search
menu

هتل سامان ماسال

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سامان ماسال
امکانات عمومی هتل سامان ماسال
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل سامان ماسال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سامان ماسال


هتل یک ستاره سامان در غرب استان گیلان و شهرستان زیبای ماسال واقع شده است. ماسال شهری با طبیعت بکر و جنگل های سرسبزی است که گردشگران زیادی را سالانه به سوی خود جذب می کند. هتل سامان دارای چندین باب سوئیت و ویلاست که هرکدامشان دارای امکانات رفاهی خوبی هستند و این هتل زیبا در محیطی کاملا روستایی و کوه پایه ای قرار گرفته است. هتل سامان ماسال جزو تازه تاسیس های این خطه به شمار می رود. این هتل از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده، سپس برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل سامان دارای ۲ طبقه و ۱۱ باب اتاق و سوئیت با ظرفیت ۳۰ نفر است که با پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند.
از لحاظ موقعیت مکانی هتل رستوران سامان در مسیر ویژه گردشگری ییلاقی اولسبلنگا قرار دارد، مسیری که در دل طبیعت و جنگل است، مطمئنا از طبیعت اطراف این هتل سیر نخواهید شد و اقامتی به یاد ماندنی و سرشار از خاطرات خوب را تجربه خواهید کرد. مدیریت و پرسنل این مجموعه برخورد مناسبی با مسافران دارند، به طوری که گردشگران برای سفرهای بعدی مشتاق شده و در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می نمایند.

امکانات عمومی هتل سامان ماسال


هتل سامان دارای پارکینگ اختصاصی است که دارای ظرفیت ۱۰ خودرو به صورت رایگان است و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، مناسب است. از جمله امکانات ارائه شده در لابی این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، تاکسی سرویس و کرایه اتومبیل بدون راننده برای گشت و گذار در جاهای دیدنی اطراف، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، تلویزیون و خدمات تور و گشت نیم روزی با هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین در لابی این هتل سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی تعبیه شده است. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در صورتی که همراه خود افراد کهنسال یا معلول داشته باشید، با رزرو واحدهای طبقه پایین یا کلبه های چوبی اقامت بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


این هتل در طبقه بالا دارای ۳ اتاق و در طبقه پایین نیز دارای ۳ سوئیت است. انواع واحدهای اقامتی در هتل سامان ماسال عبارتند از اتاق چهار تخته، اتاق پنج نفره، سوئیت یکخوابه سه نفره، سوئيت یکخوابه شش نفره و کلبه چوبی پنج نفره و کلبه جوبی دوخوابه هشت نفره. مورد قابل توجه در رابطه با این کلبه های چوبی دوست داشتنی اینست که بسیار سنتی بوده و به صورت کف خواب هستند. همچنین توجه داشته باشید که هیچ یک از واحدهای این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند، پس در هنگام رزرو به تعداد نفراتتان دقت نمایید.
از واحدهای این هتل چشم انداز بسیار دلربایی از جنگل، کوه و دریا را خواهید دید و در هنگام صبح دل انگیزترین صحنه ها را تماشا خواهید کرد. از امکانات واحدهای اقامتی می توان به یخچال، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، مبلمان، بالکن اشاره کرد. همچنین در داخل همه واحدها با وجود سنتی بودن حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


این هتل علاوه بر محل اقامت دارای رستوران معروفی است، طوری که خیلی از اهالی یا حتی مسافران برای صرف غذا به رستوران سامان سر می زنند، بدون اینکه در این هتل اقامت داشته باشند، زیرا رستوران سامان ماسال با ظرفیت ۱۰۰ نفر به دلیل داشتن غذاهای محلی و سنتی خوشمزه در میان همگان شهرت دارد. کیفیت و طعم غذا جزو اولویت های اصلی این رستوران به شمار می رود و بی شک در کل ایران جزو به نام ترین رستوران ها شده است.

فاصله هتل سامان ماسال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار رامینه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا ییلاق ماسال: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان تمجیدی : ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا منطقه تاریخی اسبه ریسه: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا روستای اولسبلنگاه: ۱۷.۸ کیلومتر
فاصله تا منطقه جنگلی طلاسکوه: ۱۸.۹ کیلومتر
فاصله تا غار آویشو: ۴۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است