search
menu

هتل رویال ماسال

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رویال ماسال
امکانات عمومی هتل رویال ماسال
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال ماسال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل رویال ماسال


هتل رویال ماسال یکی از هتل های دو ستاره در شهر ماسال است. هتل رویال در سال ۱۳۹۸ در ۲ طبقه افتتاح گردیده است که دارای ۱۴ واحد اقامتی است. همان طور که می دانید شهر ماسال در کنار کوه‌ های تالش واقع شده و خیلی ها این منطقه را بهشت گمشده گیلان می نامند و بدین جهت هر سال با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه شده و روزهای به یاد ماندنی و خاطره انگیزی رقم می زنند. شهری که سرشار از آبشارهای بی نظیر است، این آبشارها سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است، به همین دلیل باید محل اقامتتان در این شهر از قبل مشخص گردد، حال پیشنهاد ما رزرو هتل رویال ماسال است تا هم به جاذبه های دیدنی دسترسی آسانی داشته باشید و هم اینکه از لحاظ اقامت نیز خیالتان آسوده باشد، فقط کافیست با کمی رانندگی به جاذبه های دلنواز این منطقه برسید.
از جمله جاذبه‎ های گردشگری نزدیک به این هتل عبارتند از باغ پرندگان تمجیدی، غار آویشو و حتی چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی این هتل واقع شده اند که یکی از اتفاقات خوب برای دوستداران خرید است تا هم تفریح داشته باشند و هم خرید کنند.

امکانات عمومی هتل رویال ماسال


هتل رویال ماسال به عنوان هتل جدید الاحداث با آغاز فعالیت خود مورد پسند خیلی از مسافران قرار گرفته است، یکی از دلایل محبوبیت در میان همگان موقعیت مکانی هتل رویال است که در روستای ییلاقی تاسکوه و در نزدیکی رودخانه واقع شده و تا شهر ماسال فاصله ۵ کیلومتری دارد. همچنین از هتل رویال ماسال به روستای اولسبلنگاه و غار آویشو فاصله اندکی دارید. هتل رویال ماسال دارای محیطی آرام و زیبا همراه با چشم انداز بی نظیری رو به جنگل و کوهستان است، همچنین به دلیل امکانات کامل رفاهی برایتان اقامتی به یاد ماندنی ایجاد می کند. فقط توجه داشته باشید که این هتل فاقد آسانسور بوده و اگر جزو مسافرین با مشکلات جسمانی هستید، بهتر است از اتاق های طبقه اول انتخاب کنید.
از جمله امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کرد که به صورت نامحدود قابل استفاده است. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در هتل رویال محلی تحت عنوان پارکینگ در اختیارشان قرار داده می شود، این پارکینگ روباز بوده و دارای ظرفیت محدودی است. دقت داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع واحد اقامتی نیز در این هتل عبارتند از اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته، سوئيت تکخوابه چهارنفره و سوئيت دوخوابه شش نفره. با رزرو یکی از واحدهای اقامتی برایتان صبحانه رایگان تعلق می گیرد ولی برای وعده های دیگر باید هزینه پرداخت نمایید. این واحدها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچالی، مینی بار غیر رایگان، رخت آویز، اسپلیت به عنوان سیستم سرمایشی و شوفاژ نیز به عنوان سیستم گرمایشی وجود دارد. در داخل واحدهای اقامتی نیز حمام های اختصاصی وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی است.
هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است و برای افراد بالای ۷ سال نیز هزینه کامل دریافت می گردد. اگر به سرویس خواب اضافی احتیاج داشته باشید، باید از مسئول مربوطه درخواست نمایید، اما توجه داشته باشید که این سرویس خواب اضافی به صورت کف خواب است.

رستوران هتل


هتل رویال دارای رستوران است و به راحتی می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی خوشمزه را در همه وعده های غذایی با پرداخت هزینه جداگانه سفارش دهید، اما اگر دوست دارید غذاهای جاهای دیگر را امتحان کنید، در نزدیکی همین هتل چندین رستوران دیگر دایر هستند.

فاصله هتل رویال ماسال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا روستای ییلاقی تاسکوه: ۵۵۰ متر
فاصله تا موزه ماسال: ۵ کیلومتر
فاصله تا روستای اولسبلنگاه: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان تمجیدی: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا دهکده توریستی ملل شاندرمن: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله تا غار آویشو: ۳۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است