search
menu

هتل شهر آمل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهر آمل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل شهر آمل
انواع اتاق های هتل شهر آمل
امکانات هتل شهر آمل
فاصله هتل شهر آمل تا اماکن و جاذبه های گردشگری و دیدنی نزدیک

درباره هتل شهر آمل


هتل شهر آمل، هتلی ۳ ستاره در شهر آمل بوده که به دست معماران اتریشی در زمان پهلوی اول ساخته شده است. نام قدیمی هتل شهر آمل، شهرداری بوده که بعد از تغییرات و بازسازی هتل در سال ۱۳۹۰ تغییر نام داده و در سوم خرداد سال ۱۳۹۲ به عنوان هتل مورد بهره برداری قرار گرفت. مساحت کل زمین ۳۴۰۰ متر مربع و بنای مفید هتل ۱۷۶۰ متر مربع است. این هتل در ۲ طبقه و در جوار پل معلق آمل و پل دوازده چشمه واقع شده است. این هتل ساختمانی تاریخی و فضای سنتی دارد و برای افرادی که علاقمند به سبک معماری سنتی هستند میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اتاقهای بزرگ و مناسب و موقعیت خوب هتل در مرکز شهر آمل و دسترسی به خیابان های اصلی و امکانات شهری از دیگر مزایای این هتل به حساب می آید. فضای داخلی هتل نیز بسیارآرام بخش و دلپذیر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل شهر آمل


این هتل دارای دو طبقه، ۲۲ اتاق مجهز به سرویس بهداشتی و حمام، چایخانه سنتی، رستوران، لابی، اتاق مدیریت و پارکینگ خودرو برای حدود ۹۰ دستگاه است. در اتاق ها سرویس بهداشتی ایرانی وجود نداشته و همه اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی هستند. همه اتاق های دارای تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب هستند. اتاق ها دارای بالکن هستند که می توانید از آن جا فضای زیبای شهر را ببینید. اگر بعد از گردش خواستید در اتاق استراحت کرده و چای بنوشید، یادتان نرود حتما همراه خود کتری یا چای ساز داشته باشید زیرا چای ساز و کتری برقی در اتاق ها وجود ندارد. در صورت نیاز به آب معدنی نیز باید از قبل آن را تهیه فرمایید. امکان سرو صبحانه در اتاق نیز در هتل شهر آمل برای شما فراهم شده است.

انواع اتاق های هتل شهر آمل


اتاق دو تخته با یک تخت دابل که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.
اتاق سه تخته با یک تخت دابل و یک تخت سینگل با ظرفیت یک نفر اضافه
اتاق سه تخته VIP با یک تخت دابل و یک تخت سینگل که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.
اتاق چهار تخته با یک تخت دابل و دو تخت سینگل که ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

امکانات هتل شهر آمل


پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. میهمانانی که هتل شهر آمل را برای اقامت خود در آمل انتخاب می کنند، می توانند از اینترنت رایگان در لابی این هتل و همچنین تلفن در لابی استفاده کنند. این هتل دارای چایخانه سنتی با فضایی زیبا و دکوراسیون جذاب است که همیشه آماده‌ پذیرایی از مسافران بوده و تجربه جدیدی را برای مسافرانش رقم می زند. خدمات نظافت اتاق ها نیز در این هتل انجام می گیرد. کسانی که استفاده از سرویش بهداشتی فرنگی برایشان دشوار است، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و در طبقات هتل تعبیه شده است که به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. این هتل دارای پارکینگ رایگان برای مسافران است، بنابراین میهمانان گرامی نگران خودروی خود نبوده وبه راحتی می توانند از خدمات پارکینگ این هتل استفاده نمایند. رستوران مدرن این هتل با محیطی تمیز و ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف هتل آماده ارائه انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ ایرانی به مسافران عزیزاست. هتل شهر آمل مجهز به نمازخانه بوده و مسافران عزیز می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند خشکشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما وسفر به شهر زیبای آمل را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل شهر آمل اوقات خوشی را سپری کنید.

فاصله هتل شهر آمل تا اماکن و جاذبه های گردشگری و دیدنی نزدیک


فاصله هتل شهر آمل تا پل دوازده چشمه: ۳۵۰ متر
فاصله هتل شهر آمل تا مقبره تاریخی میر بزرگ: ۵۵۰ متر
فاصله هتل شهر آمل تا بقعه میرحیدر آملی آمل: ۷۰۰ متر
فاصله هتل شهر آمل تا بقعه ناصرالحق و شمس طبرسی آمل: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل شهر آمل تا پایانه مسافربری: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل شهر آمل تا پارک جنگلی کشپل: ۲۸.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است