search
menu

هتل Dedeman Palandoken Ski Lodge Hotel Erzurum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dedeman Palandoken Ski Lodge Hotel Erzurum
امکانات کلی هتل ددمان پالاندوکن اسکی لاج ارزروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ددمان پالاندوکن اسکی لاج ارزروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dedeman Palandoken Ski Lodge Hotel Erzurum


هتل چهار ستاره مجلل و لوکس ددمان پالاندوکن اسکی لاج ارزروم دارای برخی از بهترین پیست‌های اسکی در اروپا و همچنین محیطی راحت و آرام است که از فضای اصیل شهر ارزروم نشات می‌گیرد. این هتل چشم‌انداز وسیعی از ارزروم و دامنه‌های پایین‌تر کوه پالاندوکن دارد. ترکیبی از اسکی چالش برانگیز و مناظر زیبای کوهستان، یک تعطیلات هیجان انگیز را برای اسکی ایجاد می‌کند. این هتل با فضایی دنج، فعالیت‌های عالی پس از اسکی، مناظر زیبا و هوای مطبوع کوهستان، فرصتی عالی برای کسانی که به دنبال لذت بردن از طبیعت و آرامش خاطر هستند را فراهم می‌کند. اقامتگاه اسکی Dedeman Palandoken Ski Lodge Hotel Erzurum دسترسی آسان به فرودگاه ارزروم و مرکز شهر را فراهم می‌کند. موزه باستان شناسی ارزروم، قلعه ارزروم و مدرسه منار دوقلو از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ارزروم ترکیه می‌توانید با رزرو هتل ددمان پالاندوکن اسکی لاج اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل ددمان پالاندوکن اسکی لاج ارزروم


این اقامتگاه با موقعیت مکانی خوب و تیم حرفه‌ای نوید یک اقامت عالی را به میهمانان خود می‌دهد. این هتل که در منطقه ارزروم پالاندوکن واقع شده است، یک گزینه عالی برای میزبانی جلسات و کنفرانس‌ها است. هتل با نزدیکی به پیست‌های اسکی و خدمات تجاری حرفه‌ای خدمات با کیفیتی را به خانواده‌ها و افراد تجاری ارائه می‌دهد. بزرگترین فضای جلسه در مجموع ۶۱۰ متر مربع است و برای حداکثر ۱۲۰۰ شرکت کننده مناسب است. تمامی امکانات جلسه دارای پیشرفته ترین فناوری صوتی و تصویری، از جمله سیستم‌های پروژکتور، تلویزیون، پخش کننده دی وی دی، میکروفون‌های بی سیم و تجهیزات نورپردازی و صدا هستند. هشت سال تجربه رویدادهای ویژه و خدمات بی عیب و نقص، هتل Dedeman Palandoken Ski Lodge Hotel Erzurum را به مکانی ایده آل برای یک عروسی شیک معاصر با جدیدترین سبک‌ها و دکوراسیون‌های متمایز تبدیل کرده است. پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، انبار چمدان و سرویس اتاق از جمله خدماتی هستند که در هتل ددمان پالاندوکن اسکی لاج ارزروم ارائه می‌شوند. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی داشته باشند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. هتل دارای یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا، حمام عمومی و انواع ماساژها است. خدمات شامل ماساژ بافت عمیق، ماساژ با سنگ داغ، ماساژ ورزشی و ماساژ تایلندی است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل ددمان پالاندوکن اسکی لاج به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌هاس سرگرمی متعددی از جمله اسکی، موسیقی زنده و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی برای گذراندن اوقات فراغت در هتل Dedeman Palandoken Ski Lodge Hotel Erzurum در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Dedeman Palandoken Ski Lodge Hotel Erzurum عبارتند از:
• اتاق سوپریور
• اتاق لوکس
• سوئیت جونیور
هتل دارای ۶۶ اتاق با گاوصندوق و بطری آب رایگان است. تخت‌ها دارای ملافه‌های درجه یک هستند. تلویزیون‌های صفحه تخت ۱۹ ینچی دارای کانال‌های کابلی هستند. وای فای رایگان، تلفن و مینی‌بار نیز در اتاق‌ها وجود دارد. در هر واحد برای آسایش و راحتی میهمانان حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل Dedeman Palandoken Ski Lodge Hotel Erzurum بروید. غذای مخصوص کودک و غذاهای رژیمی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل ددمان پالاندوکن اسکی لاج ارزروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی ارزروم: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مدرسه یاقوتیه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مدرسه منار دوقلو: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه ارزروم: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است