search
menu

مجتمع اقامتی گیلاریا کیاشهر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع اقامتی گیلاریا کیاشهر
امکانات عمومی مجتمع اقامتی گیلاریا کیاشهر
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران مجتمع اقامتی
فاصله مجتمع اقامتی گیلاریا کیاشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع اقامتی گیلاریا کیاشهر


مجتمع اقامتی گیلاریا کیاشهر جزو تازه ساخت ترین مجتمع های اقامتی در شمال کشور به شمار می رود که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. یکی از بهترین ویژگی های این مجتمع اقامتی می‌ توان به دسترسی آسان به ساحل دریای خزر، پل چوبی و بندر کیاشهر اشاره کرد. کیاشهر یکی از دیدنی ترین مناطق شمالی کشور به شمار می رود که در ۱۷ کیلومتری آستانه اشرفیه و ۵۰ کیلومتری رشت واقع شده است. مطمئنا با خرید بلیط هواپیما سفری رویایی را به این منطقه آغاز کرده و با اقامت در این مجموعه اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. این مجتمع اقامتی در روستای لب دریا لسکوکلایه تاسیس گشته است و در کل شامل ۵ واحد ویلایی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. مجتمع اقامتی گیلاریا حدودا ۸ کیلومتر تا بندر کیاشهر فاصله دارد و اینکه تا بازار ماهی فروشان این شهر نیز نزدیک است. از اماکن تفریحی شهر کیاشهر می توان به پل چوبی و پارک ملی بوجاق اشاره کرد که دسترسی راحتی از مجتمع گیلاریا خواهید داشت و باید حدودا ۱۱ کیلومتر مسافت را طی کنید. توجه داشته باشید که در بخش ورودی ویلاها دو عدد پله وجود دارد، بنابراین اگر افراد مسن یا کودک به همراه خود داشته باشید، بهتر است قبل از رزرو این مجتمع اقامتی توجه لازم را داشته باشید.

امکانات عمومی مجتمع اقامتی گیلاریا کیاشهر


مجتمع اقامتی گیلاریا در طول سال میزبان مسافران و مهمانان زیادی از سراسر کشور است و از نظر موقعیت مکانی نیز مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. در صورتی که با ماشین شخصی به این منطقه سفر کنید، در مجتمع اقامتی گیلاریا پارکینگی با ظرفت ۱۵ خودرو به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود. در قسمت پذیرش این مجتمع به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و آماده استقبال از مسافران سراسر کشور هستند. دقت داشته باشید که در هنگام اقامت در این مجتمع اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


ویلاهای این مجتمع اقامتی به صورت ویلای دوخوابه با ظرفیت چهارنفری هستند و لازم به ذکر است که ظرفیت نفر اضافه را ندارند. چشم انداز ویلاهای اقامتی در این مجتمع رو به دریا، ساحل و جنگل هستند که روحتان را نوازش خواهند داد. در داخل ویلاها امکاناتی نظیر یخچال، چای ساز، کمدلباس، تلویزیون، آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و بالکن وجود دارند. همچنین همه ویلاها به طور مرتب نظافت می شوند و حمام اختصاصی نیز در داخل همه ویلاها وجود دارد که خود حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. براساس قوانین این مجتمع هزینه اقامت برای کودکان تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده ولی برای افرادی بالای ۸ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد. در داخل ویلاها اجازه استعمال سیگار ندارید. زمان تحویل ویلاها نیز ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه آن ها ساعت ۱۲ ظهر هستند.

رستوران مجتمع اقامتی


در نظر داشته باشید که با رزرو این ویلاها هیچ وعده غذایی به شما تعلق نمی گیرد، در واقع این مجتمع اقامتی فاقد رستوران و کافی شاپ بوده و در هنگام اقامتتان باید خودتان به فکر تهیه غذا باشید که در اطراف این مجتمع چندین رستوران محلی دایر گردیده است.

فاصله مجتمع اقامتی گیلاریا کیاشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا لب دریای لسکوکلایه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی فروشان کیاشهر: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا پل چوبی کیاشهر: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی بوجاق: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا اسکله کیاشهر: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا تالاب بین المللی امیرکلایه لاهیجان: ۲۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است