search
menu

هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت
امکانات رفاهی هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت

درباره هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت


هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت (Takht Jamshid Hotel Apartment Kelardasht) از گزینه های اقامتی دو ستاره ممتاز شهر دیدنی کلاردشت است که در منطقه ای خوش آب و هوا واقع در یک کیلومتری از مرکز شهر و در زمینی به وسعت ۴۷۰۰ متر مربع قرار گرفته است. نرخ اقامتی منصفانه، موقعیت مکانی مناسب، طراحی و چیدمان جذاب واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی متنوعی که هتل به میهمانان ارائه می کند، از جمله مواردی هستند که هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت را به یکی از برترین هتل آپارتمان های این منطقه برای اقامت طولانی خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت تبدیل کرده اند.

امکانات رفاهی هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت


گرچه هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت، همان طور که از نام آن نیز مشخص است، در دسته هتل آپارتمان های کشورمان قرار دارد، امکانات رفاهی فراوانی در حد و اندازه هتل های ممتاز و چند ستاره را در خود جای داده است: نمازخانه، استخر، جکوزی، سونا، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، پارک کودک، سیستم تهویه مطبوع و کپسول آتش نشانی از جمله امکاناتی است که در این هتل به میهمانان عرضه خواهد شد. برای رفاه حال گردشگرانی که با وسیله نقلیه خود به این مکان سفر می کنند، پارکینگ مناسبی در نظر گرفته شده است تا این افراد قادر باشند خودروی شخصی خود را بدون صرف هیچ هزینه ای در محوطه مطمئن پارکینگ هتل پارک کنند و از بابت امنیت خودرویشان در طول اقامت در هتل هیچ نگرانی نداشته باشند.
وجود فضای سبزی خوش منظره و دلگشا در هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت موجب شده که میهمانان هتل قادر باشند هرروز صبح پیش از سفارش صبحانه ای مقوی و لذیذ در کافی شاپ، در محوطه فضای سبز هتل قدم بزنند و از استشمام هوای پاکیزه و تماشای مناظر دیدنی اطراف هتل لذت ببرند. لازم است ذکر گردد که هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت فاقد رستوران است، اما از آنجایی که آشپزخانه ای مجهز به کلیه تجهیزات پخت و پز در هر واحد اقامتی هتل تعبیه شده، امکان آشپزی برای میهمانان فراهم گردیده است. گردشگرانی که تمایل ندارد برای خود آشپزی کنند، می توانند غذای مورد علاقه خود را از یکی از رستوران های باکیفیت اطراف هتل برای خود سفارش دهند و در اندک زمانی تحویل بگیرند.

خدمات هتل


افرون بر امکانات یاد شده، کارکنان مجرب و متعهد هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت قادرند خدماتی متنوع را نیز به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه دهند. خدماتی از قبیل: خانه داری، کرایه تاکسی، تهیه بلیط هواپیما چارتر، پذیرش شبانه روزی و ماساژ با بالاترین کیفیت به میهمانان هتل عرضه خواهد شد تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت از ۸ واحد اقامتی در دو طبقه تشکیل شده است. هر کدام از واحدهای اقامتی این هتل از طراحی بسیار شیک و زیبایی بهره برده و به شایستگی با کلیه اسباب و وسایل اقامتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، چای ساز، مبلمان، تخت خواب، کمد لباس و دراور چیدمان گشته اند. وجود بالکنی مناسب با چشم اندازی بسیار زیبا از جنگل در واحدهای اقامتی این هتل موجب گردیده که اقامت در این هتل به لذتی توصیف ناشدنی مبدل و دل کندن از آن دشوار گردد.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت


همان طور که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت از لحاظ موقعیت مکانی در مکانی مطلوب واقع شده و به برخی از جاهای دیدنی کلاردشت نظیر کاخ اجابیت و پارک جنگلی رودبارک بسیار نزدیک است. همچنین فاصله این هتل تا مرکز شهر فقط یک ساعت است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت


فاصله هتل تا کاخ اجابت: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی رودبارک: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا تپه باستانی کلار: ۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا روستای کردیچال: ‌۱۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا علم کوه: ۲۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است