search
menu

هتل آپارتمان مرزبانی ماسال

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مرزبانی ماسال
امکانات رفاهی هتل آپارتمان مرزبانی ماسال
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آپارتمان مرزبانی ماسال
فاصله هتل آپارتمان مرزبانی ماسال تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مرزبانی ماسال


هتل آپارتمان مرزبانی ماسال (Marzbani Hotel) از گزینه های اقامتی تازه تاسیس و اقتصادی شهر دیدنی ماسال است که در مکانی خوش منظره واقع در کیلومتر ۳ شاندرمن قرار گرفته و با داشتن ۲۱ واحد اقامتی مبله و مجهز آماده است تا از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت به شایستگی میزبانی کند.

امکانات رفاهی هتل آپارتمان مرزبانی ماسال


گرچه هتل آپارتمان مرزبانی ماسال، اقامتگاه مقرون بصرفه و ارزان قیمتی محسوب می شود، امکانات رفاهی قابل قبول و متعددی را در خود جای داده است. امکانات رفاهی مختلفی از قبیل: آسانسور، پارکینگ رایگان و روباز با ظرفیت ۱۵ خودرو، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) در این هتل به گردشگران ارائه خواهد شد. گفتنی است که برای تامین نیازهای خورد و خوراک گردشگران، رستورانی باکیفیت در طبقه همکف هتل قرار داده شده تا نیاز میهمانان را برای یافتن رستورانی خوب در اطراف هتل برطرف سازد. این رستوران که در طبقه همکف هتل واقع شده، از فضایی دلنشین و پاکیزه برخوردار بوده و با غذاهای لذیذ و خوش عطر و طعم خود قادر است لذت اقامت در هتل آپارتمان مرزبانی ماسال را دو چندان سازد. ناگفته نماند که برای گردشگرانی که دوست دارند خود سرآشپز خود باشند و غذای خود را در واحد اقامتی خود طبخ کنند، آشپزخانه مجهزی نیز در هر واحد اقامتی هتل گنجانده شده است.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات ذکر شده، خدمات رفاهی فراوانی نیز به میهمانان در طول اقامت در هتل آپارتمان مرزبانی ماسال ارائه خواهد گشت. خدماتی نظیر ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، خدمات تور، باربری، خانه داری، نظافت روزانه، تهیه بلیط هواپیما، تاکسی سرویس و گشت نیم روزی عرضه خواهد شد تا در طول اقامت در هتل هیچ کمبودی را احساس نکنند. همچنین خدمات اینترنت پرسرعت نیز در همان بدو ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا از گشت و گذاری امن و سریع در فضای مجازی بهره مند گردند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۱ باب واحد اقامتی در هتل آپارتمان مرزبانی ماسال گنجانده شده تا میهمانان قادر باشند اتاقی متناسب با نیازها و بودجه خود از میان گزینه های متعدد برگزینند. از آنجایی که هتل آپارتمان مرزبانی ماسال در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده و اقامتگاهی نوساز به حساب می آید، وضعیت واحدهای اقامتی آن در شرایط ایده آلی قرار دارد. تمامی اتاق های هتل به زیبایی طراحی و معماری شده و با رنگ هایی گرم و دلنشین رنگ آمیزی گشته است. کلیه اسباب و وسایل اقامتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، دراور، مبلمان، تخت خواب، میز تحریر، چای ساز، کمد لباس و رخت آویز در تک تک واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده است تا هیچ کم و کاستی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد. همچنین کلیه اتاق ها به سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع مجهز گردیده است تا رفاه کامل میهمانان هتل تامین گردد.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان مرزبانی ماسال


از مزایای اصلی اقامت در هتل آپارتمان مرزبانی ماسال، امکان دستیابی سریع به برخی از مواهب طبیعی این منطقه و جاذبه های گردشگری شهر دیدنی ماسال است. به لطف موقعیت مکانی مناسب هتل، دسترسی به پارک پیاده رو فرهنگی شاندرمن و جاده ساحلی در اندک زمانی و حتی با پای پیاده نیز امکان پذیر گردیده و دستیابی به دیگر اماکن دیدنی ماسال نیز با هزینه نه چندان زیادی میسر شده است.

فاصله هتل آپارتمان مرزبانی ماسال تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک پیاده رو فرهنگی شاندرمن: ۱۱۰ متر
فاصله تا سینما شادی ماسال: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا بام سبز ماسال: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان ماسال: ۲۴.۱ کیلومتر
فاصله تا دیوار سنگی اسبه ریسه:‌ ۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است