search
menu

هتل ستاره دریا چمخاله لنگرود

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل ستاره دریا چمخاله
اماکن نزدیک هتل ستاره دریا چمخاله

درباره ‌هتل ستاره دریا چمخاله


هتل ستاره دریا چمخاله یکی از هتل‌های ۵ ستاره استان گیلان است که در روستای چمخاله و در نزدیکی شهرستان لنگرود بنا شده است. هتل ستاره دریا در سال ۱۳۷۰ شمسی تاسیس شده و به منظور خدمت رسانی بهتر به مسافران نیز، تا کنون چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته است. آخرین بازسازی این هتل هم در سال ۱۳۸۵ انجام شده است.
هتل ستاره دریا چمخاله دارای ۴۴ واحد اقامتی مجزا است که همگی آن‌ها به امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز شده اند. مسافران می‌توانند در فضای لابی و همچنین در داخل اتاق‌ها، به صورت رایگان به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.
در محوطه بیرونی هتل ستاره دریا چمخاله هم یک دریاچه زیبا قرار دارد که پر از قو‌ های سفید رنگ است. علاوه بر این، در مرکز همین دریاچه یک برج کبوتر ساخته شده که جلوه خاصی به محیط خارجی هتل داده است. وجود چنین فضایی در محوطه هتل موجب شده عده قابل توجهی از مسافران در زمان عصر دور دریاچه قدم بزنند و اوقات فراغت خود را به این شکل بگذرانند.
واحد‌های اقامتی هتل ستاره چمخاله دریا شامل دو بخش ویلایی و آپارتمانی هستند. مساحت این آپارتمان‌ها از ۸۰ تا ۴۰۰ متر مربع متغیر است و واحد‌های ویلایی هم در متراژهای مختلف از ۱۹۰ الی ۳۹۰ متر مربع احداث شده اند. صبحانه به صورت سلف سرویس و به شکل رایگان در رستوران هتل سرو می‌شود. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۷۰ نفر را به صورت همزمان دارد.

اماکن نزدیک هتل ستاره دریا چمخاله


فاصله تا ترمینال مسافربری لاهیجان - ۳۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران - ۳۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار سنتی لاهیجان - ۳۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا آبشار لاهیجان - ۳۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا تله کابین لاهیجان - ۴۰ دقیقه با ماشین


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
2
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
yaser araghi
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۰‌

محیط اطراف هتل بسیار زیبا و آرامش بخش هستش ولی واقعا پنج ستاره خیلی زیاده و اصلا بعنوان پنج ستاره نباید انتظار داشت اولا ماشینتون زیر فضای باز بوده و همچنین جهت یک بطری آب هم بهتون نمیدن و اینکه پنج شنبه و جمعه مواظب باشید لباستون اتوش خراب نشه چون هیچ خدماتی ندارن جهت هرگونه امکاناتی هم باید فیش بگیرید و هزینشو بدین
people_outlineخانواده (فرزند خردسال)
todayاردیبهشت
yaser araghi
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۰‌

ولی از نظر برخورد کارکنان بسیار عالی و مودبانه و امکانات داخل سوییت عالی و ویو رو به دریا هستش کیفیت غذا هم قابل قبول می‌باشد
people_outlineخانواده (فرزند خردسال)
todayاردیبهشت