search
menu

هتل Resorts World Langkawi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Resorts World Langkawi
امکانات عمومی هتل ریزورتس ورلد لنکاوی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریزوتس ورلد لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Resorts World Langkawi


هتل ریزورتس ورلد لنکاوی جزو هتل‌های ۴ ستاره و لوکس در شهر لنکاوی مالزی است و به دلیل دارا بودن موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. این هتل در منطقه پانتای سنانگ واقع‌شده و دسترسی آسانی به نقاط گردشگری و جاذبه‌های دیدنی دارد. با اقامت در این هتل فرصت بازدید از آب‌های سبز-آبی دریای لنکاوی به مسافران داده می‌شود، همچنین در عرض ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به ساحل جزیره سنانگ دسترسی داشته باشید. بی‌شک جایی زیباتر از این ساحل در کشور مالزی پیدا نخواهید کرد، بنابراین این فرصت را غنیمت شمرده و با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر و رویایی آماده کنید. فرودگاه بین‌المللی لنکاوی نیز با ده کیلومتر فاصله از هتل Resorts World Langkawi از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. همچنین ترانسفر گشت‌وگذار به مرکز خرید سنانگ نیز از این هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، سایر جاهای دیدنی شهر لنکاوی عبارت‌اند از تله کابین لنکاوی، آبشار تموران، موزه سه‌بعدی هنر در بهشت لنکاوی و چندین جای دیگر. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریزورتس ورلد لنکاوی


در این هتل زیبا پارکینگ به‌صورت عمومی و رایگان دایر شده است که در محلی نزدیک به هتل بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، تور گردشگری، اتاق چمدان بهره‌مند شوید. خدماتی نظیر اتوکشی، خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، مالایی و ماندارین صحبت می‌کند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی هتل Resorts World Langkawi اتومبیل کرایه کنید و برای دسترسی به طبقات مختلف آسانسور تعبیه‌شده و برای مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز در این مجموعه برای بزرگ‌سالان و کودکان مناسب است و اینکه سرسره‌های آبی روی استخر تعبیه‌شده و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. کلاس یوگا همراه با کلاس‌های بدن‌سازی و حمام روباز جز سایر خدمات تفریحی ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند. از سایر امکانات تفریحی این هتل می‌توان به مرکز اسپا با انواع ماساژها اشاره کرد. مسافران می‌توانند در باشگاه بدن‌سازی ورزش کرده و در عین حال از انواع خدمات مربوط به زیبایی بهره‌مند شوند. تور گردشگری نیز جزو فعالیت‌های دیگر در این هتل به شمار می‌روند و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی گردشگری آشنا می‌کنند. ورزش‌های آبی و تورهای جزیره گردی جزو پرطرفدارترین امکانات رفاهی و تفریحی هتل Resorts World Langkawi به شمار می‌روند. محوطه این هتل مبلمان چیده شده و امکانات باربکیو با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از دوچرخه‌سواری، موج‌سواری، تنیس روی میز، بیلیارد و ماهیگیری که بابت همه این‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین برای کودکان زمین‌بازی و اتاق بازی دایر گردیده شده که می‌توانند ساعت‌ها در این قسمت سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق پریمیر با چشم‌انداز دریا، اتاق استاندارد سیگنیچر، اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا، سوئیت، اتاق با پکیج گلف و چشم‌انداز دریا، اتاق پرومو با چشم‌انداز اقیانوس، اتاق خانواده و اتاق مخصوص دختران. با اقامت در اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، اتوکشی، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، میز کار، تلفن و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بهره‌مند شوید. همچنین در هنگام اقامت در این اتاق‌های هتل Resorts World Langkawi اجازه استعمال سیگار مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل مسافران می‌توانند با تماشای چشم‌انداز بسیار زیبایی از جزیره انواع وعده‌های غذایی را میل کنند.

فاصله هتل ریزوتس ورلد لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل لنکاوی: ۷۰ متر
فاصله تا لامان پادی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا ماکام محصوری: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است