search
menu

هتل آپارتمان رمیله عسلویه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رمیله عسلویه
اماکن نزدیک هتل آپارتمان رمیله عسلویه

درباره هتل آپارتمان رمیله عسلویه


هتل آپارتمان رمیله عسلویه در استان بوشهر در فاصله بسیار کم از دریا واقع شده است. هتل آپارتمان رمیله عسلویه با محوطه سرسبز و زیبا در فاصله یک کیلومتری شهر قرار گرفته است. هتل آپارتمان رمیله عسلویه به لطف موقعیت جغرافیایی و مکانی خوب و خدمات رفاهی باکیفیتی که ارائه می‌کند، بین مسافران محبوب است. بهتر است بدانید که فاصله هتل آپارتمان رمیله عسلویه تا مركز شهر و مراكز خريد، ۱ كيلومتر و تا سواحل زيباي جنوب، ۱/۵ كيلومتر می‌باشد.
هتل آپارتمان رمیله عسلویه دارای ۱۴ واحد اتاق متفاوت می باشد. اتاق یک تخته نیز قابلیت نفر اضافه را ندارد. سوئیت برای دو نفر: داراي سالن نشیمن و دو تخت یک نفره داخل اتاق خواب می‌باشد. بد نیست بدانید که سرویس نفر اضافه به صورت کاناپه تخت شو می‌باشد. سوئیت برای سه نفر:دارای سالن نشمین، یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره می‌باشد. آپارتمان دوخوابه برای چهار نفر :دارای سالن نشیمن و دو اتاق خواب، داخل هر اتاق دو تخت یک نفره وجود دارد.
نفر اضافه به صورت کاناپه تخت شو می‌باشد. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از بین واحد‌های اقامتی متنوع هتل انتخاب کنید و برنامه‌ مستقل سفر خود را داشته باشید. امکانات هتل آپارتمان رمیله عسلویه که برای رفاه حال مسافران و مهمانان عزیز آماده شده است شامل: پاركينگ، ماهواره، دستگاه ATM، تراس، آسانسور، نمازخانه، لابی، پذيرش ۲۴ ساعته، خدمات اتو، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، تبديل ارز، فكس، اتاق چمدان، اتاق ،VIP اجاره ماشين با راننده، فتوكپي، خدمات باربري ،روم سرويس ۲۴ ساعته، خدمات اینترنتی می باشد.
جالب است بدانید که رستوران هتل آپارتمان رمیله عسلویه به دلیل پخت خوشمزه ترین و لذیذترین غذا های ایرانی و بومی نیز از معروف‌ترین رستوران‌های عسلویه با کادری مجرب به شمار می‌رود. پرسنل با تجربه و خوش‌برخورد هتل آپارتمان رمیله عسلویه در طول اقامتتان استقبال گرمی از شما خواهند کرد. مسافران محترم بهتر است به این موارد توجه نمایند: امكان ورود به هتل آپارتمان رمیله عسلویه پيش از ساعت ۱۴ وجود دارد.
هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای ۵ سال نفر اضافه محاسبه می‌شود. پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر و داشتن برگه معرفی نامه از شرکت معتبر امکان پذیر است. لازم به ذکر است که در صورت کنسی قبل از ۲۴ ساعت (نسبت به تاریخ ورود) کل مبلغ مسترد خواهد شد. در غیر این صورت مبلغ شب اول سوخت خواهد گردید. این هتل به همراه هتل ریم رام عسلویه، جزو اقامتگاه‌های مناسب شهر هستند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان رمیله عسلویه


فاصله تا پمپ بنزین: ۳ دقیقه با ماشین (۴ کیلومتر)
فاصله تا پتروشیمی مروارید: ۵ دقیقه با ماشین (۵ کیلومتر)
فاصله تا پارک ملی نایبند: ۵ دقیقه با ماشین (۲ کیلومتر)
فاصله تا بندر عسلویه: ۵ دقیقه با ماشین (۲ کیلومتر)
فاصله تا پتروشیمی جم: ۱۵ دقیقه با ماشین (۱۲ کیلومتر)
فاصله تا پتروشیمی پردیس: ۲۰ دقیقه با ماشین (۱۲ کیلومتر)
فاصله تا جنگل حرا: ۲۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا پتروشیمی مبین: ۲۲ دقیقه با ماشین (۱۵ کیلومتر)
فاصله تا پتروشیمی برزویه: ۲۲ دقیقه با ماشین (۱۵ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است