search
menu

هتل پارسیان کلاردشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان کلاردشت
امکانات عمومی هتل
امکانات و انواع واحدهای هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارسیان کلاردشت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پارسیان کلاردشت


هتل پارسیان کلاردشت یک هتل بسیار زیبا و سه ستاره است که قرار گرفتن آن در یکی از خوش آب و هواترین و دنج ترین مناطق شمالی ایران یعنی در شهر کلاردشت آن را به یکی از بهترین هتل‌ها تبدیل کرده است. این هتل طوری طراحی شده است که بیشتر واحدهای آن بصورت ویلا است. ویلاهایی بصورت دو طبقه که این سبک واحدهای اقامتی سبب شده است تا این هتل طرفداران زیادی در بین مسافران داشته باشد. این هتل دارای ۲۸ ویلای دوبلکس و لوکس است و برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ مورد بهره برداری قرار گرفته است. علاوه بر این که چشم انداز هتل به کوهها و طبیعت سرسبز اطراف است در محوطه هتل نیز فضای سبز و چشمه آبی بصورت مصنوعی ایجاد شده است تا بر زیبایی هتل افزوده گردد. این هتل علاوه بر معماری زیبایی که دارد از امکانات خوبی نیز برخوردار است که در ادامه به هر یک از آن‌ها اشاره خواهد شد. با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل خاطره خوشی از تعطیلات برای خود رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل


هتل پارسیان کلاردشت در هر یک از ویلاهای لوکس‌اش امکان اتصال به اینترنت را فراهم آورده است. علاوه بر داخل ویلاها و لابی اصلی و محوطه نیز امکان اتصال به اینترنت را خواهید داشت. در لابی علاوه بر امکان اتصال به اینترنت، تلویزیون نیز وجود دارد و می‌توانید لحظاتی را در فضای آرام لابی به تماشای تلویزیون بنشینید. وجود صندوق امانات نیز از سایر گزینه‌هایی است که برای هتلی مانند هتل پارسیان که حالت ویلایی دارد بسیار ضروری به نظر می‌رسد. کارکنان بسیار مجربی در این هتل وجود دارند که به زبان عربی نیز مسلط هستند. به ازای هر ویلا یک پارکینگ غیر مسقف رایگان نیز وجود دارد.
تاکسی سرویس برای سهولت در رفت و آمد مسافران نیز از سایر امکانات هتل است. خدمات دیگری همچون خدمات بیدار باش نیز برای مسافرانی که خواهان این طیف خدمات باشند نیز در هتل پارسیان وجود دارد. نمازخانه نیز بصورت جداگانه در فضای هتل ساخته شده است. وجود کپسول‌های آتش نشانی نیز برای جلوگیری از هر گونه آتش سوزی احتمالی در هتل قرار داده شده است. خدمات لباسشویی و خشکشویی با هزینه اضافی درهتل پارسیان وجود دارد. سرویس بهداشتی موجود در هتل هم ایرانی است و هم فرنگی.

امکانات و انواع واحدهای هتل


همانطور که گفته شد واحدهای Parsian Hotel دارای اینترنت رایگان هستند. علاوه بر اینترنت، تلویزیون نیز جز گزینه‌هایی است که برای سرگرمی بیشتر مسافران در واحدها قرار دارد. در واحدها تلفن نیز وجود دارد و می‌توانید با پذیرش هتل به راحتی در ارتباط باشید. خدمات روم سرویس و مینی بار نیز از سایر امکانات موجود در واحدهای هتل است. یخچال، چایساز و لوازم بهداشتی و آرایشی همچون سشوار و حوله نیز در اتاق‌ها وجود دارد. واحدها پنجره‌هایی رو به طبیعت اطراف دارند که وجود این پنجره‌ها سبب شده است تا ویلاها دلبازتر باشند. این هتل دارای ۲۸ واحد اقامتی است که انواع این واحدها که شامل: ویلاهای تک خوابه که چهار تخته هستند و ویلاهای دو خوابه که شش تخته هستند و همگی دارای آشپزخانه و امکانات اولیه جهت پخت و پز هستند.

رستوران هتل


هتل پارسیان رستوران بسیار شیک و تمیزی دارد که مسافران می‌توانند تمام وعده‌های غذایی خود را در این رستوران میل کنند. علاوه بر رستوران کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد و شما می‌توانید یک میان وعده یا یک نوشیدنی را در فضای آرام و دنج کافی شاپ هتل میل کنید و از آرامش آنجا لذت ببرید.

فاصله هتل پارسیان کلاردشت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز شهر: ۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ اجابیت: ۴ کیلومتر
فاصله تا ترمینال: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک فین چالوس: ۳۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه نوشهر: ۴۲ کیلومتر
فاصله تا منطقه حفاظت شده سیاه بیشه: ۶۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است