search
menu

هتل The Danna Langkawi Luxury Resort & Beach Villas

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Danna Langkawi Luxury Resort & Beach Villas
امکانات کلی هتل دانا لنکاوی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دانا لنکاوی لاکچری ریزورت اند بیچ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Danna Langkawi Luxury Resort & Beach Villas


دانا لنکاوی هتل ۵ ستاره زیبایی در منطقه لنکاوی است. لنکاوی مجموعه‌ای از جزایر زیبا است که در شمال غربی مالزی واقع شده است. طبیعت زیبا و جاذبه‌های طبیعی فراوان از دلایل اصلی خرید آنلاین بلیط هواپیما لنکاوی هستند. خوشبختانه هتل‌های معروفی در این منطقه قرار دارند و هر فردی با توجه به سلیقه خود می‌تواند اقامتگاه مناسبی انتخاب کند. The Danna Langkawi یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های لنکاوی است. با اقامت در دانا لنکاوی تمام امکانات لازم برای یک تعطیلات بی‌نظیر در اختیارتان خواهد بود. این هتل ۵ ستاره یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای سفرهای تفریحی است. یکی دیگر از امتیازات اقامت در هتل دانا، نزدیکی به جاهای دیدنی لنکاوی است. سواحل لنکاوی در همسایگی هتل قرار گرفته‌اند. تله‌کابین لنکاوی هم تنها ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

امکانات کلی هتل دانا لنکاوی


در هتل لوکس دانا لنکاوی امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت خیالتان را از بابت ارتباطی راحت آسوده خواهد کرد. پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل دانا لنکاوی هستند. در قسمت پذیرش، خدمات تور، صرافی، چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های مالایی، چینی، ژاپنی و انگلیسی هستند و با خو‌ش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. دانا لنکاوی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌کند. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید به آسانی از تمام جاذبه‌های لنکاوی بازدید نمایید. از امکانات دیگر هتل می‌توان فکس، فتوکپی، امکانات برگزاری همایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک و دزدگیر را نام برد. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو استفاده کنید. لازم به ذکر است فرودگاه لنکاوی تنها ۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. ناگفته نماند استعمال سیگار در اتاق‌ها و مناطق مشترک هتل ممنوع است و برای این منظور می‌توانید از اتاق سیگار استفاده نمایید.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل دانا لنکاوی دارای بهترین واحدهای اقامتی جزیره است. زیبایی و ظرافت اتاق‌ها مشکل‌پسندترین مهمانان را نیز راضی می‌کند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل انواع اتاق، سوئیت و ویلا است. تمام واحدهای اقامتی دارای بالکن هستند و چشم‌انداز زیبایی از دریا و کوهستان از آن‌ها مشاهده می‌شود. مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، پنکه سقفی، اتو، میز و تلفن در همه واحدها قرار دارد. هریک از اتاق‌ها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات تفریحی هتل


طیف وسیعی از امکانات تفریحی در هتل ۵ ستاره The Danna Langkawi Luxury Resort & Beach Villas به مهمانان ارائه می‌شود. با وجود ساحل اختصاصی در هتل دانا، اقامتتان سرشار از تفریحات آبی خواهد بود. هر زمان که دوست داشتید، می‌توانید در ساحل قدم بزنید یا در آفتاب‌گیرها استراحت کنید. اگر اهل هیجان هستید یکی از تفریحات آبی مانند غواصی، موج‌سواری یا قایق‌رانی را انتخاب کنید. استخر روباز هتل گزینه خوبی برای شنا است. این استخر در تمام طول سال باز بوده و محدودیت سنی ندارد. سرگرمی‌های دیگری نیز همانند کلاس آشپزی، اجرای موسیقی زنده، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و اسب‌سواری تدارک دیده ‌شده است. در اوقات فراغتتان می‌توانید با هم‌سفرانتان به بازی‌های بیلیارد، گلف یا دارت مشغول شوید. پس از گذراندن یک روز شلوغ، مرکز اسپا می‌توانید به میزان زیادی خستگی را از تنتان دور کنید. این مرکز دارای سونا و جکوزی است و انواع خدمات زیبایی و ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. برای کودکان عزیز زمین‌بازی اختصاص داده شده است.

رستوران هتل


هتل دانا لنکاوی لاکچری ریزورت دارای ۴ رستوران است. در رستوران Planter's صبحانه سلف‌سرویس و غذاهای الهام گرفته از اروپا، مشرف به استخر، سرو می‌شوند. برای ناهار و شام می‌توانید در تراس هتل انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی را نوش جان کنید. Straits & Co گزینه خوبی برای عصرانه است. اگر هوس نوشیدنی کرده‌اید، سری به Verandah Lounge بزنید. خدمات روم سرویس نیز در این هتل ارائه می‌شود و می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل دانا لنکاوی لاکچری ریزورت اند بیچ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پانتای کوک: ۱۰۰ متر
فاصله تا تله‌کابین لنکاوی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل بیورا بی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار هفت چاه لنکاوی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پل هوایی لنکاوی: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است