search
menu

هتل Sunset Beach Resort Langkawi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunset Beach Resort Langkawi
امکانات و خدمات عمومی هتل سانست بیچ ریزورت لنکاوی
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سانست بیچ ریزورت لنکاوی تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sunset Beach Resort Langkawi


هتل سانست بیچ ریزورت لنکاوی یکی از هتل‌های اقتصادی شهر ساحلی پانتای سنانگ لنکاوی است. این اقامتگاه بسیار به ساحل نزدیک است و در میان فضای سرسبز و درختان نخل واقع شده است. خریداران تور مالزی که تمایل به گذراندن تعطیلات خود در بهترین سواحل لنکاوی دارند و به دنبال اقامتگاه مقرون به صرفه‌ای هستند، می‌توانند با خیال راحت اقامتگاه ساحلی سانست بیچ ریزورت را رزرو کنند. نزدیک به یک دهه از فعالیت این هتل در عرصه گردشگری می‌گذرد و تابحال توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کند. برای رزرو آسان و ارزان تور لنکاوی نیز می‌توان به سایت سفرمارکت مراجعه کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سانست بیچ ریزورت لنکاوی


این اقامتگاه ساحلی موقعیت مکانی خوبی هم دارد چون علاوه بر نزدیکی به ساحل تا خیابان سنانگ و بوتیک‌ها و مراکز خریدش نیز فاصله چندانی ندارد. با چند دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توان به آکواریوم آندرواتر ورلد دسترسی داشت. این هتل در مقایسه با هتل‌های هم‌رده خود فراتر از انتظارات عمل می‌کند و با داشتن کم‌ترین امکانات و خدمات، شایسته‌ترین میزبانی را از مهمانا خود دارد؛ج به گونه‌ای که مهمان‌نوازی پرسنلش محبوبیت فراوانی برای هتل به ارمغان آورده است. هتل دارای پارکینگ و اینترنت رایگان و همچنین اتاق‌های خانواده است. این هتل از کودکان ۱۲ سال و بالاتر نرخ اقامتی بزرگسالان را دریافت می‌کند و حیوانات خانگی را پذیرش نمی‌کند. هتل سانست بیچ ریزورت لنکاوی خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه نمی‌دهد ولی تا فرودگاه لنکاوی ۶ کیلومتر فاصله دارد و از نظر حمل و نقل راحت به فرودگاه جای هیچ نگرانی وجود ندارد چون این هتل در قلب شهر ساحلی واقع شده است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


مهمانان هتل Sunset Beach Resort می‌توانند در یکی از ۱۸ اتاق این اقامتگاه ساکن شوند و از امکاناتی نظیر مینی‌بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، میز، کمد، چای‌ساز، سشوار، حمام اختصاصی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان بهره‌مند شوند. این اتاق‌ها در قالب اتاق‌های خانواده دلوکس، دلوکس دبل و استاندارد دبل ارائه می‌شوند و دارای بالکن اختصاصی هستند. کف اتاق‌های هتل سانست بیچ ریزورت پارکت و فضای اتاق‌ها دلباز است. یکی از اتاق‌های این هتل مشرف به ساحل است و تنها ۱۰۰ متر تا ساحل فاصله دارد. متاسفانه در اتاق‌های هتل نمی‌توان به اینترنت دسترسی داشت و فقط در بخش‌های عمومی هتل مثل لابی سرعت اینترنت قابل قبول است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل سانست بیچ ریزورت امکانات زیادی در اختیار مهمانان قرار نمی‌دهد و تنها با خدماتی همچون تهیه بلیط و تور و لاندری در خدمت مهمانانش است. ضمن اینکه پذیرش هتل تنها در ساعات خاصی پاسخگوی مهمانان است و برای چک این باید از ساعت ۳ بعدازظهر نهایت تا ساعت ۱۱شب به هتل مراجعه شود. در صورتی که مهمانان زودتر از موعد مقرر به هتل رسیدند می‌توانند چمدان‌های خود را به اتاق چمدان هتل تحویل دهند. گفتنی است که پرسنل هتل به زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند و با کمی تسلط به انگلیسی می‌توان به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

رستوران هتل


اقامتگاه ساحلی سانست بیچ ریزورت لنکاوی فاقد رستوران است و همچنین اقامت در این هتل همراه با ارائه صبحانه نیست اما با توجه به موقعیت مکانی هتل پیدا کردن رستوران‌های متنوع کار سختی نیست. رستوران‌های مک دونالد و “The Cliff” و “Sarti” تنها چند قدم با ساختمان هتل فاصله دارند و هر ۳ از رستوران‌های ممتاز لنکاوی به حساب می‌آیند. بنابراین مهمانان به راحتی می‌توانند غذاهای متناسب با ذائقه‌های خود را پیدا کنند، به شرطی که کمی اهل پیاده‌روی باشند.

فاصله هتل سانست بیچ ریزورت لنکاوی تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم آندر واتر ورلد: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل پانتای تنگا: ۰.۲کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سنانگ مال: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه برنج لامان پدی لنکاوی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه و موزه ماهسوری لنکاوی: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است