search
menu

هتل ستاره طلایی بانه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ستاره طلایی بانه
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ستاره طلایی بانه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ستاره طلایی بانه


هتل ستاره طلایی بانه، یک هتل دو ستاره در شهر تجاری بانه است که در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسیده و در میدان جهاد بانه قرار دارد. هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۳ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی از شهر واقع شده و تا مراکز خرید معروف شهر فاصله بسیار کمی دارد. امکانات در نظر گرفته شده در این هتل مناسب و مرغوب هستند و مهمانان می توانند اقامت خوب و دلنشین تجربه کنند. کارکنان هتل (Setar-e-Talaii Hotel) بسیار زحمتکش، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگه دارند.

امکانات کلی هتل


مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو استفاده کنند و از بابت امنیت خودرو نگرانی نداشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه اول واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، روزنامه، اتاق تلفن (اپراتور)، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


در این هتل ۲ طبقه، ۳۱ باب اتاق وجود دارد و درمجموع ۸۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. در هتل اتاق های متعدد با امکانات گوناگون وجود دارند و مهمانان می توانند اتاقی را که مطابق نیاز، سلیقه و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد.
وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل می دهد. داخل واحدها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، یخچال، دراور، کمد لباس، رخت آویز، میز آرایش، تلفن (داخلی)، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ، کولرآبی) سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) فراهم شده اند. برخی از واحدها دارای آشپزخانه های کوچک هستند که لوازم چخت و پز مانند اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی دارند. مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه می توانند داخل واحدها به آشپزی بپردازند. زمان تحویل و تخلیه اتاق ها در این هتل ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان و برای کودکان ۶ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در این هتل یک سالن صبحانه خوری کوچک وجود دارد که مهمانان می توانند در ساعات معینی از صبح به آن ها مراجعه کرده و از خوراکی های آماده شده نوش جان کنند.

فاصله هتل ستاره طلایی بانه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری بهشت: ۵۵۰ متر
فاصله تا پاساژ گلستان: ۵۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید آفتاب درخشان: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک دکانان: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک پیرمراد: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا کوه آربابا: ۷٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است