search
menu

هتل شوکا بابلسر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شوکا بابلسر
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل شوکا بابلسر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل شوکا بابلسر


هتل شوکا بابلسر از هتل های ۲ ستاره و قدیمی شهر ساحلی بابلسر است که شروع فعالیت آن به سال ۵۹ برمی گردد. البته در طی این ۴ دهه بارها دستخوش تغییراتی شده تا سطح کیفی خدمات و امکاناتش را ارتقا دهد و آخرین بازسازی آن به دهه ۹۰ برمی گردد. این هتل که در چند قدمی مراکز خرید شهر قرار گرفته، دسترسی راحتی به جاذبه های دیدنی بابلسر دارد و تنها ۱.۵ کیلومتر با دریا فاصله دارد. اطراف این هتل رستوران ها و کافه های متنوعی قرار دارند. چنانچه بلیط هواپیما مازندران خریده اید و قصد خرید از بابلسر را دارید، به فکر رزرو هتل شوکا باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل شوکا بابلسر با اینکه هتلی قدیمی است ولی بعد از بازسازی در حد هتل های ۳ ستاره شده و از خیلی جهات توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند. در واقع یکی از بهترین هتل هایی است که با این نرخ اقامتی می توانید در بابلسر پیدا کنید. نظافت خوب، متراژ بزرگ اتاق ها، وسایل و امکانات نو، برخورد خوب کارکنان و کیفیت غذاها از جمله دلایلی هستند که مهمانان را با لبخند رضایت راهی خانه هایشان می کنند. اگر با خودروی شخصی به بابلسر سفر کرده باشید می توانید خودروی خود را در محوطه هتل پارک کنید ولی برای استفاده از اینترنت هتل حتما باید در لابی هتل وقت بگذرانید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل شوکا در ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره ارائه می شوند و در طبقات اول و دوم هتل واقع شده اند ولی باید توجه داشت که هتل فاقد آسانسور است. این هتل در مجموع دارای ۱۶ باب اتاق است و امکانات اتاق ها تقریبا نو هستند. از جمله امکاناتی که در اتاق ها قرار داده شده می توان به تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، کولر گازی، یخچال، کاناپه و دمپایی اشاره کرد. کف‌پوش این اتاق ها سرامیک بوده و همه آن ها دارای حمام و سرویس فرنگی هستند. مهمانان برای استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی باید به لابی هتل مراجعه کنند.

امکانات رستوران


Hotel Shookaدر طبقه دومش تالار و رستورانی ایرانی دارد که تنها برای وعده ناهار پذیرای مهمانان است. سالن صبحانه خوری هتل نیز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح با ظرفیت ۵۰ نفر آماده میزبانی از مهمان هتل است. ضمن اینکه در چند صد متری هتل رستوران هایی مثل فست فود بوباچی، اروئی و رستوران مسعود وجود دارد و به راحتی می توان انواع غذاهای مدنظر خود را در آن حوالی پیدا کرد. برای میل نوشیدنی و دسر نیز در کنار همین رستوران ها، کافه هایی هستند که می توانید به آن ها سر بزنید. ضمنا این هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می کند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


با اینکه با رزرو هتل شوکا بابلسر دسترسی راحتی به اکثر نقاط شهر و به خصوص مراکز خرید آن خواهید داشت اما هتل با ارائه خدمات تاکسی سرویس شبانه روزی، رفت و آمد را برایتان راحت تر کرده است. ضمن اینکه خدمات لاندری، فکس و فتوکپی نیز در هتل شوکا بابلسر ارائه می شوند و چنانچه مهمانان کالایی ارزشمند به همراه خود داشته باشند، می توانند آن را به صندوق امانات هتل بسپارند. از مزیت های دیگر اقامت در هتل شوکا بابلسر آن است که برخورد پرسنل هتل کاملا حرفه ای بوده و صبورانه در تمام امور راهنما هستند. ضمنا پرسنل به زبان ترکی هم مسلط هستند.

فاصله هتل شوکا بابلسر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل صدفی بابلسر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پل فلزی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش بابلسر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پیتزاپارک: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا اسکله ساحلی بابلسر: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است