search
menu

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

[ پنهان کردن ]
آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران
بخشنامه‌های ایرلاین‌های داخلی پس از شیوع ویروس کرونا
آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی ایران ایر
آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی ماهان
آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی قشم ایر
چه کشورهایی مرز خود را برروی ایران بستند؟
بخشنامه‌های ایرلاین‌های خارجی پس از شیوع ویروس کرونا
آخرین وضعیت پروازهای ترکیش ایرلاین
آخرین وضعیت پروازهای امارات ایرلاین
آخرین وضعیت پروازهای قطر ایرویز
آخرین وضعیت پروازهای لوفت هانزا
آخرین وضعیت پروازهای اتریشی
آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی ایرفلوت
آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی آرمنیا
آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی الکویتیه (کویت ایرویز)
آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران
تاریخ آخرین به روز رسانی ۳ خردادماه ۹۹

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران


همزمان با شیوع ویروس کووید ۱۹ یا همان کرونا برنامه‌های سفر بسیاری از مردم در سراسر جهان تغییر یافت و یا اکثریت آنها کنسل شد. بنابراین به منظور رعایت جان مردم و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، در اکثر کشورهای جهان و همچنین ایران، محدودیت هایی اعمال شد. در نتیجه بسیاری از مرزهای زمینی و هوایی ایران با کشورهای گوناگون بسته شد و همین امر نیز موجب لغو بیشتر پروازهای خارجی گشت. از طرفی بسیاری از پروازهای داخلی نیز تغییر یافته و یا باعث شد کمتر از گذشته در آسمان ایران هواپیمایی پرواز کند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت بلیط هواپیما داخلی و خارجی از ایران با سفرمارکت و در این صفحه با ما همراه باشید:
آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران
اطلاعیه مهم
بر اساس اطلاعات کسب شده توسط این شرکت، پروازهای بین‌المللی در مسیرهای ترکیه، اروپا، آمریکای شمالی و بسیاری از مقاصد دیگر تا پیش از ماه جولای ۲۰۲۰ برقرار نخواهد شد.لذا خواهشمندیم پیش از اطمینان کامل از عملیاتی شدن پروازها، از هرگونه خرید صندلی در مسیرهای مذکور خودداری فرمایید.در صورتی که مسافران با مسئولیت خودشان اصرار به خرید بلیط داشته باشند، مسولیت آن بر عهده آنها خواهد بود.بدیهی‌ست که استرداد مبالغ بلیط‌های ابطال شده، طبق اطلاعیه‌های شرکت‌های هواپیمایی مربوطه زمان‌بر خواهد بود.

بخشنامه‌های ایرلاین‌های داخلی پس از شیوع ویروس کرونا


آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی ایران ایر


تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، کشور سوئد طی بخشنامه‌ای، تمامی پروازها از ایران به این کشور را به حالت تعلیق درآورده است.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
در اثر شیوع ویروس کرونا با توجه به محدودیت‌هایی که به دلایل نامعلوم از طرف اروپا بر پروازهای “هما” اعمال گردیده، تمامی پروازهای هواپیمایی ایران ایر به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
هواپیمایی ایران ایر در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۳ سومین پرواز فوق العاده خود را برای بازگرداندن مسافران از قطر به ایران انجام می‌دهد. پیش از این که به دلیل شیوع ویروس کرونا پروازهای ایران ایر به قطر لغو شده بود، این شرکت هواپیمایی دو پرواز فوق العاده به این کشور برای بازکرداندن مسافران ایرانی انجام داده بود.
لازم به ذکر است این پرواز از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه قطر بدون مسافر انجام خواهد شد.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
مسافرانی که به دلیل تعلیق پروازها در کشورهای هندوستان و ترکیه حضور دارند، می‌توانند با ۲ پرواز فوق العاده ایران ایر به ایران بازگردند.
تاریخ پرواز اول ۲۲ اسفند ۹۸ ساعت ۲۳:۴۰ به وقت محلی و از تهران به مقصد استانبول خواهد بود. این پرواز روز جمعه ۲۳ اسفند در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مقصد فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود و مسافران را به تهران منتقل می‌کند.
همچنین تاریخ پرواز دوم ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۲۳ اسفند از تهران به مقصد بمبئی خواهد بود. این پرواز در ساعت ۱۲ همان روز بمبئی را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
کلیه مسافران ورودی به ایران از مبدا کشورهای اروپایی و آمریکا در بدو ورود در فرودگاه نسبت به انجام تست کرونا که توسط پایگاه بهداشت مرزی انجام می‌گردد، اقدام و پس از انجام تست، مستقیما به محل سکونت شخصی مراجعه کرده و به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خانگی می باشند. فرم تعهد در خصوص موارد مرتبط با رعایت پروتکل بهداشتی ورود به فرودگاه مقصد توسط مسافران متقاضی سفر به ایران در زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ تکمیل شده و ارائه کارت پرواز به مسافران مشروط به امضای تعهدنامه مسافر صورت می‌گیرد.

تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
طبق دستورالعمل سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا و محدودیت‌های پذیرش مسافران جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افراد زیر میتوانند از پروازهای هواپیمایی ایران ایر به صورت محدود استفاده نمایند:

۱- افراد مقیم (دارای کارت اقامت) در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، همچنین همسر یک تبعه اروپایی که ازدواج آنان ثبت شده باشد؛ و یا بچه‌ها یا والدینی که تحت تکفل آنان باشند؛ و افراد مقیم (دارای کارت اقامت) در کشورهای حوزه شنگن و کشور آندورا که مستقیما عازم محل سکونتشان باشند.
۲- افراد دارای روادید طولانی مدت صادره از سوی یک کشور عضو معاهده شنگن در صورتی که عازم خود آن کشور باشند.
۳- کارگران مرزی
۴- کادر بهداشت و درمان یا پرستاران سالمندان که در حال بازگشت از یا به محل کارشان باشند.
۵- پرسنل بخش حمل و نقل کالا در صورت انجام وظیفه شغلی‌شان. این بخش شامل خدمه کشتی ها و کادر پرواز در خصوص انجام حمل و نقل هوایی تجاری نیز می‌شود. این افراد باید تضمین نمایند بلافاصله سفرشان را ادامه دهند.
۶- دیپلمات‌ها، پرسنل بخش‌های کنسولی و سازمان‌های بین المللی و همچنین نظامیان و اعضای سازمان‌های انسان دوستانه، در حال انجام وظیفه‌شان.
۷- افرادی که به دلایل غیرمترقبه خانوادگی نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات خود را ارائه دهند.
۸. افرای که به دلایل فورس ماژور، ضرورت و یا مسائل انسان دوستانه نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات مربوطه را ارائه نمایند.

تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز مجدد پروازهای تهران به آمستردام در روزهای پنجشنبه هر هفته خبر داد.
پروازهای تهران به آمستردام در ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه روزهای پنجشنبه هر هفته از فرودگاه امام خمینی انجام و در ساعت ۱۲ به وقت محلی وارد فرودگاه آمستردام می‌شود.
‌همچنین در همان روز و در ساعت ۱۴ به وقت محلی فرودگاه آمستردام را ترک و در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی تهران می‌شود.
به دلیل محدودیت های شیوع بیماری کرونا شرایط مسافرت به کشور هلند به شرح زیر است:
۱- شهروندان کشور هلند، دارندگان کارت اقامت و دارندگان ویزای بلند مدت و افرادی که ویزای MVC (تایپ D) دارند.
۲- شهروندان اتحادیه اروپا، انگلیس و سوئیس.
۳- افرادی که به دلایل غیر مترقبه خانوادگی نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات دلایل خود را ارایه دهند.
۴- مسافرات ترانزیت که دارای بلیط تایید شده در همان روز در مسیر دوم باشند.
۵- دیپلمات ها و اعضای سازمان های بین المللی، سازمان های بشر دوستانه و پرسنل نظامی
۶- دیپلمات هایی که از وزارت امور خارجه ایران نامه ای مبنی بر آغار فعالیت در کشور هلند داشته باشند.
۷- کادر بهداشت و درمان، پرسنل بخش حمل و نقل کالا و کارگران بخش مرزی
۸- افرادی که به دلیل فورس ماژور، ضرورت و یا مسایل بشر دوستانه نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات مربوطه را ارایه دهند.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی ماهان


تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
با توجه به تصمیمات مربوط به مسایل ایمنی دولت امارات در جهت اعمال محدودیت های پروازهای بین ایران و امارات، به دلیل شیوع بیماری کرونا، پروازهای بدون مسافر از تهران جهت بازگرداندن مسافران ایرانی فقط از فرودگاه بین المللی آل مکتوم دبی امکان پذیر است.

تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
تمامی مسافران هواپیمایی ماهان برای سفر به مقصد مالزی الزام به پر کردن فرم سلامت را دارند.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی قشم ایر


تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
در خصوص پروازهای ۲۰ می ۲۰۲۰ برابر با ۳۱ اردیبهشت ۹۹ هواپیمایی قشم ایر از مبدا تهران به مقصد لارناکا فقط مسافرانی که دارای اقامت لارناکا باشند، مجاز به استفاده از این پرواز خواهند بود.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
در پی انتشار ویروس کرونا، هواپیمایی قشم در نظر دارد پرواز فوق العاده‌ای برای بازگشت مسافرین دبی به قشم در روز پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۲۲ از فرودگاه آل مکتوم دبی برقرار کند.

چه کشورهایی مرز خود را برروی ایران بستند؟


تا این لحظه کشورهایی که مرز خود را به روی ایران بسته‌اند و یا ممنوعیت‌هایی برای عبور و مرور ایرانیان ایجاد کرده‌اند به ترتیب شامل:
۱- آذربایجان
۲- امارات
۳- افغانستان
۴- ارمنستان
۵- اردن
۶- پاکستان
۷- عراق
۸- ترکیه
۹- روسیه
۱۰- ترکمنستان
۱۱- گرجستان
۱۲- تاجیکستان
۱۳- عمان
۱۴- کویت
۱۵- قطر
۱۶- سنگاپور

بخشنامه‌های ایرلاین‌های خارجی پس از شیوع ویروس کرونا



آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای ترکیش ایرلاین


تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۴
تمامی پروازهای هواپیمایی ترکیش ایرلاین از مبدا ایران، تا تاریخ ۳۰ اپریل ۲۰۲۰ کنسل خواهد بود. خواهشمند است جهت تغییرات بلیط مطابق قوانین Involuntry اقدام نمایید.

تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱۰
تمامی پروازهای هواپیمایی ترکیش ایرلاین از مبدا ایران، تا تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۰ کنسل خواهد بود.

تاریخ ۱۳۹۹/۲/۲۶
تمامی پروازهای هواپیمایی ترکیش ایرلاین از مبدا ایران تا تاریخ ۲۰ می ۲۰۲۰ کنسل خواهد بود. خواهشمند است جهت تغییرات بلیط مطابق قوانین Involuntary اقدام نمایید.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای امارات ایرلاین


تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
تمامی پروازهای هواپیمایی امارات ایرلاین تا تاریخ ۱۳ فرودین ماه ۱۳۹۹ کنسل شده است.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
تمامی پروازهای هواپیمایی امارات ایرلاین تا تاریخ ۳۰ اپریل ۲۰۲۰ (معادل ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) کنسل شده است.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
تمامی پروازهای هواپیمایی امارات ایرلاین تا تاریخ ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۹ برابر با ۱ جون ۲۰۲۰ کنسل شده است.

تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
شرکت هواپیمایی امارات پروازهای خود از دبی به مقصد ملبورن استرالیا را انجام داد قرار و همچنین شرکت هواپیمایی امارات در این هفته پروازهایش به لندن، پاریس و تورنتو را هم آغاز می کند.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای قطر ایرویز


تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خدمات هتل رایگان در دوحه (STPC) به طور موقت برای تمام شبکه پروازی هواپیمایی قطر به حالت تعلیق در آمده است و مسافرانی که پروازهایشان دارای زمان ترانزیت طولانی است می‌بایست در فرودگاه بین المللی حضور داشته باشند و قادر به ورود به شهر دوحه نخواهند بود. هیچ مورد استثنایی نیز اعمال نخواهد شد.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تمامی پروازهای قطر ایرویز از یا به ایران به حالت تعلیق درآمده است و فقط روزانه یک پرواز از یا به تهران خواهد داشت همچنین استرداد کامل تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌گیرد.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تنها دارندگان پاسپورت و گرین کارت ایالات متحده می‌توانند از انگلستان به آمریکا سفر ترانزیت داشته باشند. لازم به ذکر است مسافرانی که بعد از ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر به وقت نیویورک در ۱۶ مارچ سفر می‌کنند، حتی اگر سفرشان ترانزیت باشد، هیچ ضمانتی برای ورودشان به ایالات متحده نیست.

تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
قطر ایرویز از پذیرش مسافران ایرانی که مبدا آن‌ها فرودگاه امام خمینی بوده و در ادامه قصد سفر به استرالیا را دارند، در صورتیکه ادامه پرواز آن‌ها با ایرلاین دیگری باشد، معذور خواهد بود.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای لوفت هانزا


تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
تمامی پروازهای لوفت هانزا به کشورهای ایران و ایتالیا به دلیل شیوع بیماری کرونا تمدید شد. پیش از این هواپیمایی لوفت هانزا پروازهای خود به دو کشور ایران و ایتالیا را تا تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ به حالت تعلیق در آورده بود و دیروز ۱۱ اسفندماه این تاریخ را تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۰ تمدید کرد.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تمامی پروازهای لوفت هانزا در ماه ژوئن از مبدا ایران و در ادامه شیوع ویروس کرونا کنسل خواهد بود.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای اتریشی


تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
تمامی پروازهای هواپیمایی اتریشی در ماه ژوئن از مبدا و یا مقصد ایران به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا کنسل خواهد بود.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی ایرفلوت


تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
طبق آخرین دستور العمل اعلام شده از سوی دفتر مرکزی ایرفلوت در مسکو، از تاریخ 31Mar2020 تا 30APR2020، پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفلوت فقط روزهای یکشنبه از تهران به مسکو انجام می‌شود.
همچنین تا اطلاع ثانوی، کلیه مسافرین با هر گذرنامه و ملیت اجازه سفر از کشور ایران به صورت ترانزیت به هیچ مقصد پروازی این شرکت را ندارند و مسافرین با ملیت اوراسیا ( روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، و ارمنستان) مجاز به پرواز به شهرهای منطقه و کشور خود هستند.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی آرمنیا


تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
تمامی پروازهای هواپیمایی آرمنیا تا مورخ ۲۴ مارچ ۲۰۲۰ مصادف با ۹۹/۱/۵ به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا کنسل خواهد بود.

تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
تمامی پروازهای هواپیمایی هواپیمایی آرمنیا از مورخ ۹۹/۱/۶ مصادف با ۲۰۲۰/۳/۲۵ تا اطلاع ثانوی فقط در روزهای چهارشنبه برقرار می‌باشد. شایان ذکر است مسافران محترمی که قصد سفر به کشور ارمنستان را دارند می‌بایست پیش از سفر به نحو مقتضی اقدام به اخذ روادید مورد نیاز نمایند.

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ایران

آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی الکویتیه (کویت ایرویز)


تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تمامی پروازهای هواپیمایی الکویتیه از و یا به ایران تا تاریخ ۳۰ اپریل ۲۰۲۰ کنسل خواهد بود.


جدید ترین اخبار

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ موزه ها و اماکن تاریخی ایران از فردا بازگشایی میشود.
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ تعطیلی آب‌های گرم سرعین و مشکین شهر
عوارض خروج از کشور در سال ۹۹ اعلام شد. اولین سفر خارجی به غیر از سفرهای زیارتی، ٢٦٤ هزار تومان دومین سفر ٣٩٦ هزارتومان و سومین و بیشتر از آن مبلغ ٥٢٨ هزارتومان می‌رسد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است