search
menu

هتل نیلوفر آمل

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نیلوفر آمل
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل نیلوفر آمل

درباره هتل نیلوفر آمل


هتل نیلوفر آمل (به انگلیسی: Hotel Niluofar) اقامتگاهی است سه ستاره و باکیفیت در شهر دیدنی و خوش آب و هوای آمل واقع در کیلومتر جاده چهار آمل به محمودآباد که از امکاناتی قابل قبول و ۲۷ باب واحد اقامتی مبله ومجهز به کلیه اسباب و وسایل رفاهی برخوردار گردیده و قادر است اقامتی آسوده و بیادماندنی را برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما ساری به شهر دیدنی آمل سفر می کنند، رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل


همانطور که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل نیلوفر آمل اقامتگاهی سه ستاره محسوب می شود و از این رو، محدوده وسیعی از امکانات رفاهی را در خود جای داده است. از فضای سبزی خوش منظره گرفته تا نمازخانه و چایخانه سنتی، کلیه تجهیزات رفاهی برای اقامتی خاطره انگیز و بی دغدغه در محوطه وسیع هتل نیلوفر آمل قرار گرفته است تا رفاه مطلق گردشگران حاصل آید. این هتل برای کسب رضایت میهمانان خود، سالن ورزشی مناسبی را در محیطی دلباز تعبیه کرده تا ورزشکاران قادر باشند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن و با سوزاندن کالری و انجام فعالیت های ورزشی و بازی های مفرحی نظیر بیلیارد و پینگ پنگ سپری کنند. وجود پارکینگی جادار با ظرفیتی حدود ۱۰۰ خودرو موجب گردیده که فضای کافی برای پارک خودروی کلیه میهمانان هتل فراهم گردد. آسانسور، سالن اجتماعات، دستگاه فتوکپی و فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی، کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکانات رفاهی است که در اختیار کلیه خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و گردشگرانی که هتل نیلوفر آمل را برای اقامت برگزیدند، قرار خواهد گرفت.

رستوران هتل


هر هتل باکیفیتی به رستورانی مناسب نیاز دارد و هتل نیلوفر آمل که جزو هتل های سه ستاره و ممتاز آمل محسوب می شود، از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه رستورانی قابل قبول متشکل از کارکنانی کارآزموده و سرآشپزانی ماهر و همچنین فضایی پاکیزه و دلپسند در محوطه هتل نیلوفر آمل تعبیه شده است تا هیچ گردشگری از بابت خورد و خوراک در هتل نیلوفر آمل نگرانی نداشته باشد. علاوه بر رستوران، کافی شاپی دنج و چایخانه سنتی دلنشینی نیز در هتل گنجانده شده تا مجموعه کاملی از گزینه های غذاخوری در اختیار میهمانان قرار گیرد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، خدمات رفاهی قابل قبولی نیز توسط کارکنانی مجرب و خوش برخورد در هتل نیلوفر آمل به گردشگران ارائه خواهد شد. خدماتی از قبیل: خانه داری و نظافت، خدمات تور، پذیرش شبانه روزی، کرایه خودرو، بیدار باش، باربری و خدمات برای معلولین در این هتل به کلیه میهمانان ارائه خواهد گشت تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در هتل نیلوفر آمل احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۷ باب واحد اقامتی با نمایی شگفت انگیز از دشت و جنگل در هتل نیلوفر آمل گنجانده شده تا دست افراد در انتخاب مکانی مناسب و متناسب با سلیقه و نیازهایشان باز باشد. وجود طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته و همچنین اسباب و وسایل رفاهی فراوانی از قبیل: یخچال، تلویزیون، مبلمان، دراور، آباژور، کمدلباس، رخت آویز و سرویس بهداشتی فرنگی باعث شده که نیاز کلیه گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، کاملا تامین گردد و اقامتی خوش و بیادماندنی را در هتل نیلوفر آمل تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل


هتل نیلوفر آمل در مکانی مناسب و در فاصله برخی جاهای دیدنی آمل و در ۱۳ کیلومتری ساحل تماشایی محمودآباد قرار گرفته است. بدلیل موقعیت مکانی مطلوب این هتل، دسترسی به رستوران های پرطرفدار و اماکن تفریحی محبوب آمل در کمترین زمان ممکن فراهم گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل نیلوفر آمل


پارک ملت محمودآباد: ۱۲.۸ کیلومتر
ساحل دارایی: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا امامزاده ابراهیم آمل: ۲۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آتشکده آمل: ۲۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تاریخ آمل: ۳۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است