search
menu

هتل Paradise Garden Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Paradise Garden Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل پارادیس گاردن بودروم
امکانات تفریحی هتل
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارادیس گاردن بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Paradise Garden Hotel Bodrum


هتل ۳ ستاره پارادیس گاردن واقع در نزدیکی ساحل، در مرکز شهر بودروم است. بودروم مقصدی پررونق هم برای مسافران و هم برای کسانی است که به دنبال مهاجرت و زندگی دائم در خارج از کشور هستند. این شهر همچنین دروازه‌ای برای شهرهای ساحلی و استراحتگاه‌های مجاور است. زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل بودروم و ساحل کمل مشاهده کرد. این شهر دارای خلیج‌های دوقلو با چشم‌انداز قلعه بودروم است. موزه دریایی بودروم و پارک آبی بودروم ددمن نیز ارزش بازدید دارند. از نقاط محبوب در نزدیکی هتل پارادیس گاردن می‌توان به قلعه بودروم، باشگاه قایق بادبانی، مارینا بودروم و برج فرانسوی اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه میلاس بودروم است که در ۳۲ کیلومتری محل اقامت قرار گرفته است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه در این هتل ارائه می‌شود. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی از طریق تور‌های گردشگری و سفر به بودروم ترکیه را داشته باشید، هتل Paradise Garden Hotel Bodrum با ارائه امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل پارادیس گاردن بودروم


این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، باغ، میز تور، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان است. همچنین این هتل با داشتن اتاق‌های خانوادگی، باربیکیو نیز برای میهمانان فراهم می‌کند. کرایه دوچرخه و کرایه ماشین در هتل موجود است. این هتل یک تراس آفتابگیر ارائه می‌دهد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ با ارائه هزینه اضافی استفاده کنند. یکی از مزایای این هتل این است که منعی برای آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل وجود ندارد. هتل پارادیس گاردن بودروم دارای محیطی تمیز و با سلیقه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. وای فای رایگان نیز در لابی، مکان‌های عمومی و اتاق‌ها در دسترس است. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی ممنوع است به همین منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش نشانی نیز برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی در دسترس است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شوند. کارکنان هتل Paradise Garden Hotel Bodrum به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی خود یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در بودروم به شمار می‌آید. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


این منطقه برای دوچرخه سواری و ماهیگیری محبوب است. همچنین روش‌های سرگرمی زیادی از جمله تورهای پیاده روی، غواصی، قایق رانی، دارت و شرکت در کلاس‌هایی که درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود، برای گذراندن اوقات فراغت در هتل Paradise Garden Hotel Bodrum وجود دارد. برای کودکان نیز پازل و انواع بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

امکانات اتاق‌های هتل


این هتل ۱۳ اتاق دنج و راحت را برای آسایش میهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل پارادیس گاردن بودروم دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تخت، مبل، وای فای رایگان وسیستم تهویه مطبوع هستند. همچنین اتاق‌ها شامل ملحفه تمیز و حوله هستند. قبل از رزرو اتاق توجه داشته باشید که اتاق‌ها هیچ گونه ظرفیتی برای تخت اضافی ندارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش بوده و دارای لوازم بهداشتی رایگان است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هتل پارادیس گاردن بودروم فاقد رستوران است. میهمانان اقامتگاه می‌توانند هر روز از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. در بار هتل نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل پارادیس گاردن بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آکان: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل خلیج بارداکچی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل گومبت: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل بیتز: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پلاژ مور: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است