search
menu

هتل مارال کلاردشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مارال کلاردشت
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل مارال کلاردشت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل مارال کلاردشت


هتل مارال کلاردشت از هتل های میان رده ای است که در سال ۱۳۸۴ در خیابان اصلی کلاردشت افتتاح شد. مارال هتلی ۴ طبقه با اتاق ها و سوئیت های مختلفی است که آسایش و راحتی را برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما مهمان کلاردشتی ها شده اند، فراهم می کند. از مزایای اقامت در این هتل ۳ ستاره می توان فاصله کم آن تا جنگل عباس آباد و خوش مسیر بودن آن را نام برد بعلاوه امکانات ارائه شده توسط این هتل میان رده بیش از حد انتظار مهمانان است و برخورد خوب کارکنانش نشان از اهمیت احترام و مهمان نوازی در مجموعه هتل مارال دارد. استخر،‌ فضای سبز، خدمات روم سرویس و غیره از امکانات و خدمات این هتل میان رده هستند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


مارال ۳۰ اتاق و سوئیت در ۴ طبقه خود دارد که به انواع اتاق های دو تخته دابل و تویین،‌ اتاق ۳ تخته، اتاق ۵ تخته و سوئیت یک خوابه ۴ تخته تقسیم می شود. تمامی واحدهای اقامتی همراه صبحانه رزرو شده و در صورت نیاز خدمات روم سرویس نیز ارائه می شود. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق هستند. برای گرمایش اتاق ها از شوفاژ و برای تامین سرمایش اتاق ها از اسپیلت استفاده می شود.
اتاق ها فاقد مینی بار هستند اما در روز اول برای مهمانان آب رایگان در اتاق ها قرار داده می شود. همه اتاق های هتل مبله و دارای امکاناتی مانند دراور،‌ آباژور، میز تحریر، رخت آویز و کمد لباس هستند. سیستم تهویه مطبوع نیز در تمامی اتاق ها تعبیه شده و برای رفاه بیشتر، لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار نیز در سرویس های بهداشتی و حمام اتاق ها قرار داده شده است. برای رعایت پاکیزگی بیشتر برای بخش های مختلف اتاق ها دمپایی های جداگانه ای نیز وجود دارد. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت هرچند که استفاده از اینترنت هتل شامل هزینه است.

رستوران هتل


Hotel Maral رستوران و کافی شاپ مدرنی دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو کرده و با نوشیدنی های سرد و گرم خود انرژی مجددی به مهمانان می دهند. البته اگر تمایل داشتید می توانید با گشت زنی در خیابان های اطراف طعم و مزه غذای رستوران های شهر را نیز بچشید.

امکانات تفریحی هتل


با این که مارال هتلی رده متوسط است اما امکانات تفریحی آن فراتر از هتل های میان رده هستند. مهمانان این هتل می توانند در فضای سبز آن پیاده روی کرده و یا در باشگاه ورزشی و سالن بیلیارد آن به رقابت با دوستان خود سرگرم شوند و پس از آن خستگی این ورزش و رقابت را با آب تنی در استخر رفع کنند. اتاق بازی و گیم نت هتل نیز برای سرگرمی بزرگسالان و نوجوانان ایجاد شده است. کافی نت، خدمات ماساژ و سونا از دیگر امکانات تفریحی هتلند. برای کودکان نیز پارک کودک با وسایل بازی وجود دارد. اگر کودکتان خردسال است می توانید از خدمات نگهداری کودک استفاده کنید.

امکانات و خدمات کلی هتل


لابی، آسانسور، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی، پرینت و فکس، خدمات پزشکی، خدمات برای معلولان، مینی بار با هزینه، روزنامه، خدمات خشکشویی و خانه داری، صرافی، پارکینگ، اتاق چمدان خدمات باربری و خدمات بیدارباش از جمله خدمات و امکانات این هتل هستند. علاوه بر این ها هتل مارال خدمات گردشگری مانند خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، گشت نیم روزی، آژانس مسافرتی،‌ تاکسی سرویس و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه را نیز ارائه می دهد. هتل دارای اپراتور و پذیرش ۲۴ ساعته است.

فاصله هتل مارال کلاردشت تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بیمارستان قائم: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ اجابیت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آبشار جینگوم: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا جنگل عباس آباد: ۱۸.۸ کیلومتر
دریاچه ولشت: ۲۰.۱ کیلومتر
فاصله تا علم کوه: ۲۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است