search
menu

هتل نگین بابل

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگین بابل
امکانات کلی هتل نگین بابل
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
رستوران هتل
فاصله هتل نگین بابل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل نگین بابل


هتل نگین از هتل های ۱ ستاره شهر بابل است. این هتل در شهر مرزیکلا و در فاصله ۲۵ کیلومتری از بابل واقع شده است. همان طور که می‌دانید بابل از شهرهای زیبای خطه شمال است که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. مرزیکلا در جنوب شهرستان بابل واقع شده است و از نقاط بکر استان مازندران محسوب می‌شود. اقامت در هتل نگین و گذراندن چند روزی در دل طبیعت فرصت مناسبی برای دور شدن از شلوغی های زندگی شهری و بازیابی آرامش مجدد است. هتل نگین بر روی تپه‌ای در ارتفاع ۱۵۰ متری از سطح زمین قرار دارد و چشم‌انداز منحصر به فردی به جنگل ها و دشت های اطراف دارد. ناگفته نماند این هتل از هتل های ارزان قیمت بابل و گزینه مناسبی برای یک سفر مقرون به صرفه است. چنانچه قصد سفر به مازندران و بازدید از جاهای دیدنی بابل دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از بهترین گزینه ها به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل نگین بابل


هتل نگین در سال ۱۳۹۰ بهره‌برداری شده است و امکانات آن در سطح کیفی مطلوبی هستند. این هتل دارای پارکینگی سرپوشیده با ظرفیت ۲۰۰ خودرو است و استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان است. پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، آسانسور، نمازخانه، تالار عروسی، صندوق امانات، فکس، پرینتر، کپسول آتش‌نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، تلویزیون در لابی و شبکه پخش فیلم از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. برای گردش در شهر و بازدید از جاذبه های شهری می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. این هتل دارای فضای سبز دل‌بازی است که مناسب برای قدم زدن و بازی کودکان است. جهت حفظ سلامتی و رفاه بیشتر خدمات پزشکی به مهمانان ارائه می‌شود. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به خدمات خانه داری و بیدار باش اشاره کرد. کارکنان خون‌گرم هتل از ویژگی های مثبت اقامت در هتل نگین محسوب می‌شود؛ کارکنان با مهربانی تمام در جهت ایجاد یک محیط آرام و راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


واحدهای اقامتی هتل نگین متنوع هستند و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. این هتل در مجموع دارای ۱۰ اتاق است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دوبل، دو تخته تویین، سه تخته، سوئیت های چهار نفره و پنج نفره است. توجه داشته باشید که اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده، ۵ الی ۷ سال نیم بها و بالای ۷ سال تمام بها محسوب می‌شود. اتاق ها ساده و راحت هستند و برخی از واحدها دارای بالکن هستند. امکانات واحدهای اقامتی شامل یخچال، چای‌ساز، آب رایگان، تلویزیون، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس، رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وسایل بهداشتی و دمپایی است. لازم به ذکر است برای دسترسی به اینترنت باید از داده گوشی همراه خود استفاده کنید.

رستوران هتل


در هر طبقه یک سالن صبحانه خوری با گنجایش ۲۰ نفر وجود دارد که برای صرف صبحانه می‌توانید به آنجا مراجعه کنید. توجه داشته باشید ساعت سرو صبحانه ۸ الی ۹:۳۰ صبح است. همچنین رستوران های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که برای صرف ناهار و شام می‌توانید آنها را انتخاب کنید. آشپزخانه مرکزی درکا در ۲۰۰ متری هتل قرار دارد و رستوران دلپسند تنها ۱ کیلومتر با هتل نگین فاصله دارد.

فاصله هتل نگین بابل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا رودخانه بابلرود: ۲۰ دقیقه
فاصله تا دریاچه سد البرز: ۳۰ دقیقه
فاصله تا پارک جنگلی تلار: ۳۴ دقیقه
فاصله تا هفت آبشار: ۳۷ دقیقه
فاصله تا آب‌بندان ساروکلا: ۴۶ دقیقه
فاصله تا جنگل راش سوادکوه: ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است