search
menu

هتل آپارتمان شایان بندرانزلی

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شایان بندر انزلی
امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل آپارتمان شایان بندر انزلی


هتل آپارتمان شایان از جمله هتل های یک ستاره بندر انزلی است. دلایل مختلفی برای انتخاب هتل شایان برای اقامت وجود دارد اما اصلی ترین دلیل را باید موقعیت خاص هتل گفت که فاصله بسیار کمی تا دریا دارد. به جرأت می توان گفت بیشتر افرادی که با خرید بلیط هواپیما و یا با خودروی شخصی به بندر انزلی سفر می کنند می خواهند تنها کمی نزدیک تر به دریا باشند. نزدیکی به دریا حس و حال متفاوتی دارد، امواج خروشان دریا، صدای پرندگان، صدای قایق ها و فعالیت قایقرانان و مردم ساحلی فضایی خاطره انگیز را برای گردشگران و مسافران بندر انزلی ایجاد می کند.
تصور کنید صبح که از خواب بیدار می شوید چشم انداز پیش رویتان منظره ای از دریا است که دست کمی از شاهکارهای هنری ندارد‌ و شب را با صدای آرام امواج دریا که مانند لالایی شیرینی هستند به خواب می روید. چه کسی در دنیا هست که چنین فضای شاعرانه و زیبایی را نخواهد تجربه کند. صد البته که همه دوست دارند چنین حال و هوایی را تجربه کند اما گاهی اوقات هتلی با قیمت مناسب که نزدیک به دریا هم باشد پیدا نمی شود. اما هتل آپارتمان شایان با قیمت مناسب و خدمات خوب چنین تجربه ای را در اختیار شما خواهد گذاشت.

امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان شایان ۱۱ واحد اقامتی دارد که تقریباً همه آن ها رو به دریا هستند اما با این حال برای اینکه چشم انداز بهتری از دریا داشته باشید توصیه می ‌شود هنگام رزرو توجه کنید تا اتاق تان در طبقات بالایی هتل باشد. یکی از خوبی اتاق های هتل آپارتمان شایان این است که تمامی اتاق ها بالکن دارند و مهمانان می توانند در بالکن اتاق ها نشسته و حین اینکه از تماشای دریا لذت می برند فنجانی چای یا قهوه نوش جان کنند. اتاق ها همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و سیستم گرمایششان شوفاژ و سیستم سرمایش اتاق ها اسپلیت است. تلویزیون ال ای دی با شبکه های استانی در همه اتاق ها وجود دارد. اتاق ها دارای آشپزخانه و یخچال و ظروف پذیرایی هستند. حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی از قبیل صابون و دمپایی های جداگانه اند‌. دسترسی به اینترنت در اتاق ها امکان پذیر است. سایر امکانات موجود در اتاق ها عبارتند از مبلمان، رخت آویز، کمد لباس و امکان شارژ وسایل الکترونیکی.

خدمات و امکانات هتل


هتل آپارتمان شایان محوطه سرسبزی دارد که ترکیب آن با صدای دریا زیبایی محض شهرهای شمالی را به رخ می کشد. این هتل آپارتمان با اینکه تنها سه طبقه دارد و چندان نیازی به آسانسور نداشت اما با این حال برای رفاه حال مسافران و نیز راحتی مهمانانی که دارای معلولیت های جسمی هستند بین طبقات آسانسور قرار داده و نیز خدمات مخصوصی را برای معلولین در نظر گرفته است. این هتل آپارتمان دو پارکینگ سرپوشیده و روباز دارد که هر دو به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته‌ اند. هتل آپارتمان شایان کادر مهمان نواز و خوش برخوردی دارد.
کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخ گویی مهمانان بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر و بدون معطلی اتاق انجام می دهند. هتل خدمات پزشکی هم ارائه می دهد پس با خیال راحت و بدون دغدغه های پزشکی اتاق تان را در این هتل آپارتمان رزرو کنید. اتاق چمدان، زنگ هشدار، نمازخانه، لابی و اپراتور از جمله دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا دریا: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک پرستار: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساختمان موزیک: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک پاسداران انزلی: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است