search
menu

هتل سامان بانه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سامان بانه
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سامان بانه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سامان بانه


هتل سامان بانه، یکی از هتل های خوب و دو ستاره شهر بانه است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل خوب بوده و به بسیاری از مراکز خرید بانه دسترسی آسان دارد. اکثر مسافرانی که از این شهر بازدید می کنند، بیشتر برای خرید اجناس و کالاهای گوناگون آمده اند؛ چراکه قیمت کالاها در این شهر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. مهمانانی که موفق نمی شوند خریدهایشان را در یک روز انجام دهند، می توانند شب را در هتل سامان بانه سپری کرده و با بهره مندی از امکانات رفاهی اقامت خوشی تجربه کنند. کارکنان هتل (Saman Hotel Baneh) بسیار خوش برخورد و زحمتکش هستند و تلاش می کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


مسافران شهر بانه معمولا به جای رزرو بلیط هواپیما سنندج سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند تا بتوانند در کنار خرید و بازدید از فروشگاه ها، از طبیعت زیبای بانه نیز لذت ببرند. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از پارکینگ هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو استفاده کرده و هزینه روزانه پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در این هتل امکان پذیر است و مهمانان می توانند امور آنلاینشان را در اسرع وقت انجام دهند. لابی بزرگ هتل با ظرفیت ۳۴ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تلفن و سرویس بهداشتی ایرانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، صبحانه و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش باحوصله و صبوری مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


این هتل در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۱۷ باب اتاق است که درمجموع ۴۰ تخت را در خود جای داده اند. اتاق های هتل امکانات گوناگون دارند و مهمانان می توانند اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، واحدهای پنج نفره و شش نفره هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل می دهد. داخل واحدها امکانات رفاهی مناسب و اساسی مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، دراور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ، کولرآبی)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. داخل برخی سوئیت ها آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند که دارای اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل سوئیت آشپزی کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در این هتل یک سالن صبحانه خوری وجود دارد که مهمانان می توانند در ساعات معینی از صبح به آن مراجعه کرده و از خوراکی ها و نوشیدنی های آماده شده نوش جان کنند.

فاصله هتل سامان بانه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری نور: ۷۰۰ متر
فاصله تا مجتمع تجاری بهشت: ۷۵۰ متر
فاصله تا پاساژ گلستان: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک پیرمراد: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا کوه آربابا: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا سد بانه: ۸٫۳ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است