search
menu

هتل The Westin Langkawi Resort & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Westin Langkawi Resort & Spa
رستوران های هتل وستین ریزورت و اسپا لنکاوی
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل وستین ریزورت و اسپا لنکاوی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Westin Langkawi Resort & Spa


هتل وستین ریزورت و اسپا لنکاوی از هتل های ۵ ستاره این جزیره زیبا و دوست داشتنی است که با ارائه خدمات و امکانات با کیفیت پذیرایی شاهانه ای از مهمانان خود می کند. لنکاوی تنها یک جزیره نیست بلکه مقصدی محبوب در قلب مالزی است که تنها یک بار بازدید از آن کافیست تا به مقصد همیشگی تان برای خرید بلیط هواپیما تبدیل شود. اقامتگاه ها و هتل های فراوانی در لنکاوی وجود دارند اما اگر به دنبال امکانات فراوان و اقامتی به یاد ماندنی هستید هتل وستین ریزورت و اسپا لنکاوی گزینه مناسبی برای اقامت است. این هتل رده بالا دارای ۴ استخر روباز و ۶ رستوران بوده و نزدیک یکی از زیباترین سواحل لنکاوی قرار گرفته است.

رستوران های هتل وستین ریزورت و اسپا لنکاوی


هتل وستین چندین رستوران دارد که هرکدام از آن ها نوع متفاوتی از غذاها را طبخ می کنند. اگر هوس غذاهای دریایی دارید سری به رستوران تاید بزنید. این رستوران در دو وعده غذایی نهار و شام با غذاهای دریایی و بین الملل خود آماده پذیرایی از مهمانان است. در سمت دیگر هتل The Westin Langkawi Resort & Spa رستوران سیزنال تست با تهیه مواد اولیه تازه انواع غذاهای سالم و مغذی را برای مهمانان تدارک دیده است. می خواهید گلویی تازه کنید؟ بریز لانژ و اسپلس با مجموعه ای از نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه منتظر شما هستند. در صورت تمایل می توانید با هماهنگی از خدمات شام خصوصی هم استفاده کنید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل The Westin Resort & Spa Langkawi اتاق ها و سوئیت های فراوانی داشته و دست مهمانان در انتخاب نوع اتاق را باز گذاشته است. تفاوت اصلی اتاق های این هتل لوکس در چشم انداز پیش روی آن هاست. برخی از اتاق ها مانند اتاق پرمیوم دارای بالکن بوده و پنجره هایی رو به باغ دارد در حالی که پنجره های سوئیت سوپریور آن رو به دریا باز می شوند. برخی از ویلاهای هتل هم علاوه بر این که نزدیک ساحل قرار دارند، دارای استخر اختصاصی هستند. گذشته از این تفاوت ها بسیاری از امکانات داخل اتاق ها با یکدیگر مشابه است. در همه اتاق ها تلویزیون پلاسما و مینی بار قرار گرفته و خدماتی مانند تمیز کاری و آماده کردن اتاق برای خواب ارائه می شود. حمام خصوصی داخل اتاق ها مجهز به دوش بارانی و لوازم بهداشتی لوکس اند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


هتل وستین چندین استخر با امکاناتی مانند حوله ها و چترهای آفتابگیر دارد که در طول سال میزبان مهمانان هستند. البته برای کودکان نیز ۲ استخر مخصوص آن ها در نظر گرفته شده است. کارکنان بخش خدمات تور هتل آماده اند تا در ثبت نام در تورهایی مانند تور دوچرخه سواری کمکتان کنند. هر صبح کلاس های یوگا مهمانان را برای روزی پر نشاط آماده می کنند در حالی که کودکان در تور و برنامه مخصوص خود به گشت و گذار و تفریح در ساحل مشغول اند. اگر طعم غذاهای لنکاوی به مذاقتان خوش آمده، با شرکت در کلاس های آشپزی می توانید نحوه پخت غذاها را یاد بگیرید. تورهای کوه پیمایی، اسب سواری، موج سواری، کانوسواری و زمین تنیس از دیگر امکانات ورزشی و تفریحی هتل هستند. اما اگر اهل فعالیت های ورزشی نیستید برای شما اجرای زنده موسیقی، سالن اسپا، سونا و خدمات ماساژ در نظر گرفته شده است.

امکانات و خدمات کلی هتل


جاهای دیدنی لنکاوی به قدری زیبا و تماشایی اند که هر گردشگری حداقل برای یک بار بلیط هواپیما خارجی می خرد تا سری به این جزیره بزند. طبیعی است که با وجود گردشگران زیاد صف طولانی از تهیه بلیط برای جاذبه های لنکاوی به وجود خواهد آمد؛ اما اگر در هتل The Westin Resort & Spa Langkawi اقامت داشته باشید کارکنان بخش کانسیرج هتل دردسر صف های طولانی را از شما دور کرده و تنها با چند زنگ بلیط مورد نظر شما را تهیه خواهند کرد. خدمات پرستاری از کودک، خدمات اتاق، اتاق های بدون سیگار، پارکینگ و اینترنت رایگان، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته تنها بخشی از خدمات و امکانات این هتل هستند.

فاصله هتل وستین ریزورت و اسپا لنکاوی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان عقاب: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا کارخانه کریستال لنکاوی: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک طبیعی سونگی کلیم: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بهشت پرندگان لنکاوی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد ماشوری: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا بندر تلاگا: ۱۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است