search
menu

هتل توکل کلاردشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل توکل کلاردشت
امکانات رفاهی هتل توکل کلاردشت
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل توکل کلاردشت
اماکن دیدنی نزدیک به هتل توکل کلاردشت

درباره هتل توکل کلاردشت


هتل توکل کلاردشت (Tavakkol Hotel Kelardasht) اقامتگاهی است سه ستاره واقع در شهر خوش منظره و تماشایی کلاردشت که به تازگی در این شهر تاسیس گشته و در همین مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است نام و آوازه ای برای خود دست و پا کند و به گزینه نخست اقامتی بسیاری از گردشگرانی که برای گشت و گذار و طبیعت گردی با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل توکل کلاردشت


بر هیچ کس پوشیده نیست که اقامتی آسوده در گروی وجود برخی امکانات رفاهی نظیر آسانسور، پارکینگ و تهویه مطبوع است. خوشبختانه چنین امکاناتی در هتل توکل کلاردشت وجود دارد و افزون بر این، امکاناتی از قبیل: نمازخانه، فروشگاه، سالن صبحانه خوری، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی و دستگاه فکس، پرینت و کپی نیز در این هتل تعبیه شده است. پارکینگ هتل که از ظرفیتی بیش از ۲۰۰ خودرو برخوردار است، خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود در طول اقامت در این هتل آسوده ساخته است. وجود فضای سبزی خوش منظره و دلپسند در محوطه هتل توکل کلاردشت موجب گشته که بخشی از طبیعت شگفت انگیز کلاردشت در دسترس گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت در محوطه هتل قرار گیرد و میهمانان قادر باشند بدون ترک هتل نیز از مواهب طبیعی و مناظر تماشایی کلاردشت بهره مند گردند.
ناگفته نماند که زمین ورزشی مناسبی نیز در این هتل گنجانده شده تا افرادی که دوست ندارند در طول تعطیلات از انجام فعالیت های ورزشی دور بمانند، امکان انجام تفریحات ورزشی برایشان فراهم باشد. لازم است بدانید که هتل توکل کلاردشت فاقد رستوران است، اما به دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارد، در نزدیکی برخی از برترین رستوران های کلاردشت واقع شده است. بنابراین آن دسته از گردشگرانی که دوست ندارند در آشپزخانه واحد اقامتی خود، غذایی برای خود طبخ کنند، می توانند با شماره تلفن یکی از رستوران های باکیفیت نزدیک هتل تماس بگیرند و غذای دلخواه خود را سفارش دهند و در زمانی کوتاه تحویل بگیرند.

خدمات هتل


به لطف بهره گیری از کارکنانی مجرب و متعهد، خدمات رفاهی در هتل توکل کلاردشت با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان ارائه می گردد. خدماتی از قبیل: خانه داری، پذیرش شبانه روزی، باربری، بیدارباش، خشکشویی و لباسشویی در این هتل به میهمانان عرضه می گردد تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. ناگفته نماند که خدمات اینترنت پرسرعت نیز به صورت رایگان به میهمانان ارائه خواهد شد تا از لذت حضور در فضای مجازی بهره مند گردند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل توکل کلاردشت از ۲۴ واحد اقامتی خوش منظره با چشم اندازی شگفت انگیز از کوه و جنگل و دشت در ۵ طبقه تشکیل شده است. کلیه واحدهای اقامتی بدلیل نوساز بودن هتل، در وضعیت ظاهری مناسبی بسر می برند و از فضایی دلباز و چیدمانی ساده و دلنشین برخوردار گشته اند. اسباب و وسایل اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، دراور، کمدلباس، مبلمانی شیک، رخت آویز، چای ساز و تخت خواب هایی راحت در کلیه واحدهای اقامتی هتل توکل کلاردشت گنجانده شده تا میهمانان هتل اقامتی آسوده را در این مکان تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل توکل کلاردشت


هتل توکل کلاردشت در منطقه خوش منظره با آب و هوایی معتدل و پاکیزه واقع شده است و برای گردشگرانی که بلیط هواپیما کلاردشت را برای گشت و گذار در طبیعت دل انگیز این منطقه خریداری می کنند، بهترین گزینه برای اقامتی بیادماندنی بشمار می رود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل توکل کلاردشت


فاصله هتل تا استادیوم فوتبال کاردشت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا سرزمین بازی هدا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ اجابیت: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا تپه تاریخی کلار: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی رودبارک: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است