search
menu

اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر

[ پنهان کردن ]
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
ناوگان هوایی زاگرس ایر
مقرارت حمل بار هوایی زاگرس ایر
قوانین مخصوص به کودکان در شرکت هواپیمایی زاگرس
هزینه اضافه بار هوایی زاگرس ایر
کالاهای ممنوعه
کلاس‌های پروازی زاگرس ایر

اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر


می‌خواهید به سفر بروید اما نمی‌دانید چه میزان بار می‌توانید با خود ببرید؟ یا نمی‌دانید بردن چه کالاهایی به داخل هواپیما ممنوع است؟ یا شاید برای خرید بلیط نیاز دارید درباره کلاس‌‌های پروازی ایرلاین انخابی تان بیشتر بدانید، پس این همان مقاله‌ای است که قبل از سفر با هواپیمایی زاگرس به آن نیاز دارید.

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس ایر


شرکت هواپیمایی زاگرس به دنبال ثبت در منطقه آزاد اروند در سال ۱۳۸۴ پا به عرصه حمل و نقل هوایی گذاشت و تنها پس از ۲ سال اولین پرواز بین‌المللی خود را در مسیر تهران – دمشق انجام داد. در ابتدا ناوگان هوایی زاگرس تنها دو هواپیمای توپولوف بود اما تنها پس از دوسال فعالیت ناوگان خود را با افزودن هواپیماهای بویینگ MD گسترش داد که به دنبال آن توانست به مقاصد داخلی و خارجی بیشتری پرواز کند.
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
اگرچه این شرکت هواپیمایی با فعالیت ۱۵ ساله در عرصه هوایی جز جوانترین ایرلاین‌‌های کشور محسوب می‌شود اما در همین مدت کم با استفاده از کادر و نیروهایی آموزش دیده و مجرب توانسته محبوبیت بسیاری را بین مسافران به دست بیاورد. شرکت هواپیمایی زاگرس با دریافت گواهینامه Part ۱۴۵ و Part M در بخش مهندسی تعمیرات هواپیما و ساخت کیترینگ مجهز به دستگاه های پیشرفته و مطابق با استانداردهای نوین، روز به روز در جهت کسب رضایت بیشتر مسافران قدم برمی‌دارد. به نحوی که امروزه این ایرلاین با رشد ۳۰ درصدی مسیرهای پروازی داخلی و خارجی و رشد ۷۰ درصدی مسافران، پذیرای جابجایی بیش از ۴ میلیون مسافر در یک سال اخیر را دارا می‌باشد.
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
البته لازم به ذکر است ممکن است به نبست شرایط و موقعیت این مقاصد تغییر کند.

ناوگان هوایی زاگرس ایر


در ابتدا ناوگان هوایی زاگرس به دو فروند هواپیمای توپولوف محدود بود اما به دنبال ممنوعیت پرواز این نوع هواپیماها در سال ۱۳۸۸ هواپیماهای به روزتر جای آن‌ها را گرفتند تا سفرهایی امن و لذت بخش‌تری را برای مسافرانش فراهم کند. از این رو زاگرس ایر با افزودن هواپیماهای مدرن و پشرفته از بهترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا مانند ایرباس گامی مهم در جهت نوسازی و به روزرسانی ناوگان خود برداشت.
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
لازم به ذکر است یک فروند از هواپیمای ۸۲McDonnell Douglas MD در پارکینگ ناوگان به سر می‌برد و فعالیت پروازی ندارد.

مقرارت حمل بار هوایی زاگرس ایر


شرکت‌های هواپیمایی مختلف دارای قوانین متفاوتی برای حمل بار دارند همچنین یک شرکت هواپیمایی دارای شرایط متفاوت برای حمل باز مجاز در کلاس‌های پروازی مختلف دارد. اگر شما شرکت هواپیمایی زاگرس را برای سفر خود انتخاب کردید بهتر است از میزان بار مجاز آن در کلاس‌های پروازی و نرخ‌های متفاوت پرازی مطلع باشید که همگی در جدول زیر قابل مشاهده می‌باشد.
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
علاوه بر میزان باری که به صورت رایگان در چمدان خود می‌توانید حمل کنید هر شرکت هواپیمایی به مسافران خود اجازه می‌دهد میزان باری به صورت دستی و رایگان با خود به داخل کابین هواپیما حمل کنند که در جدول زیر می‌توانید شرایط حمل بار دستی را ببینید:
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
این شرکت‌ هواپمای پیشنهاد می‌کند توشه‌‌ای کوچک با وزن کمتری به داخل کابین ببرید تا در هنگام بروز حادثه و سقوط بار از قسمت محوظه‌های موجود در هواپیما احتمال بروز آسیب به حداقل برسد.

