search
menu

هتل Pemandangan Indah Guest House Langkawi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pemandangan Indah Guest House Langkawi
امکانات کلی مهمانسرای پماندانگان ایندا گست هاوس لنکاوی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران مهمانسرای پماندانگان ایندا گست هاوس لنکاوی
فاصله مهمانسرای پماندانگان ایندا گست هاوس لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pemandangan Indah Guest House Langkawi


مهمانسرای پماندانگان ایندا گست هاوس لنکاوی هم بهترین امکانات لنکاوی و هم امکانات اطراف را به شما ارائه می‌دهد. لنکاوی جواهر کداه شناخته می‌شود، جزیره‌ای معاف از مالیات و مجمع الجزایری متشکل از ۹۹ جزیره است که در ۳۰ کیلومتری ساحل شمال غربی مالزی و چند کیلومتری جنوب کو تاروتائو، در مجاورت مرز تایلند قرار دارد. هنگام اقامت در این‌جا برای یک ماجراجویی شهری آماده شوید. این مهمانسرا فقط ۴.۷ کیلومتر از ساحل Cenang فاصله دارد و می‌توانید از آفتاب و موج‌سواری لذت ببرید. دنیای زیر آب لنکاوی، مزرعه برنج سوخته، تله کابین لنکاوی و پل آسمان لنکاوی از جاذبه‌های دیدنی اطراف Pemandangan Indah Guest House Langkawi به شمار می‌آیند که مورد استقبال میهمانان و گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. بندر تلاگا ۶ کیلومتر تا این مهمانسرا فاصله دارد. این میهمانخانه همچنین در نزدیکی پارک تفریحی Permandangan Indah واقع شده است، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند به فعالیت‌هایی مانند کمپینگ و دویدن بپردازند. فرودگاه لنکاوی ۱.۵ کیلومتر تا این مهمانسرا فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات کلی مهمانسرای پماندانگان ایندا گست هاوس لنکاوی


این مهمانسرا خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. خدمات تاکسی و کرایه اتومبیل در دسترس است. پارکینگ به صورت رایگان برای میهمانان در نظر گرفته شده است. خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. استعمال دخانیات فقط در مناطق محدود شده مجاز است. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. همچنین می‌توانید اقلام کوچک مسافرتی و اقلام مختلف را بدون نیاز به ترک مهمانسرای پماندانگان ایندا از فروشگاه‌های رفاه تهیه کنید. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر ارائه می‌شود. برای راحتی فکر و خیال خود به هنگام گردش می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. این مهمانسرا دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. مهمانسرای Pemandangan Indah Guest House Langkawi یک استخر روباز و یک استخر مخصوص کودکان دارد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید. این مهمانسرا حتی دارای امکانات آشپزی داخلی مانند امکانات باربیکیو و آشپزخانه مشترک برای میهمانان است. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در صورت درخواست در دسترس است. برای سرگرمی می‌توانید دوچرخه کرایه کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده به زبان‌های انگلیسی و مالایی صحبت می‌کنند و با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Pemandangan Indah Guest House Langkawi عبارتند از:
• اتاق دبل
• سوئیت دبل
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های میهمانخانه برای بهتر کردن اقامت شما دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق‌های با طراحی ویژه در مهمانسرای پماندانگان ایندا گست هاوس لنکاوی گزینه‌ای مانند بالکن یا تراس را ارائه می‌دهند. اتاق‌ها همچنین دارای وای فای رایگان، مینی بار، میز و تلویزیون ال ای دی هستند. برای تهیه چای و قهوه نیز می‌توانید از چای‌ساز یا قهوه‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران مهمانسرای پماندانگان ایندا گست هاوس لنکاوی


میهمانانی که در Pemandangan Indah Guest House Langkawi اقامت دارند می‌توانند در طول اقامت خود از صبحانه قاره‌ای، آسیایی، حلال و آلاکارت لذت ببرند. برای صرف ناهار و شام نیز رستوران آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله مهمانسرای پماندانگان ایندا گست هاوس لنکاوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مزرعه برنج سوخته: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید Cenang: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی لنکاوی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا مزرعه کروکودیل لنکاوی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا تله کابین لنکاوی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار هفت چاه: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا پل آسمان لنکاوی: ۱۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است