search
menu

هتل راتینس ماسال

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل راتینس ماسال
امکانات عمومی هتل
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل راتینس ماسال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل راتینس ماسال


هتل راتینس ماسال یک هتل ۴ ستاره و بسیار نو در ماسال است. هتل راتینیس در سال ۱۳۹۸ در خطه شمالی و سرسبز ایران افتتاح شده است و با دارا بودن چشم انداز و طبیعتی بسیار سرسبز و زیبا از جمله هتل‌های پرطرفدار این منطقه است. راتینیس در واقع نام یکی از سرداران این خطه است که برای زنده نگه داشتن نام و خاطره او هتل به این نام نام گذاری شده است. هتل تمامی امکانات لازم و درخور یک هتل ۴ ستاره را دارد، در سه طبقه ساخته شده است و تمیزی مثال زدنی‌اش نیز از دیگر ویژگی‌های بارز این هتل است. وقتی وارد محوطه هتل می‌شوید با یک فضای بسیار دلپذیر و شیک که دور تا دور آن حصار کشیده شده است رو به رو می‌شوید، بعد از عبور از حیاط به لابی خواهید رسید که بسیار شیک و مبله است و ظرفیتی قریب به ۲۵ نفر را دارد.
در لابی بسیار شیک و تمیز هتل می‌توانید لحظاتی را به استراحت بپردازید یا بصورت دسته جمعی تلویزیون تماشا کنید. کادر مجرب و اخلاق مدار هتل آماده ارایه خدمات به بهترین نحو ممکن به مسافران هستند. در ادامه مطلب به توضیح در رابطه با امکانات کلی و امکانات اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت. با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل تجربه متفاوتی از سفر و اقامت در شمال را کسب کنید.

امکانات عمومی هتل


Ratines Hotel دارای پارکینگ است و خودرو شما در تمام طول مدت اقامت در یک مکان امن پارک خواهد شد. با اقامت در این مکان هیچ دغدغه‌ای از لحاظ اینترنت ندارید و در لابی و اتاق‌ها می‌توانید از اینترنت استفاده کنید. البته لازم به ذکر است هتل صندوق امانت و ترانسفر فرودگاهی ندارد و قبل از رزرو هتل بهتر است به این موارد توجه کنید. همانطور که گفته شد هتل در ۳ طبقه ساخته شده است و به همین دلیل برای سهولت در جابجایی بین طبقات آسانسور نیز تعبیه شده است. برای تفریح و سرگرمی علاوه بر اینترنت و تلویزیون، هتل دارای زمین فوتبال و پینگ پنگ نیز هست.
رستوران و کافی شاپ نیز در هتل راتینیس وجود دارد. کل هتل مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز هست. علاوه بر امکانات مورد نیاز برای اقامت مسافران، هتل تالار و سالن مجزایی برای برگزاری مراسم و جشن نیز دارد و شما می‌توانید این سالن را از قبل رزرو کنید و مراسم خود را در این سالن برگزار کنید. خدمات دیگری همچون لاندری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و فکس نیز از سایر مواردی است که در هتل وجود دارد.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل راتینیس بسیار تمیز و شیک هستند و از نظر تهویه مطبوع در سطح مناسبی قرار دارند. برای متعادل نمودن دما در زمستان و تابستان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی هتل تمام اتاق‌ها را از نظر دمایی متعادل می‌کند. تلویزیون و اینترنت نیز در اتاق‌ها وجود دارند. خدمات خانه داری روزانه نیز برای اتاق‌های هتل در نظر گرفته شده است. حمام، مینی بار، حوله وسشوار و یخچال نیز در اتاق‌ها وجود دارند. در ضمن تلفن نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. بسته به نوع اتاق، اتاق‌ها پنجره رو به جاده یا رو به جنگل‌ها و شالی زارها دارند. این هتل ۳۶ باب اتاق دارد که شامل: اتاق‌های سه تخته و چهار تخته رو به جنگل و رو به محوطه هستند.

رستوران هتل


هتل راتینیس هم رستوران دارد و هم کافی شاپ که هر دو بسیار زیبا و شیک هستند و منوی غذاهایشان نیز متنوع و بسیار خوشمزه هستند. می‌توانید هر سه وعده غذایی را در رستوران هتل میل کنید. کافی شاپ هتل در کلبه‌ای مجزا در کنار ساختمان اصلی ساخته شده و فضای بسیار دلنشینی نیز دارد.

فاصله هتل راتینس ماسال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا گیله سرا: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است