search
menu
تاجیکستان keyboard_arrow_down close

تاجیکستان

label
رزرو هتل

درباره تاجیکستان

تاجیکستان (Tajikistan) یا به طور رسمی جمهوری تاجیکستان ، کشوری ۱۴۳ هزار متر مربعی در آسیای مرکزی است و چیزی در حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد. تاجیکستان با کشورهای افغانستان، قرقیزستان، ازبکستان و چین مرز مشترک دارد.

زبان، دین و واحد پولی تاجیکستان


زبان رسمی کشور تاجیکستان زبان تاجیکی است که بسیار به زبان فارسی نزدیک است. شما در تاجیکستان متوجه سخن گفتن مردم می‌شوید ولی خط نوشتاری سیریلیک است و این کار را دشوار می‌کند! واحد پول کشور تاجیکستان، به سبب دلبستگی تاریخی این کشور به حکومت سامانیان، «سامانی» نام دارد. بیشتر مردم تاجیکستان پیرو مذهب تسنن حنفی هستند.
تاجیکستان

تاریخچه تاجیکستان


تاجیکستان از نقاط بسیار کهن زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود. اما دوران تمدن این کشور به سده چهارم پیش از میلاد و دوران فرمانروایی هخامنشیان بازمی‌گردد. تاجیکستان به عنوان بخشی از آسیای مرکزی، از نظر فرهنگی و سیاسی تحت تاثیر فرهنگ‌های سغدی، بودایی و مانوی بوده است. زیرا تاجیکستان بخشی از راه ابریشم و محل ارتباط فرهنگی چین، ایران و اروپا بوده است. اما بزرگترین رویداد تاریخ معاصر تاجیکستان، تسلط اتحاد جماهیر شوروی بر این کشور است. در این دوران ساختار فرهنگی تاجیکستان تغییرات زیادی کرد و آسیب زیادی دید. امروزه تاجیکستان در تلاش است علاوه بر تلاش برای رسیدن به توسعه اقتصادی، میراث ملی دوران تاریخی خود را زنده کند.

شهرها و جاهای دیدنی تاجیکستان


دوشنبه، پایتخت و بزرگترین شهر کشور تاجیکستان است. خجند و کولاب دیگر شهرهای پرجمعیت تاجیکستان هستند. تاجیکستان کشور توسعه یافته‌ای نیست و جاذبه های شهری متنوعی ندارد. به همین سبب این کشور بیشتر به سبب طبیعت کوهستانی خاص خودش در میان گردشگران شناخته می‌شود و گردشگران برای تماشای دریاچه‌های زیبای این کشور به آن تاجیکستان سفر می‌کنند.
تاجیکستان

زمان مناسب برای سفر به تاجیکستان


تاجیکستان دارای تابستان‌های نسبتا گرم و زمستان‌های سرد ولی قابل تحمل است. به همین سبب تاجیکستان مقصد مناسبی برای سفرهای بهاری و پاییزی است.

غذاهای تاجیکستان


تاجیکستان دارای الگوی غذایی مخصوصی است و حتما باید در دوشنبه پایتخت این کشور، این غذاها را امتحان کنید: شش کباب، کباب تاجیکی، کورداک، دلمه کلم تاجیکی و اوگرا پلو.

دیدنی های تاجیکستان