search
menu

هتل المپیک شمال آمل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل المپیک شمال آمل
امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل المپیک شمال آمل


هتل المپیک شمال آمل از هتل های ستاره آمل است که به تازگی پا به عرصه هتلداری گذاشته و چند سالی از فعالیتش می گذرد. این مرکز اقامتی در سال ۱۳۹۵ در سه طبقه افتتاح شد و در کل ۲۹ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران آمل دارد. آمل از جمله شهرهای قدیمی ایران با جاذبه ها و اماکن دیدنی فراوانی است که از گذشته به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شناخته شده بود و امروزه بسیاری از گردشگران و مسافران با خرید بلیط هواپیما به سمت این شهر زیبا و پر جاذبه سفر می‌ کنند. گزینه های اقامتی فراوانی در آمل وجود دارد که یکی از آن ها هتل المپیک شمال آمل است. این هتل ستاره امکانات و خدمات مختلفی را را در اختیار مهمانان قرار داده و مهمانان با اقامت در این هتل به بسیاری از اماکن دیدنی آمل در کمتر از ۳۰ دقیقه دسترسی خواهند داشت. اگر اهل خرید باشید با اقامت در هتل المپیک به بسیاری از مراکز خرید تنها با چند دقیقه پیاده روی دسترسی خواهید داشت.

امکانات اتاق های هتل


هتل المپیک ۲۹ واحد اقامتی با امکانات و خدمات مختلفی دارد. هرچند که امکانات اتاق های هتل در حد هتل های لاکچری چندین ستاره نیست اما با این حال بیشتر امکانات مورد نیاز مهمانان در اتاق ها ایجاد شده است. تمامی اتاق های هتل مبله و دارای تلفن، کمد لباس، دمپایی و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق ها وجود دارد و مهمانان در اتاق ها امکان اتصال به اینترنت نامحدود رایگان هتل را خواهند داشت.
خدمات روم سرویس نیز به واحدهای اقامتی هتل ارائه می شود. سرویس بهداشتی داخل اتاق خانگی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی هم دسترسی داشته باشید. حمام اتاق ها همگی دارای دوش هستند اما برخی واحدها وان و جکوزی هم دارند و اگر تمایل دارید تا اتاقتان جکوزی داشته باشد حتماً هنگام رزرو به این مسئله توجه و تاکید داشته باشید. یخچال، مینی بار با هزینه، رخت آویز، آب رایگان و غیره سایر امکانات موجود در اتاق های هتل هستند. اتاق ها بالکن، صندوق امانات و چای ساز ندارند.

خدمات و امکانات هتل


هتل المپیک شمال در طبقه هم کف خود کافی شاپ نسبتاً کوچکی دارد که با نوشیدنی ها و اسنک های سبک پذیرای مهمانان است. کمی آن طرف تر از کافی شاپ رستوران هتل قرار گرفته که در سه وعده صبحانه ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. ساعت سرو صبحانه از ساعت ۷ و نیم صبح آغاز و ساعت سرو شام از ساعت ۸ شب است. اگر ناهارتان را هم تمایل داشتید در رستوران هتل میل کنید، از ساعت یازده و نیم ساعت سرو نهار آغاز می شود.
مهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر کرده اند نگران جای پاک نباشند چون هتل المپیک بخشی از محوطه هتل را به عنوان پارکینگ روباز برای مهمانانش در نظر گرفته است. قطعاً وقتی با خود را سفر می کنید خستگی راه بر تنتان خواهد بود پس بهتر است سری به بخش ماساژ هتل زده و در صندلی های ماساژ آن استراحت کنید. هتل سالن ورزشی و سالن بیلیارد برای آن ها که اهل فعالیت‌های فیزیکی هستند دارد. اما اگر ورزش فیزیکی چندان مناسب شما نیست می توانید در گیم نت هتل رکورد رقبا را بزنید. سونا، جکوزی، فضای سبز، خدمات باربری، خدمات تور، خدمات بیدار باش و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکانات هتل هستند.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا مرکز خرید اکسین سیتی سنتر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر آمل: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی هلومسر: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه آقا شاه بالو زاهد: ۲۵.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل: ۳۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است