search
menu

هتل جهانگردی داران اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی داران اصفهان
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جهانگردی داران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی داران اصفهان


داران یکی از شهرهای استان اصفهان است که در دل کوه‌های زاگرس واقع شده و آب‌وهوای بسیار زیبا و خنکی دارد. برای مهمانانی که در سفر به اصفهان دوست دارند از این شهر نیز بازدید کنند، پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه اقامتی آسان و دل‌نشین هتل جهانگردی داران اصفهان را انتخاب کنند. این هتل در ۲۵ کیلومتری شهر چادگان، ۲۰ کیلومتری کوهرنگ، ۱۰۰ کیلومتری شهرکرد و در دهکده عمران و حاشیه زاینده‌رود قرار دارد.
هتل جهانگردی داران اصفهان (Daran Tourism Hotel) در سال ۱۳۵۴ ساخته شده و جزو هتل‌های باسابقه منطقه و استان به‌حساب می‌آید. آخرین بار نیز در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت و کیفیت خدماتش را ارتقاء داد. هتل از مرکز شهر تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی شهر دسترسی سریع و آسان دارد. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که سفر با خودروی شخصی‌شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۰۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در سراسر هتل اعم از محوطه، اتاق‌ها و لابی دسترسی به اینترنت وای فای رایگان طبق تعرفه هتل امکان‌پذیر است. لابی هتل با ظرفیت ۱۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون میز، مبلمان، تلویزیون، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، آژانس مسافرتی، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، لاندری (خشک‌شویی)، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار صمیمی و صبور هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه هتل فضای سبز در نظر گرفته شده و محیطی شاداب با آب‌وهوای خنک و دلپذیر دارد و برای استراحت و قدم زدن مناسب است.

اتاق‌های هتل


مهمانان می‌توانند در این هتل از بین اتاق‌ها با امکانات گوناگون، اتاقی را که با نیازها و اولویت‌هایشان سازگارتر و مناسب‌تر است، انتخاب و رزرو کنند. در این هتل ۱۰ باب اتاق وجود دارند و درمجموع ۲۳ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. واحدهای این هتل شامل اتاق‌های دوتخته و سه تخته هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را نمای خیابان تشکیل می‌دهد. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم سرمایش و گرمایش (کولرآبی، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، شانه، حوله) و دمپایی (روفرشی) فراهم شده‌اند. اتاق‌های هتل برای چند روزی اقامت بسیار مناسب و راحت هستند و مهمانان از اقامت در آن‌ها احساس راحتی می‌کند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۴ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


«رستوران داران» با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه همکف هتل واقع شده و در سه وعده‌غذای اصلی انواع غذاهای خوشمزه ایرانی برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کند. وعده صبحانه همه‌روزه در ساعات معینی از صبح به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

فاصله هتل جهانگردی داران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی یادمان: ۱۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا چشمه قلعه دزد: ۱۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا کوه دارابشاه: ۱۸٫۴ کیلومتر
فاصله تا دشت لاله‌های واژگون: ۲۸٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است