search
menu

هتل برلیان آستارا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل برلیان آستارا
امکانات کلی هتل برلیان آستارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل برلیان آستارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل برلیان آستارا


هتل سه ستاره برلیان در سال ۱۳۹۵ در کیلومتر ۴ جاده آستارا افتتاح و در سال ۱۴۰۰ مورد بازسازی قرار گرفته است. ۱۴ اتاق و سوئیت این هتل در طبقه سوم هتل جای گرفته‌اند. بقیه طبقات به سالن‌های پذیرایی، رستوران و تالار اختصاص دارند. آستارا از اولین شهرهای گردشگری ایران به شمار می‌آید. بازارچه ساحلی، تالاب استیل آستارا و آبشار دوقلو زمرد حویق آستارا از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر سر سبز به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌اند. مهمترین جاذبه تاریخی آستارا مقبره شیخ تاج الدین محمود خیوی دوره ایلخانی است. شیخ تاج الدین از استادان صوفی معروف بود که معتقد بودند معجزه می‌کرد و مردم محلی مقبره او را مکانی مقدس می‌دانند. از دیگر جاذبه‌های تاریخی این شهر، قلعه ۲۰۰۰ ساله شیندان در منطقه حیران است که قدمت آن به دوران پیش از اسلام می‌رسد و زمانی آتشکده زرتشتیان را در خود جای داده است. نزدیک‌ترین فرودگاه به آستارا، فرودگاه بین المللی اردبیل و فرودگاه بعدی فرودگاه بین المللی رشت است. برای تهیه بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Brilliant Hotel اقامت بی نظیری را تجربه کنید. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل با خوشرویی از میهمانان استقبال کرده و آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند.

امکانات کلی هتل برلیان آستارا


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰۰ خودرو برای میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند در نظر گرفته شده است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات تعبیه شده است. اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها در دسترس است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل برلیان دارای نمازخانه، رستوران و کافی‌شاپ است. سرویس اتاق و خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز در دسترس هستند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه‌ای برای اقامت دریافت نمی‌شود. هزینه اقامت برای کودکان بین ۳ الی ۴ سال به صورت نیم بها دریافت می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل برلیان آستارا دارای انواع اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر و سوئیت ۵ نفره است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه راذ ندارند. هر یک از اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع دارای وای فای رایگان، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، میز تحریر و وسایل پخت و پز هستند. برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان در اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. برای رفع خستگی و تشنگی خود می‌توانید از چای‌ساز موجود در اتاق‌ خود استفاده کرده و یک چای دبش میل کنید.

رستوران هتل


هتل برلیان آستارا دارای یک رستوران با ظرفیت ۶۰۰ نفر در طبقه همکف هتل است که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، سنتی، فرنگی و دریایی را سرو می‌کند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و در صورت تمایل می‌توانید در اتاق خود نیز آشپزی کنید.

فاصله هتل برلیان آستارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه شیندان ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ ساحلی آستارا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مقبره شیخ تاج الدین محمود خیوی: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا تالاب استیل آستارا: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است