search
menu

هتل آریانا ماسال

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آریا ماسال
امکانات عمومی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آریا ماسال تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آریا ماسال


هتل آریا ماسال هتلی ۳ ستاره و بسیار زیباست که در سال ۱۳۹۸ برای اولین مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل از جمله هتل‌هایی است که تمامی پنجره‌های آن رو به طبیعت بسیار زیبا و کوههای جنگلی ماسال قرار دارند. بسیاری از گردشگران ایرانی بلیط هواپیما رشت را صرفا برای سفر به ماسال می‌خرند. سفر به ماسال از جمله کارهایی است که هر گردشگری باید حداقل برای یک بار در زندگی‌اش انجام دهد. هتل همانطور که گفته شد در سال ۹۸ افتتاح شده است و بنابراین ساختمان و لوازم آن نو هستند و این مورد از مواردی است که سبب جلب رضایت بیش از پیش مسافران می‌شود. ساختمان سه طبقه این هتل دارای نمای مرمری و بسیار زیبا است. از این هتل به آسانی می‌توانید به مناطق ییلاقی ماسال بروید و در دل طبیعت اوقات فراغتتان را بگذرانید. با ورود به هتل می‌توانید در لابی دنج آن که تلویزیون و اینترنت دارد به استراحت بپردازید و از دیدن طبیعت اطراف نیز لذت ببرید. در ادامه در رابطه با امکانات موجود در اتاق‌ها و امکانات عمومی هتل اطلاعاتی ارایه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل


هتل دارای لابی است که مجهز به تلویزیون و اینترنت است. با توجه به اینکه بیشتر مسافرانیکه به این منطقه می‌آیند با خودرو شخصی سفر می‌کنند، هتل مجهز به پارکینگ شخصی غیر مسقف است. هتل دارای فضای مختص نمازخانه است و می‌توانید در این محل نماز بخوانید. رستوران و کافی شاپ نیز از جمله سایر بخش‌های ضروری هتل است زیرا فاصله هتل تا رستوران‌های دیگر کمی زیاد است. هتل علاوه بر سرویس بهداشتی ایرانی دارای سرویس بهداشتی فرنگی نیز هست. برای نگهداری امن وسایل گرانقیمت مسافران نیز هتل مجهز به صندوق امانات است.
تمیزی مثال زدنی محیط هتل و اتاق‌ها از نکات جالب توجه دیگری است که در این هتل با آن رو به رو خواهید شد. کادر و پرسنل آن بسیار مجرب و اخلاق مدار هستند و پذیرش ۲۴ ساعته هتل می‌تواند خیال شما را بسیار آرامش ببخشد زیرا که هر گونه نیازی به کمک و پرسنل هتل داشته باشید می‌توانید در طول ۲۴ ساعت شبانه روز به لابی مراجعه کنید. هتل دارای تراس و بالکن است که می‌توانید از این مکان به طبیعت و شالی زارهای اطراف نگاه کنید و لذت ببرید و در محوطه نیز آلاچیق‌هایی برای نشستن مسافران قرار داده شده است. وجود تاکسی سرویس برای سهولت در رفت و آمد مسافران از تمهیدات دیگری است که هتل برای مسافران اندیشیده است.


امکانات و اتاق‌های هتل آریا ماسال


تمام اتاق‌های هتل آریا ماسال دارای پنجره‌ای رو به طبیعت زیبای اطراف دارند و همین امر موجب تغیب بیشتر برای اقامت در این اتاق‌ها خواهد شد و شما می‌توانید بعد از بیدار از خوابیدن از پنجره اتاقتان از نزدیک یک شالی زار را که در دامنه کوه واقع شده ببینید و لذت ببرید. اتاق‌ها مجهز به اینترنت رایگان هستند و می‌توانید به کارهای آنلاینتان نیز در طول سفر به راحتی رسیدگی کنید. اتاق‌ها علاوه بر اینترنت به تلویزیون نیز مجهز هستند.
اتاق‌ها برای متعادل نمودن دما در گرما و سرما مجهز به چیلر هستند. تمیزی و نظافت بینظیر اتاق‌ها از موارد دیگری است که در رابطه با اتاق‌ها باید ذکر شود. یخچال نیز در اتاق‌ها قرار دارد. اتاق‌های هتل انواع مختلفی دارند که شامل: اتاق دو تخته دبل با بالکن رو به شالیزار و جنگل، اتاق دو تخته دبل بدون بالکن رو به شالیزار و جنگل، اتاق دو تخته دبل با بالکن رو به محوطه، اتاق سه تخته با بالکن رو به جنگل و شالیزار، اتاق سه تخته بالکن دار رو به محوطه، اتاق چهار تخته بالکن دار رو به محوطه و اتاق چهار تخته بدون بالکن رو به شالیزار است.

رستوران هتل


هتل آریا دارای رستوران است و می‌توانید تمام وعده‌های غذایی خود را در این رستوران تمیز و شیک سرو کنید.

فاصله هتل آریا ماسال تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع پذیرایی آقا بزرگ: ۱۵۰ متر
فاصله تا رستوران پامچال: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است