search
menu

هتل کیوان آبادان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کیوان آبادان
امکانات عمومی هتل کیوان آبادان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل کیوان آبادان
رستوران هتل
فاصله هتل کیوان آبادان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کیوان آبادان


هتل کیوان آبادان یکی از هتل های دو ستاره و با سابقه در شهر آبادان است که تاسیس آن به سال ۱۳۷۴ برمی گردد. این هتل قدیمی دارای سه طبقه و ۳۳ باب اتاق و سوئیت است. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر آبادان دارد و رفت و آمد به اماکن دیدنی بسیار اسان است. همچنین از مزایای موقعیت مکانی هتل کیوان آبادان می توان نزدیکی آن تا اروند رود و بازار مرکزی آبادان اشاره کرد که برای بسیاری از مسافران و گردشگران خوشایند است تا به راحتی به اروند رود بروند و لحظات خوش و تکرارنشدنی را تجربه کنند.
علاوه بر اینها لازم به ذکر است که شهر آبادان جزو مناطق آزاد بازرگانی به شمار می رود، بدین جهت همواره در طی سال مملو از مسافران تفریحی و تجاری است و این افراد در هنگام خرید بلیط هواپیما نیاز به رزرو محلی برای اقامت خود هستند، در این صورت پیشنهاد ما رزرو هتل کیوان است تا طعم اقامت بی نظیر را در این شهر بچشند، زیرا این هتل به دلیل قرارگیری در مرکز شهر آبادان می تواند گزینه خوبی برای دسترسی به همه نقاط شهر اعم از تجاری و بازرگانی باشد.

امکانات عمومی هتل کیوان آبادان


هتل کیوان آبادان با ارائه امکانات و هزینه مناسب آماده پذیرایی از میهمانان را دارد و برخی از امکانات این هتل عبارتند از فعالیت قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته، خدمات تور و بلیط در لابی، همچنین رستوران، اتاق چمدان، روم سرویس و سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو لابی. توجه داشته باشید که در صورت رزرو این هتل بردن حیوانات ممنوع است. با اینکه این هتل دارای قدمت زیادی است، اما در سال ۱۳۹۵ بطور کامل مورد بازسازی قرار گرفته و با ارائه امکانات خوب سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. آسانسور یکی از امکانات اضافه شده در بازسازی این هتل است که برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل دیگر نیازی به پله ندارید، بدین جهت برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، رفت و آمد آسان گردیده است.
هتل کیوان به عنوان با سابقه ترین هتل در میان هتل های دیگر در آبادان است که برایتان اقامتی مقرون به صرفه همراه با خدمات خوب ارائه می کنند. در هنگام شب نیز می توانید از بازار ته لنجی های شبانه آبادانی خرید کنید که مطمئنا تجربه ای منحصر به فرد برایتان خواهد بود. در این بازارها می توانید لباس و سایر وسایل مورد نیازتان را با پایین ترین قیمت ها تهیه کنید. کارکنان و پرسنل هتل کیوان به زبان های عربی و انگلیسی مسلط هستند تا مسافران احساس راحتی کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل کیوان آبادان


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دونفره، اتاق سه نفره، سوئيت سه نفره و سوئيت رویال چهارنفره. لازم به ذکر است که ظرفیت اضافی در اتاق ها و سوئيت های این هتل به صورت کف خواب هستند. همه اتاق ها روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها نیز یخچال، کمد لباس، مینی بار با هزینه، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایش اسپلیت و سیستم گرمایش شوفاژ وجود دارند. حمام های اختصاصی در داخل هریک از اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند، همچنین در داخل حمام ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد.
هزینه اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان، بین ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای بالای ۸ سال نیز هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین بهتر است در زمان خرید بلیط هواپیما ارزان به ساعت پروازها دقت نمایید.

رستوران هتل


در رستوران هتل کیوان انواع غذاهای ایرانی و محلی با کیفیت خوب سرو می کنند. در صورت اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان سرو می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت نمایید. سوئیت های هتل کیوان دارای آشپزخانه هستند، بنابراین خودتان می توانید غذای مورد علاقه تان را تهیه کنید، اما اگر تمایلی به آشپزی ندارید، به راحتی می توانید در رستوران هتل کیوان انواع غذاهای ایرانی و محلی سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل کیوان آبادان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه بنزین خانه آبادان: ۴۵۰ متر
فاصله تا مسجد تاریخی رانگونی ها: ۶۰۰ متر
فاصله تا کلیسای سورت گاراپت: ۹۵۰ متر
فاصله تا بازار ماهی فروشان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا جزیره مینو: ۱۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است