search
menu

هتل The St. Regis Hotel Langkawi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The St. Regis Hotel Langkawi
امکانات کلی هتل اس تی رجیس لنکاوی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اس تی رجیس لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The St. Regis Hotel Langkawi


هتل پنج ستاره مجلل و بسیار لوکس اس تی رجیس لنکاوی در انتهای جنوبی جزیره معروف به «جواهر کداه» قرار دارد. این هتل با استراحتگاه‌های مجلل احاطه‌ شده توسط جنگل‌های بارانی سرسبز، دارای یک ساحل خصوصی و یک استخر روباز مشرف به دریای آندامان است. اقامت در این هتل دسترسی آسان به شهر پر جنب و جوش و تمام شگفتی‌های آن را تضمین می‌کند. آبشار هفت چاه، موزه سه بعدی هنر در بهشت و تله کابین لنکاوی از جاذبه‌های گردشگری لنکاوی هستند که ۳۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. اسکله Kuah در ۲.۷ کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی لنکاوی ۱۵.۳ کیلومتر با این استراحتگاه فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به لنکاوی با اقامت در هتل The St. Regis Hotel Langkawi سفر بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل اس تی رجیس لنکاوی


اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. پذیرش هتل سنت رجیس لنکاوی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از ورود به هتل رزرو کرد. در لنکاوی می‌تواند با خدمات تاکسی، کرایه اتومبیل و خدمات شاتل به گشت و گذار بپردازید. پارکینگ به صورت رایگان برای میهمانان در نظر گرفته شده است. تورهای هتل می‌توانند به شما در رزرو بلیط جاهای دیدنی کمک کنند. هنگام اقامت در این هتل فوق العاده، یک شومینه جذاب و دنج در محل شما را در روزها و شب‌های سرد گرم نگه می‌دارد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح نیز می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. همچنین می‌توانید اقلام کوچک مسافرتی و اقلام مختلف را در فروشگاه‌های رفاهی بدون نیاز به خروج از هتل تهیه کنید. خدمات دربان، سرویس اتاق، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی از دیگر خدماتی هستند که در هتل The St. Regis Hotel Langkawi ارائه می‌شوند. علاقمندان به ورزش می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام هتل بهره‌مند شوند. ۲ استخر روباز نیز در هتل وجود دارد. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. درمان‌های پوستی، مانیکور، پدیکور و خدمات آرایشی نیز در هتل ارائه می‌شوند. همچنین می‌توانید از درمان‌های آبگرم لذت ببرید. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی داشته باشند. دسترسی به طبقات بالاتر با آسانسور امکان‌پذیر است. پرسنل کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تخته دارت هتل، میز پینگ پنگ، اتاق یوگا، زمین تنیس و مسیرهای پیاده روی با گروه مسافرتی خود یا سایر میهمانان رقابت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل The St. Regis Hotel Langkawi عبارتند از:
• سوئیت دارای دو تخت دبل
• سوئیت پانورامیک با چشم‌انداز دریا
• سوئیت پنت هاوس با چشم‌انداز دریا
• سوئیت آستور با چشم‌انداز دریا
• ویلای یک خوابه با چشم‌انداز دریا
• ویلای چهار خوابه با چشم‌انداز دریا
• اتاق میهمان با چشم‌انداز دریا
• اتاق میهمان با چشم‌انداز دریای آندمان
• سوئیت رجیس
• اتاق خانوادگی
هتل سنت رجیس لنکاوی در میان طبیعت جنگل‌های بارانی با قدمت چند صد ساله و دریای درخشان آندامان، بهترین تجربه استراحتگاه ساحلی را با ۸۵ سوئیت و ۴ ویلای روی آب ارائه می‌کند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای بالکن خصوصی و فضای نشیمن بزرگ هستند و به زیبایی مبله شده‌اند. واحدها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی و وای فای رایگان هستند. حمام اختصاصی مرمرین شامل دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی درجه یک است. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای با آشپزخانه اوپن در L'Orangerie در دسترس است، در حالی که می توانید از غذاخوری روی آب در Kayu Puti لذت ببرید. محصولات پخته شده و قهوه در The Drawing Room و Gourmand Deli قرار دارند. غذاهای رژیمی، غذای مخصوص کودک، میوه و شیرینی نیز در صورت درخواست در هتل The St. Regis Hotel Langkawi در دسترس هستند.

فاصله هتل اس تی رجیس لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله Kuah: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک طبیعی سانگای گلیم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ماکام ماهسوری: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا دهکده ایر هنگات: ۱۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است