search
menu

هتل سحاب مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سحاب مشهد
اتاق‌های هتل سحاب مشهد
امکانات عمومی هتل سحاب مشهد
سرویس‌ها و خدمات هتل سحاب مشهد
موقعیت مکانی هتل سحاب مشهد
اماکن نزدیک به هتل سحاب مشهد

درباره هتل سحاب مشهد


هتل سحاب مشهد از هتل‌های ۳ ستاره شهر مشهد است. این هتل امکانات بسیار خوب و مناسبی را با قیمت معقول در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. از این رو، در سالیان اخیر محبوبیت Sahab Hotel بین گردشگران و زائران شهر مشهد رشد بسیار زیادی داشته است. اگر شما هم به فکر خرید بلیط هواپیما مشهد هستید، بد نیست در مورد این هتل کمی فکر کنید.

اتاق‌های هتل سحاب مشهد


هتل سحاب مشهد در ساختمانی ۲ طبقه و شکیل با ۵۱ باب اتاق دنج و با صفا به استقبال مهمانانش می‌رود و تمام توان خود را برای جلب رضایت آنها به کار می‌گیرد. این هتل امکاناتی در اتاق‌های خود جای داده که استفاده از آنها راحتی و رفاه مهمانان را چندین برابر می‌کند. برای مثال می‌توان به یخچال، کمد، حمام، لوازم بهداشتی، مینی بار، صندوق امانات، سرویس اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تلویزیون تعبیه شده در این اتاق‌ها اشاره کرد که همگی از ملزومات اصلی و اساسی اقامتی آسوده هستند. جالب است بدانید که تمامی این اتاق‌ها مجهز به آشپزخانه‌ای هستند که با استفاده از وسایل آن می‌توان لذت آشپزی در طول سفر را نیز تجربه کرد.

امکانات عمومی هتل سحاب مشهد


مهمانانی که بلیط هواپیما خریده و سفری به مشهد دارند با اقامت در هتل سحاب مشهد می‌توانند از فروشگاه این هتل انواع لوازم مورد نیاز را تهیه فرمایند. چایخانه سنتی هتل سحاب مشهد در کنار کافی شاپ آن، دو سر نمودار سنت و مدرنتیه برای گذران اوقاتی از روز را پر کرده‌اند. البته در این بین، رستوران هتل سحاب مشهد نیز نقش ویژه‌ای در رقم زدن راحتی و رفاه مهمانان ایفا می‌کند. این رستوران ظرفیت ۲۰۰ مهمان را دارا بوده و با استفاده از آشپزهای حرفه‌ای و ماهر شرایط فوق العاده‌ای پدید آورده است. مهمانان هتل سحاب مشهد امکان بهره‌مندی از مزایای یک دستگاه خودپرداز در فضای هتل را نیز دارا هستند. پارک کودک این هتل در کنار صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات ممتاز آن به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که پارکینگ هتل سحاب مشهد با ظرفیت ۱۰۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار شما و سایر مهمانان این اقامتگاه قرار خواهد گرفت. در کنار تمامی این موارد، حتما باید اشاره‌ای هم به سالن بیلیارد هتل سحاب مشهد داشته باشیم. سالنی که مراجعه به آن می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم بازی جذاب بیلیارد کند. به گونه‌ای که شاید دیگر حتی خیال بیرون رفتن از هتل را نداشته باشید.

سرویس‌ها و خدمات هتل سحاب مشهد


سرویس خشکشویی، خدمات نظافت روزانه، باربری، تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و خدمات تشریفات ویژه از جمله سرویس‌هایی هستند که با نهایت دقت در هتل سحاب مشهد تقدیم مهمانان می‌شوند. شک نکنید که دسترسی به چنین سرویس‌هایی در سایر اقامتگاه‌های ۳ ستاره و هم تراز با هتل سحاب مشهد بسیار بعید است. جالب اینجاست که با تلاش کارکنان این هتل، فضای اقامتگاه کاملا برای اقامت افراد معلول نیز مناسب سازی شده تا در مجموع، هتل سحاب مشهد دارای سرویس‌ها و خدمات بسیار ممتازی باشد.

موقعیت مکانی هتل سحاب مشهد


ساختمان هتل سحاب مشهد در سال ۱۳۸۰ بنا شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی گسترده و اساسی قرار گرفت. این ساختمان در منطقه‌ای از شهر به نام جاده طرقبه واقع شده و به همین دلیل از موقعیت مکانی آن به عنوان یکی از موارد بسیار خوب یاد می‌شود. با توجه به این موقعیت مکانی، هتل سحاب مشهد فاصله چندانی با امامزادگان یاسر و ناصر و همچنین حرم مطهر امام هشتم ندارد و از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

اماکن نزدیک به هتل سحاب مشهد


فاصله هتل سحاب مشهد تا بازار رضا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل سحاب مشهد تا باغ خونی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل سحاب مشهد تا مدرسه عباسقلی خان: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل سحاب مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۲ کیلومتر
فاصله هتل سحاب مشهد تا مرکز خرید آرمان: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سحاب مشهد تا مرکز خرید آسمان: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل سحاب مشهد تا مصلی قدیم مشهد: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سحاب مشهد تا گنبد سبز: ۳٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است