قوانین مخصوص به کودکان در شرکت هواپیمایی زاگرس


برای سوار شدن کودکان به هواپیما نیاز به بلیط می‌باشد اما تهیه بلیط برای کودکان و نوزادان دارای قوانین متفاوتی می‌باشد. اما ابتدا باید دقت کنید کودک شما در چه رده سنی و عنوانی قرار می‌گیرد تا بتواندب متناسب با آن بلیط تهیه کنید.
مسافری که کمتر از ۲ سال سن دارد به عنوان نوزاد، مسافری که بین ۲-۱۲ سال سن دارد به عنوان خردسال و مسافری که دارای سن ۱۲ سال به بالا می‌باشد مسافر بزرگسال محسوب می‌شود در زیر می‌توانید قیمت بلیط برای کودکان بالای دوسال(خردسال) را مشاهده کنید.
لازم به ذکر است هزینه بلیط کودک بدون همراه برابر نرخ بزرگسال می باشد.
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
اگربه همراه نوزاد خود به سفر می‌روید باید بدانید نوزادان به صورت بدون صندلی (NO SEAT) پذیرش می‌شوند بنابراین در صورت نیاز ب صندلی اضافه باید به شرکت هواپیمای خود اطلاع بدهید. همچنین بهای بلیت نوزاد در دو کلاس نرخی450000 و 600000 ريال به روز رسانی گردید .

هزینه اضافه بار هوایی زاگرس ایر


اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
اگر میزان باری که در فرودگاه مبدا شما بیشتر از مقدار مجازی باشد که در بلیط شما ثبت شده باشد، تنها در صورت پرداخت هزینه‌ای به عنوان هزینه اضافه بار می‌توانید بار خود را به قسمت پذیرش جهت حمل تحویل دهید. اگرچه میزان پرداخت جریمه در ایرلاین های مختلف و با توجه به شرایط متفاوتی چون کلاس پروازی و مقصد شما متفاوت است بنابراین
هزینه اضافه بار براساس تاریخ صدور برگه اضافه بار بر اساس وزن، یا تعداد بسته با نرخ مصوب و تعرفه‌های بین‌الملی دریافت می‌شود اما به طور کلی بر اساس جدول زیر محاسبه می‌شود.
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر

کالاهای ممنوعه


هر ایرلاینی دارای مقرراتی می‌باشد که برای حفظ امنیت جان و مال مسافران و خدمه در نظر گرفته شده است از این رو پایبند بودن به این مقررات نه تنها باعث نظم پروازی بلکه باعث سفری آرام و خاطره انگیز برای مسافران می‌شود. بنابراین دانستن این قوانین قبل از پرواز برای رعایت کردن آن‌ها امری لازم و ضرروی است. در زیر می‌توانید شاهد لیستی از اقلام ممنوعه با مجاز به داخل کابین یا در چمدان خود باشید:
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
فراموش نکنید تمام بارهایی که تحت عنوان حمل مجاز به داخل کابین می باشند باید دارای تک و برچسب بار دستی باشند.
لازم به ذکر است ورود مایعات و لوازم بهداشتی مانند مایعات، ژل ها، اسپری ها که میزان حجم آن از ۳ اونس باشد در سفرهای کوتاه در صورت بسته بندی در یک کیسه درب دار برای حمل به داخل کابین مجاز می‌باشد. اما اگر مقدار موارد بهداشتی مانند خمیردندان یا شامپو وسایز لوازم بهداشتی مورد نیاز از ۳ اونس بیشتر باشد می‌توانید داخل چمدان خود قرار دهید منوط به اینکه به شرکت هواپیمایی زاگرس اطلاع دهید.

کلاس‌های پروازی زاگرس ایر


کلاس‌های پروازی شرکت هواپیمایی زاگرس به دو صورت اکونومی و بیزینس ارائه می‌شود اما هر کدام از این کلاس‌های پروازی دارای کلاس نرخی متفاوتی می‌باشد که هر کلاس نرخی دارای شرایط مخصوص به خود است. از آنجایی که در شرکت هواپیایی زاگرس پروازها با کلاس نرخی متنوعی ارائه می‌شود دست شما برای انتخاب بلیط کاملا باز است.
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
شما می‌توانید هنگام خرید بلیط، کلاس نرخی خود را متناسب با شرایط شخصی خود انتخاب کنید اما فراموش نکنید هر کلاس نرخی دارای قوانین مخصوص به خود می‌باشد که لازم است قبل از پرواز اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. این اطلاعات هنگام خرید بلیط درقسمتی ذکر شده است تا شما با آگاهی کامل اقدام به خرید بلیط خود کنید.
یکی از تفاوت‌های کلاس نرخی در بلیط‌ها می‌توان به نحوه استرداد هزینه بلیط اشاره کرد که در جدول زیر به طور کامل بر اساس نرخ‌های متفاوت آورده شده است.
لازم به ذکر است از آنجایی که کانتر پرواز ۳ دقیقه قبل بست می‌شود، مراجعه نکردن مسافر به بخش پذیرش، به منزله مسافر انصرافی می‌باشداز این رو بر اساس جدول زیر متحمل جریمه می‌باشد. در جپول زیر مقدار درصد ذکر شده، میزان جریمه می‌باشد که در واقع درصدی از هزینه بلیط خریداری شده می‌باشد.
لازم به ذکر است در صورت استرداد و عدم ابطال رزرو ، جریمه برابر ستون آخر جدول (اولین ستون از سمت چپ) فوق اعمال خواهد شد.
اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است