search
menu

هتل A First Midcity Myeongdong

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AFIRST/ Midcity Myeongdong
امکانات و خدمات عمومی هتل ا فرست میدسیتی میئونگدنگ
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ا فرست میئونگدنگ میدسیتی سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل AFIRST/ Midcity Myeongdong


هتل ا فرست میئونگدنگ که با نام میدسیتی هم شناخته می‌شود یکی از هتل‌های میان‌رده در سئول است که با موقعیت خوب و امکاناتی مناسب توانسته رضایت مهمانانش را کسب کند و جزو هتل‌های خاطره انگیز آنان باشد. aFIRST Hotel Myeongdong جزو هتل‌های مرکز شهر سئول است و این یعنی دسترسی بسیار آسان به تمام جاذبه‌ها و مراکز خرید سئول. هرچند که این هتل توانسته راه خود را به قلب مسافران سئول باز کند و جزو هتل‌های محبوب گردشگران شود اما بد نیست به جای رزرو هتل نگاهی به امکانات و خدمات آن داشته باشید تا با خیالی آسوده بتوانید خرید بلیط هواپیما ارزان و هتل خود را ثبت کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ا فرست میدسیتی میئونگدنگ


هر تلاش و کوششی حتی کوچک، در این هتل در راستای ایجاد اقامتگاهی آرام و پرآسایش برای مهمانان است. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما به سئول را دارند قطعا به دنبال هتلی خواهند بود که علاوه بر امکانات خوب، موقعیت مناسبی هم داشته باشد و Hotel Midcity Myeongdong مجموعه‌ای از این دو است. سیستم تهویه مطبوع، راهروهای بدون سیگار، خدمات بیدارباش، فضای لانژ/ تلویزیون و سیستم گرمایشی بخشی از تلاش‌های این هتل برای آسایش و رفاه مهمانانش است. اگر در فصل گرما به سئول سفر می‌کنید حتما نگران پشه‌ها خواهید بود اما نگران نباشید چون هتل دارای پشه‌بند است تا مهمانانش از دست پشه‌ها در امان باشند. خدمات نظافت در هتل به صورت روزانه انجام می‌شود تا محیط اطراف و اتاق‌ها همواره پاکیزه و مرتب باشند.
بخش پذیرش هتل نیز خدمات مختلفی مانند چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و خدمات کانسیرج را ارائه می‌دهد. کارکنان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالند و خدمات اتاق چمدان را نیز ارائه می‌دهند. صندوق امانات و اینترنت رایگان دیگر خدماتی هستند که با اقامت در هتل میدسیتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.
هتل AFIRST/ Midcity Myeongdong برای مهمانان توان‌یاب و سالمند نیز خدماتی مانند زنگ اورژانس در حمام، سرویس‌های بهداشتی با دستگیره و اتاق‌های قابل دسترسی با ویلچر در نظر گرفته است. طبقات بالایی هتل با آسانسور قابل دسترس خواهند بود اما بد نیست هنگام رزرو اتاق، مسئله ویلچر را مطرح و از قابل دسترس بودن اتاق مطمئن شوید.

اتاق‌های هتل


هتل دارای ۱۴۰ واحد اقامتی شیک و مدرن است با طراحی داخلی بسیار زیبا است که اقامت را برای مهمانان دلپذیرتر می‌کند. اتاق‌های کوادروپل خانواده، اتاق‌های دلوکس تویین، اتاق‌های استاندارد دابل و اتاق‌های تریپل انواع اتاق‌های این هتل هستند.

امکانات اتاق‌های هتل


در هریک از واحدهای اقامتی این هتل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و کتری برقی قرار داده شده است. برای امنیت، در اتاق‌ها صندوق امانات کوچکی نیز تعبیه شده تا حافظ اشیاء و وسیله‌های گران‌بها و ارزشمندتان باشد. میزتحریر و یخچال نیز در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. کف همه اتاق‌ها موکت شده و سیستم تهویه مطبوع در همه اتاق‌ها تعبیه شده است. در سرویس بهداشتی اتاق‌ها نیز امکاناتی مانند حوله تن‌پوش، سشوار، بیده و لوازم بهداشتی رایگان را مشاهده خواهید کرد. مهمانان در اتاق‌های هتل نیز به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هتل خدمات سرگرمی چندانی ندارد اما اگر می‌خواهید برنامه ورزشی‌تان را در سفر هم ادامه دهید می‌توانید از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل تنها وعده غذایی صبحانه را در اختیار مهمانان است و برای وعده‌های نهار و شام باید به رستوران‌ها و غذاخوری‌های اطراف هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل ا فرست میئونگدنگ میدسیتی سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه گراوین سئول: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پل گوانگتانگیو: ۰.۲ کلیومتر
فاصله تا معبد جاگییسا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است