search
menu

هتل آپارتمان ساسان لنگرود

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل آپارتمان ساسان لنگرود
امکانات هتل آپارتمان ساسان لنگرود
خدمات هتل آپارتمان ساسان لنگرود
واحد های اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان ساسان لنگرود

معرفی هتل آپارتمان ساسان لنگرود


تصمیم به سفر جنبه های متفاوتی را در برمی گیرد، برخی از افراد برای به دست آوردن هیجان بیشتر سفر می کنند، برخی برای کشف ناشناخته های جدید یا تجربه چیزهایی که قبل از آن تجربه نکرده بودند، اما عده ای از افراد نیز برای به دست آوردن آرامش و دور شدن از زندگی روزمره مکانیکی و کسل کننده، سفر را انتخاب می کنند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، سفر به لنگرود گیلان جذاب ترین تجربه ای است که می توانید تجربه کنید.
شهر لنگرود طلاقی همه آن چیزی است که می توان برای تازه شدن روح و بازسازی جسم از آن ها انتظار داشت. طبیعت بکر و بی نظیر آن به قدری جذاب است که هوش از سر هر کسی می پراند، این طبیعت با از یک طرف به ساحل تماشایی چمخاله و از سمت دیگر به کوهای سر به فلک کشیده می رسد. شهرستان کومله در ۶ کیلومتری جنوب شرق شهر لنگرود قرار گرفته و منظره بی بدیل مزارع چای و شالیزار های برنج آن حقیقتا تماشایی است.
هتل آپارتمان ساسان لنگرود در این شهرستان واقع شده است و با ارائه امکانات و خدمات بسیار مقرون به صرفه از مسافران استقبال می کند. موقعیت این هتل به گونه ای است که مهمانان به تمامی نقاط گردشگری شهر مشرف هستند، علاوه بر اینکه این هتل نسبت به هزینه های گزاف امروزی، صرفه اقتصادی زیادی دارد و در عین حال اقامت شیرینی را نیز به مسافران خود هدیه می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهری که می توان آن را نگین گردشگری گیلان خواند، در این هتل اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

امکانات هتل آپارتمان ساسان لنگرود


بدون شک یکی از مهم ترین امکانات هر هتلی موقعیت جغرافیایی آن هتل و نزدیکی با اماکن تفریحی و گردشگری است. هتل آپارتمان ساسان لنگرود از نظر این مورد بسیار خوش می درخشد. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به مراکز مهم و زیبای گردشگری شهر، از جمله آرامگاه کاشف السلطنه، موزه تاریخ چای ایران، آبشار دیدنی لاهیجان، بازار سنتی لاهیجان، پارک ساحلی انصاری و... دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن که تلکابین رامسر و روستای توریستی سرولات نیز تا هتل فاصله چندانی ندارد. این هتل دارای رستوران نیز است که انواع غذاهای لذیذ را به مهمانان ارائه می کند. پارکینگ هتل نیز از دیگر امکاناتی است که خیال مسافران را از نظر جای پارک خودروها راحت خواهد کرد. داشتن نمازخانه و ارائه اینترنت رایگان در لابی هتل نیز از دیکر امکانات آن به شمار می آیند.

خدمات هتل آپارتمان ساسان لنگرود


انتخاب هتل ساسان لنگرود، ضمن تجربه یک اقامت راحت و به یادماندنی مزایای دیگری را نیز به همراه دارد. تلکابین رامسر از جمله تفریحاتی است که در سفر به این منطقه حتما باید تجربه شود، چون تماشای آن همه زیبایی از ارتفاعی بالاتر بدون شک یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین تفریحات این سفر خواهد بود. مهمانان ساکن هتل می توانند از تخفیف ۵۰ درصدی بلیط های تلکابین بهره مند و سفر خوشی را برای خود رقم بزنند. ضمن اینکه بلیط های قایق رانی دریاچه کومله نیز برای ساکنان هتل آپارتمان ساسان لنگرود نیم بها است. از دیگر خدمات موجود در هتل می توان به خدمات خشکشویی آن اشاره کرد، تاکسی سرویس هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند.

واحد های اقامتی هتل


مجموعه اقامتی هتل آپارتمان ساسان لنگرود در کل ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۱۵ واحد آپارتمان ۱۴۰ و ۹۰ متری است. انواع واحد های هتل شامل: سوئیت ۳ نفره، سوئیت ۵ نفره و سوئیت ۶ نفره است که مهمانان می توانند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


یخچال، تلویزیون، تلفن، بخاری، پنکه، میز و صندلی، مبلمان، فرش، تختخواب و... از جمله امکاناتی هستند که در هتل آپارتمان ساسان لنگرود می توانید مشاهده کنید.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان ساسان لنگرود


فاصله تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران: ۲۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا آبشار لاهیجان: ۳۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار سنتی لاهیجان: ۳۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا تله کابین لاهیجان: ۳۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک ساحلی انصاری: ۴۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا تله کابین رامسر : ۴۶ دقیقه با ماشین
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است