search
menu

هتل مرجان بابل

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل مرجان بابل
امکانات هتل مرجان بابل
خدمات هتل مرجان بابل
واحد های اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مرجان بابل

معرفی هتل مرجان بابل


بابل از شهرهای شمالی ایران است که در استان مازندران قرار گرفته و با جاذبه های طبیعی و آب و هوای بی نظیری که دارد هرساله مسافران بسیاری را از سراسر کشور به خود جذب می کند. هتل مرجان بابل در میدان شهید کشوری و دقیقا در مرکز شهر بابل قرار گرفته و از نظر دسترسی، موقعیت بسیار عالی دارد. مراکز گردشگری مانند پل محمد حسن خان، برج کاخ، موزه تاریخ و پارک نوشیروانی از جمله اماکن محبوب نزدیک به این هتل هستند. همچنین هتل مرجان با مرکز تجاری شهریار و بازار شهدای شهر بابل نیز فاصله چندانی ندارد و این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا در همان نزدیکی هتل به گشت و گذار و خرید بپردازند و از سفر لذت ببرند. علاوه برآن قرار گرفتن هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک مزیت دیگری است که آسایش و راحتی کامل را به مهمانان هدیه می کند. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما ضمن اقامت در این هتل از مناطق گردشگری زیبای اطراف آن نیز لذت ببرید و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل مرجان بابل


اقامت در هتل مرجان بابل صرفه اقتصادی زیادی دارد و امکانات رفاهی که این هتل در اختیار مسافران قرار می دهد نسبت به هزینه آن بسیار عالی و مقرون به صرفه است. رستوران هتل مرجان با ظرفیت روزانه ۸۰۰ نفر انواع غذاهای لذیذ ایرانی را به مسافران ارائه می کند، علاوه براینکه مهمانان برای صرف غذا در خارج از هتل نیز تنها ۱۰ دقیقه رانندگی با رستوران اکبرجوجه فاصله دارند. این هتل دارای پارکینگ سرپوشیده است که با ظرفیت ۵۰ ماشین به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. همچنین هتل مرجان دارای سالن کنفرانس و سالن پذیرایی نیز است و امکان برگزاری جلسات علمی و اداری را برای مسافران خود فراهم آورده است. از جمله امکانات دیگر این هتل می توان به داشتن اینترنت نامحدود و رایگان در لابی و تمام اتاق ها، لباسشویی، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تلویزیون در لابی، کپسول آتشنشانی و... اشاره کرد.

خدمات هتل مرجان بابل


بدون شک اولین ویژگی که یک هتل را محبوب و برجسته می سازد، رفتار گرم و صمیمانه پرسنل هتل با مهمانان است. هتل مرجان بابل نیز از این قاعده مستثنی نیست و پرسنل مجرب آن همواره با روی باز و فرهنگ مهمانوازی کم نظیر مازندرانی از مهمانان هتل استقبال می کنند تا مسافران در طول اقامت احساس خوبی را تجربه کنند و از سفر لذت ببرند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده خدمت رسانی به مهمانان است. همچنین هتل دارای خدمات خانه داری نیز است و خیال مسافران را از بابت تمیزی و نظافت اتاق ها راحت می کند. از خدمات ویژه هتل نیز می توان به روم سرویس آن اشاره کرد که به صورت ۲۴ ساعته به مهمانان خدمت رسانی می کند. تاکسی سرویس، فتوکپی، فکس، پرینتر، خدمات بیدارباش، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات و... از جمله خدمات دیگر هتل هستند که برای آرامش و رفاه حال مسافران عزیز ساکن هتل فراهم شده اند. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما چارتر به شهر زیبای بابل سفر کنید و از خدمات مقرون به صرفه هتل مرجان نیز لذت ببرید.

واحد های اقامتی هتل


هتل مرجان بابل دارای ۵۶ اتاق است که در ۲ طبقه پراکنده شده اند و در مجموع ظرفیت تخت های آن به ۱۳۰ عدد می رسد. انواع واحد های اقامتی هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته و اتاق پنج تخته است که تمامی امکانات یک سفر چند روزه را دارا هستند و اقامتی دلپذیر را برای ساکنان خود فراهم می کنند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


امکاناتی مانند تلویزیون، دمپائی، یخچال، تلفن، مبلمان، میز تحریر، دراور، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آب رایگان و... در تمامی واحدهای اقامتی هتل مرجان بابل وجود دارند و اقامت خوش و دلپذیری را برای مهمانان فراهم می کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مرجان بابل


فاصله موزه تاریخ تا هتل مرجان: ۱ کیلومتر
فاصله ترمینال مسافربری شرق تا هتل مرجان: ۱ کیلومتر
فاصله برج کاخ تا هتل مرجان: ۲ کیلومتر
فاصله پل محمد حسن خان تا هتل مرجان: ۴ کیلومتر
فاصله پارک شادی تا هتل مرجان: ۴.۵
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است