search
menu

هتل Lotte City Gimpo Airport Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lotte City Gimpo Airport Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل لوت سیتی جیمپو ایرپورت سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لوت سیتی جیمپو ایرپورت سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Lotte City Gimpo Airport Seoul


سئول پایتخت کره‌جنوبی و امروزه جزو شهرهای محبوب برای سفر و گذراندن تعطیلات است. سئول به ویژه برای نسل جوان شهر بسیار جذابی خواهد بود چون گوشه گوشه شهر پر از امکانات، لباس‌ها و وسیله‌های مد روز است. به عبارتی این شهر پا به پای آخرین ترند روز پیش می‌رود و در این مورد بسیار منعطف و تطبیق پذیر است. شاید همین یکی از عوامل حضور دانشجویان بین‌المللی نسبتا زیاد در این کشور باشد. اگر سئول توانسته توجه شما را هم به خود جلب کند پس حتما به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان این شهر هستید اما مهم‌تر از تهیه بلیط هواپیما، پیدا کردن اقامتگاهی مناسب در این شهر است. هتل‌های فراوانی در سئول هستند اما اگر به دنبال هتلی با هزینه مناسب و نزدیک به مراکز خرید هستید، هتل لوت سیتی جیمپو ایرپورت می‌تواند یکی از گزینه‌های اقامتی‌تان باشد. این هتل در منطقه گانگسئو قرار گرفته و به مرکز خرید لوت چسبیده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لوت سیتی جیمپو ایرپورت سئول


هتل لوت سیتی کارکنانی خوش برخوردی دارد که آماده کمک و راهنمایی مهمانان هستند تا اقامت راحت و خوشی را در هتل تجربه کنند. پاکیزگی و نظافت برای هتل از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل علاوه بر رعایت اصول بهداشتی کرونا، نظافت را به صورت روزانه در هتل انجام می‌دهند. بخش رختشوی‌خانه هتل دارای ماشین لباسشویی و فاقد خدمه و به صورت سکه‌ای است یعنی باید خودتان لباس‌هایتان را در ماشین لباسشویی گذاشته و مواد شوینده را نیز در دستگاه بریزید.
پذیرش لوت سیتی ۲۴ ساعته‌ است و کارکنانش تلاش می‌کنند تحویل اتاق‌ها را بدون معطلی انجام دهند اما در صورتی که در تحویل اتاق کمی معطل شدید، می‌توانید از دیگر خدمات هتل مانند اتاق چمدان و صندوق امانات استفاده کنید. برای دریافت خدمات تبدیل ارز نیز لازم نیست از هتل خارج شوید، می‌توانید این خدمات را از بخش پذیرش هتل دریافت کنید. اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما سئول شغلی و کاری است می‌توانید از خدمات دریافت رسید/ صورتحساب استفاده کنید. بعلاوه در مرکز تجاری هتل می‌توانید از خدماتی مانند دستگاه فکس و فتوکپی، کامپیوتر و نیز امکانات برگزاری جلسه و میتینگ‌ها استفاده کنید.
برای مهمانان سالمند و توان‌یاب هتل خدماتی مانند اتاق‌های قابل دسترس با ویلچر، آسانسور و رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته شده است. سیگار کشیدن در هتل ممنوع است به همین دلیل هتل علاوه بر اتاق‌های بدون سیگار، راهروهایی بدون سیگار نیز دارد. خدمات بیدارباش، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و چک این/ چک اوت خصوصی از دیگر خدمات و امکاناتی است که توسط هتل لوت سیتی جیمپو ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌هایی شیک و مدرن با تخت‌خواب‌های خوش‌خواب و راحتی است که توانسته رضایت مهمانان را در طول اقامت جلب کند. اتاق‌های هتل بدون سیگار هستند و خدماتی مانند خدمات بیدارباش در صورت درخواست ارائه خواهد شد. انواع اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های دلوکس دابل، سوییت پرمییر دابل با چشم‌انداز فرودگاه و اتاق‌های دلوکس خانواده. مهمانان می‌توانند مطابق با نیاز خود اتاق مورد نظرشان را انتخاب و اقامت خود در این هتل را آغاز کنند.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و برای آسایش بیشتر یخچال و کتری برقی نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها نیز تلویزیون ۴۰ اینچی صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی وجود دارد تا بتوانید برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کنید. تمامی اتاق‌ها مجهز به دوش و سرویس بهداشتی آن‌ها مجهز به حوله، حوله تن‌پوش، مسواک و خمیردندان، شامپو، صابون، سشوار و شانه هستند. برخی از اتاق‌ها دارای حمام خصوصی هم هستند. مهمانان در اتاق‌های خود امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل دارای فضای پیک نیک و باشگاهی مجهز است که بد نیست در طول اقامتتان از این امکانات استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران سی- کافه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح صبحانه‌ای مقوی به سبک آسیایی و غربی را برای مهمانان هتل سرو می‌کند. انواع رستوران‌های بین‌المللی و کره‌ای نیز در اطراف هتل هستند که در صورت تمایل می‌توانید سری به آن‌ها بزنید.

فاصله هتل لوت سیتی جیمپو ایرپورت سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید لوت: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک اکولوژیکی گانگسئو مارش: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه هائنگجو: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه یونگدئونگپو: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۱۶.۳۰ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۱۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است