برای امکانات بیشتر، لطفا وارد حساب کاربری شوید

شرایط تورهای اقساطی سفرمارکت


استفاده از تورهای اقساطی کمک می‌کند تا مسافران و گردشگران، دیگر برای آغاز سفر خود نگران تامین نقدینگی نباشند. بلکه با یک وام سفر، آن هم با شرایط بسیار آسان، هزینه سفر خود را تامین کرده و سپس نسبت به بازپرداخت اقساط وام در بازه ۶ تا ۱۸ ماه اقدام کنند.

شرایط خرید تورهای اقساطی در سفرمارکت


برای خرید تورهای اقساطی سفرمارکت خیلی راحت، سریع و به صورت کاملا آنلاین می‌توانید اقدام کنید:
۱: در سفرمارکت ثبت نام کنید.
۲: تور مورد نظر خود را بدون محدودیت جستجو و انتخاب کنید.
۳: در دیجی‌پی، فرایند آنلاین و آسان دریافت اعتبار سفر را دنبال کرده و وام خود را دریافت کنید.
۴: در سفرمارکت و در زمان تکمیل فرایند خرید تور، گزینه پرداخت با اعتبار دیجی‌پی را انتخاب کرده و تور اقساطی خود را خریداری کنید.
برای مشاهده دقیق‌تر شرایط و چگونگی خرید تورهای اقساطی سفرمارکت، این لینک را دنبال کنید.

مزایای تورهای اقساطی سفرمارکت در یک نگاه


۱: همه تورها؛ بدون محدودیت: همه تورهایی که در سفرمارکت هستند را می‌توانید به صورت اقساطی خریداری کنید و هیچ محدودیتی در انتخاب تورها ندارید. پس اگر این پرسش برایتان پیش آمده که کدام تورها را می‌توانید اقساطی خریداری کنید، باید بدانید که «همه تورهای سفرمارکت» قابل خرید به صورت اقساطی هستند.
۲: دریافت آسان وام بدون نیاز به ضامن یا دسته‌چک: برای خرید تورهای اقساطی سفرمارکت، کافی است وام سفری متناسب با بودجه مورد نظرتان برای سفر از دیجی‌پی دریافت کنید و با اعتبار دریافت شده، تورتان را از سفرمارکت خریداری کنید. برای دریافت وام سفر، نیازی به ضامن ندارید و یا می‌توانید چک صیادی به نام خود یا اقوام درجه ۱ داشته باشید و اگر چک صیادی هم ندارید، می‌توانید از سفته الکترونیک استفاده کنید.
۳: بازپرداخت آسان، آنلاین و با کمترین کارمزد: بازپرداخت وام سفر را می‌توانید در اقساط ۶ تا ۱۸ ماهه و به صورت آنلاین انجام بدهید و یکی از کمترین نرخ‌های کارمزد در حوزه اعتبارات در ایران را پرداخت می‌کنید.
همین الان وام سفر رو دریافت و تور اقساطی خود را از سفرمارکت دریافت کنید.