search
menu

هتل Ramada by Wyndham Seoul Dongdaemun

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada by Wyndham Seoul Dongdaemun
امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا بای ویندهام سئول دانگ دامون
اتاق‌ها و امکانات آنها
فاصله هتل رامادا بای ویندهام سئول دانگ دامون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada by Wyndham Seoul Dongdaemun


هتل رامادا بای ویندهام سئول دانگ دامون با ارائه اقامتی مجهز به تمام وسایل مورد نیاز و همچنین دسترسی آسان به اماکن تاریخی و فرهنگی شهر سئول، لحظات ماندگاری را برای مهمانان تدارک دیده است. این اقامتگاه ۱۲ طبقه‌ای، به لطف داشتن اینترنت رایگان و سایر مواردِ از این دست که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، ویژگی‌های یک مقصد مناسب در طول سفر به کشور کره جنوبی و شهر سئول را فراهم کرده است. اتاق‌های Ramada by Wyndham Seoul Dongdaemun با طراحی‌های شیک و تجهیزات امروزی آرایش شده است. در رامادا بای ویندهام سئول دانگ دامون هیچ محدودیت سنی برای ورود مهمانان وجود ندارد و تمامی افراد از گروه‌های سنی مختلف مورد استقبال قرار می‌گیرند. یکی از دلایل مهم و اساسی برای خرید بلیط هواپیما سئول و رزرو اتاق در هتل Ramada by Wyndham Seoul Dongdaemun، موقعیت مکانی بی نظیر آن است که پیش‌تر هم ذکر شد و به هیچ وجه قابل چشم پوشی و انکار نیست. این هتل چهار ستاره با موزه دیوار شهر سئول تنها ۹۵۰ متر فاصله دارد، که حتی نیازی مبنی بر استفاده از وسیله نقلیه برای رسیدن به این جاذبه فرهنگی و تاریخی حس نمی‌شود. علاوه بر آن، هتل رامادا بای ویندهام سئول دانگ دامون با کاخ زیبای چانگ دیوک کونگ ۱/۶ کیلومتر فاصله دارد و طبیعتا دیدن آن خالی از لطف نیست. همچنین، فاصله ۱/۳ کیلومتری با موزه ملی کره از دیگر شواهد فاصله مکانی ایده آل این اقامتگاه محسوب می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا بای ویندهام سئول دانگ دامون


همانند اکثر هتل‌های مدرن جهان، در Ramada by Wyndham Seoul Dongdaemun نیز دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان وجود دارد و مهمانان می‌توانند به انجام فعالیت‌های مرتبط با اینترنت بپردازند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های هتل رامادا بای ویندهام سئول دانگ دامون سرویس دهی ۲۴ ساعته کارکنان این مجموعه است. امکان تبدیل ارز در این اقامتگاه فراهم است و مهمانان در هر ساعتی از شبانه روز قادر به انجام این مهم خواهند بود. در صورتی که سفر شما کاری است، می‌توانید در بهترین شرایط و امکانات، یک قرار کاری در داخل هتل داشته باشید. در همین راستا، دستگاه فکس و فتوکپی نیز وجود دارد و نیازی مبنی بر خارج شدن برای انجام امور مرتبط از هتل دیده نمی‌شود. لازم به ذکر است که این امر با پرداخت هزینه‌ای جدا میسر می‌شود. نکته حائز اهمیت در رابطه با کارکنان این مجموعه، توانایی برقراری ارتباط آنان با مهمانان به چهار زبان بین المللی است که عبارتند از: انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی. همچنین، نظافت روزانه اتاق‌ها از دیگر نکات مثبت درباره Ramada by Wyndham Dongdaemun است. فارغ از خدمات رسانی پیشرفته و منظم، این اقامتگاه امکانات مناسبی نیز دارد. به منظور ایجاد امنیت برای مهمانان از نظر مالی و همچنین نگهداری وسایل ارزشمند، صندوق امانت قرار داده شده است و شما می‌توانید با خیالی آسوده از سفر خود در شهر سئول و رامادا بای ویندهام دانگ دامون سئول لذت ببرید. علاوه بر آن، با توجه به مهیا بودن شرایط لازم همچون آسانسور، توالت فرنگی با دستگیره توانبخشی و غیره برای کسانی که دارای محدودیت جسمانی هستند، همه‌ی افراد می‌توانند با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو اتاق از خدمات این اقامتگاه بهره ببرند.

اتاق‌ها و امکانات آنها


اگر بگوییم اتاق‌های شیک با ویو زیبا به ارزش این هتل اضافه کرده‌اند، اغراق نکرده‌ایم. به منظور ایجاد تفریح و سرگرمی، تلویزیون ۴۲ اینچ به همراه کانال‌های کابلی قرار داده شده است تا مهمانان به تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود بپردازند. میزی در داخل اتاق قرار دارد که غالبا برای کار یا مطالعه از آن استفاده می‌شود. در مورد اینترنت بی‌سیم رایگان و پر سرعت که پیش‌‌تر هم ذکر شد، باید گفت که در داخل اتاق‌ها نیز قابل دسترسی است. علاوه بر آن، روزنامه رایگان هم در تایم مشخصی به دست مهمانان می‌رسد تا امکانات رایگان موجود در اتاق‌ها بیشتر شود. سیستم تهویه مطبوع، چای یا قهوه ساز و همچنین، اتو به همراه میز مخصوص در داخل اتاق‌ها وجود دارند و به سادگی می‌توان از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است، حمام اختصاصی با حوله و دوش دستی نیز در تمام ۱۹۷ اتاق این اقامتگاه تعبیه شده است.

فاصله هتل رامادا بای ویندهام سئول دانگ دامون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دیوار شهر سئول: ۹۵۰ متر
فاصله تا موزه تئاتر ملی کره جنوبی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ چانگ دیوک کونگ: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کوه نامسان: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است