search
menu

هتل Avantgarde Hotel Yalikavak Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avantgarde Hotel Yalikavak Bodrum
امکانات کلی هتل آوانتگارد یالی کاواک بودروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوانتگارد یالی کاواک بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avantgarde Hotel Yalikavak Bodrum


هتل ۵ ستاره آوانتگارد یالی کاواک بدروم که از سال ۲۰۱۲ در خدمت میهمانان بوده است، در خلیج Kdür، در یک منطقه بکر از دریای اژه واقع شده است. شبه جزیره بدروم تا کنون یکی از محبوب ترین مقاصد مسافرتی برای قایقرانان و گردشگران از سراسر جهان است. بودروم با نام «مروارید دریای اژه» با آب‌های شفاف، خلیج‌های خلوت برای قایق‌های تفریحی، کوه‌های سرسبز، مناظر تاریخی، رویدادها و اجراهای فرهنگی، امکانات چشمگیر هتل و فرصت‌های شگفت انگیز مقصد مناسبی برای سفر است. مرکز شهر بودروم، با بارها، کافه ها و مغازه‌های پر جنب و جوش، تنها ۲۰ کیلومتر با هتل آوانتگارد یالی کاواک فاصله دارد. علیرغم قرار گرفتن در خلیج خصوصی خلوت، میهمانان هتل Avantgarde Hotel Yalikavak Bodrum در مارینای جدید و مدرن یالی کاواک حضور دارند که میزبان رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه بین المللی مشهور، کافه‌های معروف ترکی، رستوران‌های غذاهای دریایی و فروشگاه‌های مارک‌های معروف محلی و خارجی است. همچنین این هتل مکان مناسبی را برای همه نوع رویداد، از مراسم عروسی و مراسم نامزدی گرفته تا تولدها، شام‌های جشن و سالگردها ارائه می‌دهد. دسترسی آسان از این هتل به جاذبه‌های گردشگری بدروم از جمله ساحل دودو، موزه باستان شناسی زیر آب بودروم و قلعه سنت پیتر باعث جلب توجه گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. فرودگاه میلاس بدروم در فاصله ۵۳.۸ کیلومتری هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بودروم، هتل آوانتگارد یالی کاواک گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل آوانتگارد یالی کاواک بودروم


شما می‌توانید با اقامت در هتلAvantgarde Hotel Yalikavak Bodrum در مرکز تناسب اندام تمرین کنید و در حمام ترکی، سونا و اتاق‌های ماساژ استراحت کنید یا با رفتن به مرکز اسپای هتل استراحتی به بدن خود دهید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به داشتن رستوران، بار، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، دو استخر روباز و استخر کودکان اشاره کرد. فروشگاه هدیه، اتاق چمدان، دربان، میز تور و کرایه ماشین در دسترس است.
خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق و خدمات پذیرش ۲۴ ساعته نیز ارائه می‌شود. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اینترنت وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها و لابی در دسترس است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل آوانتگارد یالی کاواک به طور رایگان استفاده کنند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. همچنین با سپردن پول و اشیای قیمتی خود به صندوق امانات هتل می توانید با خیالی آسوده به تفریح و گردش بپردازید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل ممنوع است. باغ وسیع سبز همراه با چشم انداز پانوراما از دریا بر زیبایی هر چه بیشتر هتل افزوده است. کارکنان مجرب این هتل می‌توانند خدمات خود را به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی ارائه دهند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی از جمله دوچرخه سواری و کتابخانه برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان گرامی در هتل Avantgarde Hotel Yalikavak Bodrum در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید در صندلی‌های آفتاب ساحل دراز کشیده و استراحت کنید. کودکان نیز می‌توانند در باشگاه کودکان بازی کنند یا کانال‌های تلویزیونی کودکان را تماشا کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Avantgarde Hotel Yalikavak Bodrum عبارتند از: اتاق لوکس با منظره باغ و سوئیت کینگ با چشم انداز دریا. اتاق‌های Deluxe Garden View در هتل یالی کاواک ۳۰ متر مربع مساحت دارند و می‌توانند حداکثر سه نفر را در خود جای دهند. اتاق‌های Sea King Suite منظره‌ای خیره کننده از دریای اژه را ارائه می‌دهند و می‌توانند تا ۴ میهمان را در خود جای دهند. تمام ۲۳ اتاق جادار و زیبا با وسعت ۵۰ متر مربع دارای تراس با دسترسی به استخر یا بالکن هستند. هر کدام از اتاق‌ها با رنگ‌های ملایم و روشن، کف مرمر، نور ملایم و آثار هنری شیک معاصر تزئین شده‌اند. هتل آوانتگارد یالی کاواک بودروم در کل دارای ۳۱ اتاق مدرن و شیک با تهویه مطبوع است. هر اتاق دارای مینی بار، گاوصندوق الکترونیکی به اندازه لپ تاپ، تلویزیون ال سی دی، آباژور، میز، تجهیزات تهیه قهوه و چای و تلفن است. در هر اتاق حمام خصوصی با دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. همه اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل آوانتگارد یالی کاواک بدروم گزینه های منوی آلاکارت را سرو می‌کند. صبحانه به صورت بوفه ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند نوشیدنی‌های گوارا را از ساحل بار یا لابی بار دریافت کنند و از آب میوه‌های تازه فشرده شده از ویتامین بار لذت ببرند.

فاصله هتل آوانتگارد یالی کاواک بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی یالی کاواک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پلاژ کودور هالک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بدروم آکوالند: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است