search
menu

هتل Crowne Plaza Jaipur Tonk Road

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Jaipur Tonk Road
امکانات و خدمات عمومی هتل کراون پلازا جیپور
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
فاصله هتل کراون پلازا جیپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza Jaipur Tonk Road


هتل کراون پلازا جیپور تانک رود هتلی ۵ ستاره، شیک و مجلل است که در منطقه راجستان جیپور روبروی مرکز نمایشگاه جیپور و در مرکز تجاری سیتاپور واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری جیپور مانند کمپ سندی و کاخ باد ها مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این هتل ۱۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی جیپور فاصله دارد. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به کشور هند و شهر جیپور را داشته باشید، هتل Crowne Plaza Jaipur Tonk Road گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کراون پلازا جیپور


هتل کراون پلازا جیپور دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران و بار است. هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان، امکانات برای افراد کم توان و معلول و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Crowne Plaza Jaipur Tonk Road دارای ۲۱۸ اتاق و سوئیت مجهزاست. اتاق های لوکس هتل دارای تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون، مینی بار، تجهیزات تهیه قهوه یا چای، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و آرایشی است. هتل کراون پلازا جیپور دارای انواع اتاق های خانوادگی، سوپریور کینگ، سوپریور تویین، دولوکس کینگ و سوئیت اکسکیوتیو کینگ است که می توانید با رزرو اتاق مورد علاقه خود اقامتی ایده آل را تجربه کنید.

امکانات رستوران هتل


گزینه های صرف غذا شامل Socorro، یک رستوران غذاهای جهانی، The Lounge، یک کافه که مجموعه ای از کلوچه های تازه پخته شده، ماکارون ها و غذاهای لذیذ را ارائه می دهد. همچنین می توانید از غذاهای اصیل هندی در The Royal Root لذت ببرید. در Connexions Bar می توانید از نوشیدنی های تازه استفاده کنید. منوهای رژیم غذایی نیز برای افرادی که دارای رژیم خاصی هستند در صورت درخواست در اختیار قرار می گیرد. غذاهای محلی راجستانی را در استراحتگاه Chokhi Dhani که تنها ۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد، می توانید تجربه کنید.

امکانات رفاهی هتل


مرکز تناسب اندام هتل کراون پلازا جیپور انواع امکانات مدرن را برای علاقمندان فراهم کرده است. بعد از تمرین در باشگاه هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید یا از خدمات ماساژ هتل استفاده کنید. استخر روباز رایگان، سونا، اتاق بخار، یک مرکز آب گرم مجلل و خدمات زیبایی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت در این هتل در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی، کلوب شبانه، میز تنیس، تجهیزات بدمینتون و اتاق بازی اشاره کرد. هتل Crowne Plaza Jaipur Tonk Road کرایه اتومبیل را نیز ارائه می دهد. پیش از تهیه بلیط هواپیما خارجی به این نکته توجه داشته باشید که در هتل کراون پلازا جیپور تانک رود امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. اتاق های مخصوص برای افراد سیگاری نیز در این هتل تعبیه شده است.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ، اتاق های خانوادگی، شاتل فرودگاهی، رستوران و بار است. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در هتل Crowne Plaza Jaipur Tonk Road با هزینه اضافی انجام می گیرد. پرسنل مجرب هتل به زبان های انگلیسی و هندی صحبت می کنند. این هتل یکی از بهترین انتخاب ها در منطقه جیپور به حساب می آید.

فاصله هتل کراون پلازا جیپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا فرودگاه بین المللی جیپور: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا هاوا محل - کاخ بادها: ۱۹.۲ کیلومتر
فاصله تا کمپ سندی: ۱۹.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ شهر: ۱۹.۳ کیلومتر
فاصله تا جانتار مانتار: ۱۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است