search
menu

هتل Golden Tulip Vasundhara Ghaziabad

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Tulip Vasundhara Ghaziabad
امکانات رفاهی هتل گولدن تولیپ واسوندهارا
رستوران هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل گولدن تولیپ واسوندهارا
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گولدن تولیپ واسوندهارا

درباره هتل Golden Tulip Vasundhara Ghaziabad


هتل گولدن تولیپ واسوندهارا اقامتگاهی است شیک، مدرن و چهار ستاره واقع در شهر دیدنی قاضی آباد هندوستان که به لطف داشتن امکانات رفاهی فراوانی و موقعیت مکانی مطلوب قادر است اقامت آسوده و دل انگیزی را در کشور هفتاد و دو ملت هند برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و گردشگران رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل گولدن تولیپ واسوندهارا


از آنجایی که هتل گولدن تولیپ واسوندهارا اقامتگاهی چهار ستاره است، انتظارات از این هتل بسیار بالاست. با نگاهی گذرا به بازخوردهای مثبت و امتیازهای بالایی که این هتل توانسته در زمینه امکانات رفاهی در سایت های معتبر کسب کند، باید گفت که هتل Golden Tulip Vasundhara Ghaziabad تاکنون موفق به کسب نمره قبولی از گردشگران شده است. وجود امکانات رفاهی گوناگونی نظیر پارکینگ رایگان، فضای سبز، اینترنت پرسرعت و رایگان، رختکن، اتاق چمدان، سالن برگزاری اجلاس، آسانسور، دستگاه فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، محوطه استعمال دخانیات، اسنک بار و کافی شاپ موجب گردیده که هیچ کم و کاستی در طول اقامت در هتل گولدن تولیپ واسوندهارا وجود نداشته باشد و اقامتی لذت بخش برای میهمانان هتل رقم بخورد.
خوب است بدانید که سازندگان هتل برای رفاه و آسایش میهمانان خود، استخری مناسب را در محوطه هتل تعبیه کردند تا رضایت کامل گردشگرانی که دوست دارند خستگی روزی پرتکاپو را در آب های زلال و پاکیزه استخر از تنشان بزدایند، جلب گردد. از دیگر امکانات رفاهی هتل باید به مرکز تناسب اندام آن اشاره کرد. کلیه تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام در این باشگاه گنجانده شده تا هیچ توجیه و بهانه ای برای عدم انجام فعالیت های ورزشی حتی در تعطیلات باقی نماند.

رستوران هتل


برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان، رستورانی باکیفیت در این هتل گنجانده شده تا هیچ کمبودی در هتل گولدن تولیپ واسوندهارا وجود نداشته باشد. گفتنی است که رستوران هتل Golden Tulip Vasundhara Ghaziabad از فضایی دلباز و دلنشین، منوی پر و پیمان و مملو از غذاهای لذیذ و رنگارنگ هندی و بین المللی و همچنین کارکنانی مجرب و خوش برخورد تشکیل شده که قادرند خدماتی بسیار باکیفیت را به میهمانان هتل عرضه دارند و آن ها را در تجربه لحظاتی خوش و شیرین در این هتل یاری رسانند.

خدمات رفاهی هتل


هتل گولدن تولیپ واسوندهارا در زمینه خدمات نیز هیچ کم و کسری از دیگر رقبا و هتل های ۴ ستاره ندارد و همان طور که پیش تر نیز بدان اشاره شد، از پرسنلی کارآزموده و متعهد برای ارائه خدماتی باکیفیت و رضایت بخش بهره جسته است. خدماتی از قبیل: پذیرش سریع، خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، واکس کفش، تحویل مواد غذایی، کلاس یوگا و مربی تناسب اندام به کلیه خریداران بلیت هواپیما خارجی و گردشگرانی که این هتل را برای اقامت برگزیدند، ارائه خواهد گشت تا هیچ کمبودی را در طول مدت اقامت در این هتل احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود گستره وسیعی از طرح های اقامتی در هتل Golden Tulip Vasundhara Ghaziabad موجب گردیده تا انتخاب واحد اقامتی مناسب به کاری آسان برای میهمانان مبدل گردد. از سوئیت های دیلاکس و پر زرق و برق گرفته تا واحدهای اقامتی استاندارد و مقرون بصرفه، طرح های اقامتی متنوعی در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت تا از بابت انتخاب واحدهای اقامتی نیز هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد. ناگفته نماند که تمامی واحدهای اقامتی هتل گولدن تولیپ واسوندهارا به زیبایی طراحی و رنگ آمیزی شده و با کلیه اسباب و وسایل رفاهی از جمله: تلویزیون، یخچال، آباژور، تخت خواب و میز و صندلی چیدمان شده اند.

موقعیت مکانی هتل گولدن تولیپ واسوندهارا


بدلیل موقعیت مکانی مطلوب هتل گولدن تولیپ واسوندهارا، برخی از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری پرگردشگر هند در نزدیکی هتل واقع شده اند و به لطف وجود وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل، بازدید از دیگر جاهای دیدنی هند که در مکانی دورتر از هتل قرار گرفته اند، با مبلغی اندک امکان پذیر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گولدن تولیپ واسوندهارا


فاصله هتل تا دریاچه سانجای: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار لاکسمی ناگار: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا یادواره راج قات گاندی: ۹.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا لال قلعه: ‌۱۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع دهلی: ۱۱.۵ کیلومتر
اگر هم مایل به سفر به دیگر شهرهای هندوستان مانند دهلی پایتخت این کشور هستید، مقاله راهنمای سفر به دهلی را مطالعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است