتل سنتی یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را تجربه کنید. با انتخاب این هتل برای اقامت تا حرم مطهر امام رضا حدوداً ۱۰ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت و همین مورد سبب جلب‌توجه مسافران زیادی می‌شود. سایر جاهای دیدنی مشهد مانند موزه نادری، موزه ملک، بازار بزرگ مشهد و پاساژهای هفده شهریور و چندین جای دیگر به راحتی قابل‌دسترس هستند.

امکانات عمومی هتل سنتی آب میرزا مشهد


با اقامت در این هتل سنتی در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای نیز در لابی به صورت رایگان در دسترس مسافران قرار داده می‌شود. اطراف هتل را فضای سبز زیبایی فراگرفته و محل استراحتی نیز در این قسمت تعبیه‌شده است تا بعد از گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های شهر مشهد در این بخش به آرامش برسید. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاقتان ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. از سایر قوانین در این هتل می‌توان به پذیرش صیغه نامه با مهر برجسته اشاره کرد که حتماً باید در هنگام ورود به هتل به همراه داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


از خدمات تفریحی در این هتل زیبا می‌توان به حمام ترکی، ماساژ و جکوزی اشاره کرد که موردپسند مسافران زیادی قرار می‌گیرد. همچنین این هتل دارای حیاطی دلباز با گل‌آرایی‌های زیبا و دلپذیر، تخت‌های نشیمن و آلاچیق‌های سنتی در کنار حوضچه است که لحظات خوشی در انتظار مسافران است.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی این هتل سنتی طراحی داخلی با معماری سنتی ایرانی –اسلامی دارند و آرامشی بی‌نظیر برای مسافران رقم می‌زنند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، تلویزیون و روم سرویس بهره‌مند شوید. همچنین به دلیل دایر بودن خدمات خانه‌داری تمامی واحدها به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. سایر امکانات رفاهی موجود در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس، رخت‌آویز، مبلمان، مینی بار با هزینه مجزا، چای‌ساز. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از سرویس خواب جداگانه برای مسافران کاناپه تخت شو در نظر گرفته‌شده است. صندوق امانات در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است تا در صورت نیاز مسافران وسایل ارزشمند خود را در داخل آن قرار دهند. همچنین در اتاق‌ها امکان شارژ انواع وسایل الکتریکی نیز وجود دارد. همچنین برای مسافرانی که تمایل به پخت غذا دارند، امکان پخت‌وپز وجود ندارد، بنابراین باید به رستوران موجود در هتل یا رستوران‌های شهر مشهد بروند. استعمال دخانیات نیز در این هتل ممنوع اعلام‌شده است، بنابراین مسافران سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز دارای سالن صبحانه بوده و مسافران می‌توانند در ساعات مقررشده به این قسمت برای سرو صبحانه بروند. همچنین بخشی نیز به عنوان کافی‌شاپ دایر شده است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد در حال ارائه خدمات به مسافران هتل هستند.

فاصله هتل سنتی آب میرزا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری: ۳۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱۷۰ متر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۸۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است