search
menu

هتل Petunya Beach Resort Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Petunya Beach Resort Bodrum
امکانات کلی هتل پتونیا بیچ ریزورت
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پتونیا بیچ ریزورت بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Petunya Beach Resort Bodrum


هتل پتونیا بیچ ریزورت در چند قدیمی ساحل بدروم قرار دارد. بدروم شهر ساحلی کوچکی در حاشیه دریای اژه است. سواحل زیبا، طبیعت رویایی و انجام تفریحات آبی از مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما بدروم و سفر به این شهر جذاب است. Petunya Beach Resort با امتیازات ویژه‌ای که برای مهمانان فراهم می‌کند، انتخابی ایده‌آل برای اقامت به شمار می‌رود. این هتل ۴ ستاره دارای تمام شرایط لازم برای یک سفر تفریحی هیجان‌انگیز است. نزدیکی به جاذبه‌های بدروم مانند قلعه بدروم از امتیازات دیگر پتونیا بیچ ریزورت است. با اقامت در این هتل تعطیلات جذابی پیش رو خواهید داشت. پتونیا بیچ ریزورت بودروم بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است. خواندن اطلاعات هتل پتونیا بیچ ریزورت و دیگر هتل‌های بدروم به شما در انتخاب گزینه مناسب کمک خواهد کرد.

امکانات کلی هتل پتونیا بیچ ریزورت


امکانات و خدمات متنوعی در هتل پتونیا بیچ ریزورت برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان در مناطق عمومی هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل قرار دارد. از امکانات دیگر می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، چک‌این/اوت سریع، فکس و فتوکپی اشاره کرد. تیم حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. پتونیا بیچ ریزورت بدروم پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت افراد بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. خدمات نگهداری از کودکان و زمین‌بازی مخصوص، پتونیا بیچ ریزورت را به گزینه‌ای محبوب برای خانواده‌ها تبدیل کرده است. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید به راحتی در سرتاسر بدروم گردش کرده و از تمام جاهای دیدنی بودروم بازدید نمایید. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، لاندری و خشک‌شویی برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه‌های بین‌المللی جزیره کوس و میلاس بدروم به ترتیب در ۳۳ و ۳۸ کیلومتری هتل قرار دارند و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. ورود حیوانات خانگی به هتل Petunya Beach Resort Bodrum ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل پتونیا بیچ ریزورت بودروم دارای ۲۵۱ واحد اقامتی زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل یا تویین، اتاق خانواده (سه نفره) و اتاق خانواده بزرگ (چهار نفره) است. تمام واحدهای اقامتی این هتل با اثاث مدرن چیده شده‌اند؛ رنگ‌های پاستلی آرامش و روشنی به محیط بخشیده‌اند. در همه‌ی اتاق‌ها مینی‌بار و تلویزیون صفحه تخت وجود دارد. از امکانات دیگر می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز، تلفن، حمام خصوصی، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت تخت و گهواره اضافه ندارند و لازم است قبل از رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی هتل


مهم‌ترین امتیاز اقامت در هتل پتونیا بیچ ریزورت برخورداری از ساحل خصوصی است. انتخاب این هتل، سفر شما را سرشار از آرامش بی‌پایان دریا خواهد کرد. اگر هوس آب‌تنی کرده‌اید سری به استخر روباز هتل بزنید. مرکز اسپا گزینه مناسبی برای تجدید انرژی است، این مرکز دارای سونا و حمام است و خدماتی نظیر ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. امکانات تفریحی دیگری هم برای مهمانان تدارک دیده شده است. باشگاه ورزشی، اتاق بازی، دارت، تنیس و قایقرانی از امکانات تفریحی این مجموعه به شمار می‌روند. باغ زیبای هتل مناسب برای قدم‌زدن و هم‌صحبتی با هم‌سفران است.

رستوران هتل


صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل سرو می‌شوند. البته این هتل ارائه دهنده خدمات روم سرویس در ساعات مشخصی است و می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. غذاهای محلی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شوند. در صورت درخواست منوی غذاهای رژیمی نیز به مهمانان ارائه می‌شود. برای میان وعده سری به اسنک‌بار هتل بزنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل پتونیا بیچ ریزورت بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل یاهسی: ۱۰ متر
فاصله از ساحل بیتز: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله از مرکز خرید میدتاون: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله از آسیاب‌های بادی بدروم: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله از شهر تاریخی پداسا: ۶٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است